نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائوریسیو پوچتینو: تیم تاتنهام توانایی دستیابی به هر هدفی را دارد

تیم تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری قبل از دیدار نیمه نهایی تیم تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام حضور یافت.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در ابتدای صحبت های خود در مورد غایبان تاثیرگذار تیمش برای بازی آژاکس گفت: فکر می‌کنم دلیل این که به اینجا رسیدیم این بود که ما یک تیم بودیم و یک تیم باقی خواهیم ماند. برای من فرقی نمی‌کند چه کسی گلزنی کند. همیشه بحث آماده نبودن عده‌ای از بازیکنان مطرح بوده اما تیم و گروه ما نسبت به هر نامی اولویت داشته است.

پیش‌بینی دیدار تیم آژاکس – تاتنهام در بتکارت

روحیه بالا تیم تاتنهام

این روحیه را در تیم ایجاد کردیم که می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم و هر چیزی امکان پذیر است. نقطه قوت ما همین تفکر گروهی است.

در مورد آژاکس

واقعیت این است که ما روز شنبه در یک دربی بازی کردیم. اما از طرف دیگر آژاکس یک هفته فرصت آماده شدن برای این بازی را داشت. هر چه بیشتر وقت برای آماده شدن داشته باشید، میزان خطر کمتر است. ما بازی واقعا سختی مقابل وستهم انجام دادیم ولی این یک بهانه جویی نیست و یک واقعیت است. حتی اگر این رویه برعکس بود هم راضی نبودم.

هری کین

هری کارش را به خوبی انجام می‌دهد. کم کم شروع به دویدن می‌کند. روند ریکاوری‌اش به خوبی در حال انجام شدن است. مهم‌ترین چیز برای تیم این است که او در وضعیت خوبی قرار دارد و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. آیا او برای بازی برگشت آماده خواهد شد؟ (رو به دستیارش ژسوس می‌کند) راهی ندارد؟ ژسوس می‌گوید این ایده امکان پذیر نیست.

حضور در نیمه نهایی

شانس بازی کردن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اتفاقی نیست که دائما برای تاتنهام پیش بیاید. باید آماده باشیم. اصلا نمی‌توان از این بازی خسته بود. بسیار هیجان انگیز است و همه چیز به قدرت ذهنی بستگی دارد.

پوچتینو – مربی تیم تاتنهام

فرصت برای ساختن تیمی موفق

به نظرم ساختن و شریک شدن ایده‌ای در مورد این که چگونه کار و فلسفه‌مان را ارتقا بدهیم مهم‌ترین بعد کار است. مهم‌ترین چیز، اعتماد مدیران و افراد مسئول است. ما خوش شانس هستیم که از اعتماد افراد بالایی خود برخورداریم. این یعنی فرصت دارید تا ایده‌ها و اصول خود را پیاده سازی کنید. همیشه می‌توانیم بهتر کار کنیم و همیشه به دنبال یافتن کیفیت و ایده‌های جدیدتری خواهیم بود. اما به دستاوردهای‌مان در اینجا افتخار می‌کنم. شاید جامی کسب نکرده باشیم اما از نظر دورنمای باشگاه به دستاوردهای زیادی رسیدیم.

ترسیم اهداف تیم تاتنهام

اولین دیدار با مدیر عامل باشگاه، دنیل لوی در خانه او بود. او کفش نپوشیده بود و پیژامه‌ای بر تن داشت. یک بعد از ظهر بود و ما در حال صحبت کردن در مورد احساسات من از ترکیب تاتنهام بودیم. به من نشان دادند که حدود ۳۰-۳۵ بازیکن در اختیار داریم و من گفتم این ترکیب همانند ترکیب تیمی در فوتبال آمریکایی است. چطور می‌شود آن‌ها را مدیریت کرد؟ از ایده‌های خودمان و این که چه نقطه نظرات مشترکی داشتیم حرف می‌زدیم. هدف اساسی ما این بود که تیم تا زمانی که زمین تمرین و ورزشگاه جدید حاضر می‌شود، در رقابت باقی بماند.

رویاهای پوچتینو

همین حالا هم در حال تجربه کردن رویای خودم هستم. حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان چیزی بود که همیشه رویایش را داشتم. باید رویاهای خود را پیدا کنید و از آن‌ها فراتر بروید. وقتی جاه طلب هستید و می‌خواهید به اهداف خود برسید، باید رویاهایی برای خود داشته باشید. همیشه یک رویا پرداز بودم. وقتی سن و سال کمی داشتم، رویایم را بر این بنا نهادم که فوتبالیست شوم و به آن دست یافتم.

کسب جام

بار دیگر باید تکرار کنم که پس از پنج سال حضور در تاتنهام، اوضاع همچنان یکسان است. دوست داشتم در جام حذفی، جام اتحادیه یا لیگ برتر و لیگ قهرمانان و هر جام دیگری قهرمان شویم. مشکل اینجاست که با تمام علاقه‌ای که به شما دارم، باید دستکاری کردن حرف‌های من را متوقف کنید. اگر نظر من را بپرسید، رساندن باشگاه به سطح بعدی مثل جایگاهی که بارسلونا و رئال مادرید دارند با یک جام حاصل نمی‌شود؛ بلکه باید به طور مداوم در رقابت هایی مانند لیگ قهرمانان و لیگ برتر حاضر بود و برای کسب قهرمانی جنگید. این گونه می‌توانید به مرحله پایانی برسید که از دید من تاتنهام روزی به آن خواهد رسید. قهرمانی در لیگ کاپ یا جام حذفی برای همه فوق العاده خواهد بود اما در نهایت فقط یک جام است. این گونه نمی‌توانید به سطح بعدی و به رئال مادرید، بارسلونا،منچستر یونایتد و منچستر سیتی برسید. حرف من این است وگرنه البته که اشتیاق بالایی برای کسب جامی مثل لیگ کاپ یا جام حذفی دارم. در پنج سال گذشته در راستای رسیدن به این اهداف تلاش کردیم و نزدیک هم شدیم ولی بد شانس بودیم و طی سالیان آینده بار دیگر تلاش خودمان را انجام خواهیم داد

شانس اصلی قهرمانی

تیمی که لیونل مسی را در اختیار دارد قطعا از شانس بیشتری برای کسب جام برخوردار خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل