نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کارل هاینتس رومنیگه: تیم بایرن مونیخ خواهان ادامه همکاری با نیکو کواچ است

تیم بایرن مونیخ نیکو کواچ

پس از حذف تیم بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا صحبت های زیادی در مورد آینده نیکو کواچ سرمربی فعلی باواریایی ها شنیده شد. در همین راستا کارل هاینتس رومنیگه مدیر باشگاه مونیخی در گفتگویی با نشریه اشپورت۱ در مورد این موضوع و همچنین سایر اتفاقات پیرامون باشگاه صحبت کرد:

در مونیخ همه باشگاه به دنبال این هستند که با کادر فنی فعلی ادامه همکاری دهند. در بایرن مونیخ همواره ثبات مربی وجود داشته است و این موضوع به تیم کمک زیادی کرده است و امیدواریم که با مربی فعلی هم این اتفاق رخ بدهد. ناراحتی زیادی از لیگ قهرمانان اروپا و حذف شدن داریم اما همچنان امیداریم که یک دوگانه دیگر ببریم. سرمربی فعلی تیم تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد و پس از این روزها طبیعی است که صحبت هایی به گوش برسد اما ما به آن ها عادت داریم و در بایرن مونیخ این اتفاقات یک موضوع عادیست.

وی در مورد حدف از لیگ قهرمانان اروپا چنین گفت:

در بازی رفت نمایش موفقی داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم اما در خانه بد بودیم و نتوانستیم به هدف نهایی برسیم. اگر در آن دیدار نمایشی به مانند دیدار برابر دورتموند می داشتیم، قطعا الان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودیم. در آینده نباید حذف تیم بایرن مونیخ در مراحل ابتدایی اتفاق بیفتد چرا که جدا از ضرر مالی برای فوتبال آلمان و وجهه باشگاه نیز خوب نیست.

نقل و انتقالات باشگاه در تابستان

بیشتر از همیشه به دنبال بازیکن جدید در پست وینگر هستیم چرا که باید برای ریبری و روبن جایگزین مناسب پیدا کنیم. همچنین دنبال یک بازیکن جوان همانند آلفونسو دیویس هستیم که توانایی بازی در ۲ پست را داشته باشد.

و اما در مورد مانوئل نویر

مانوئل دچار یک مصدومیتی شده است که خیلی جدی نیست به زودی بهتر می شود و این صحبت که او همیشه مصدوم است اصلا درست نیست. او هنوز هم بهترین دروازه بان جهان هست و من فکر می کنم که او برای سال های زیادی درون دروازه بایرن مونیخ خواهد ایستاد چرا که شخصیت کاملی نیز دارد. او تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد اما شک ندارم که باز هم تمدید خواهد کرد.

علاقه بایرن مونیخ به الکس نوبل

هفته پیش با مدیر ورزشی شالکه گفتگویی داشتم. نمی خواهیم به دلیل الکساندر نوبل، برای شالکه دردسر یا مشکلی ایجاد کنیم. در مورد کای هاورتس هم رودی فولر چندی پیش اعلام کرد که اجازه جدایی به هیچ کدام از بازیکنانشان در تابستان نمی دهد و با توجه به شناختی که از او دارم می دانم روی حرفش جدی است.

رومنیگه امیدوار به ادامه حضور کواچ در تیم بایرن مونیخ

و در پایان ژابی آلونسو

در بازی او سرعت زیادی دیده نمی شد ولی او یکی از بهترین هافبک های طراحی بود که تا به حال دیده بودم. او انسان فوق العاده ای بود که به ۴ زبان صحبت می کرد و به آلمانی هم مسلط بود. به عنوان یک انسان بالغ آرزو دارم که او دوباره به مونیخ بازگردد. منظورم به عنوان مربی است. در حال حاضر هم او مربی است و فصل بعد هم مربی تیم زیر ۱۹ سال های رئال مادرید است اما ما همیشه سعیمان را می کنیم که او برگردد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل