نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم بایرن مونیخ علاقه مند به استخدام اریک تن هاگ سرمربی تیم آژاکس

tev1

سرمربی هلندی تیم فوتبال آژاکس اریک تن هاگ حالا پیشنهادهای جدیدی را پیش روی خود می بیند. این مربی ۴۹ ساله که عملکرد خیره کننده ای در تیم فوتبال آژاکس داشته است از ۷۰ بازی که سرمربی این تیم بوده است ۵۲ بار پیروز شده است و حالا شنیده می شود تیم بایرن مونیخ به این سرمربی علاقه مند است.
علی رغم اینکه بایرن مونیخ چند روز پیش از سرمربی خود نیکو کواچ حمایت خود را اعلام کرد، این بار شایعاتی مبنی بر جذب تن هاگ به گوش می خورد. او که در سال های ۲۰۱۳-۲۰۱۵ سرمربیگری بایرن مونیخ ۲ را بر عهده داشت به صورت کامل نیز با فوتبال آلمان نیز آشنایی دارد. او در سال ۲۰۱۷ به تیم آژاکس پیوست. از آمار او می توان به ۱۱ بازی در لیگ قهرمانان ۶ برد،۴ تساوی و یک باخت؛ ۳۲ بازی در لیگ برتر هلند ۲۶ بازی برد،۲ مساوی و ۴ باخت، و در جام خذفی ۵ بازی ۴ برد و یک مساوی اشاره کرد.

بازگشت دوباره اریک تن هاگ به تیم بایرن مونیخ

آژاکس و آیند هوون در چارچوب رقابت های لیگ هلند با ۸۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر آژاکس در رتبه های اول و دوم هستند و رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر دارند. آژاکس هم اکنون علاوه بر رقابت های لیگ هلند در حال راه یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا می باشد و با پیروزی بر تاتنهام در نیمه نهایی این رقابت ها نیمی از راه صعود به فینال را برداشته است. این دو تیم در بازی برگشت ۱۸ اردی بهشت ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
همین کارنامه درخشان وی است که به نظر می رسد مشتری های زیادی را برای او رقم زده است ولی تیم فوتبال آژاکس نیز تمایل دارد که این سرمربی هلندی را در ترکیب خود نگه دارد. لازم به ذکر است این مربی هلندی در کارنامه خود دو سال هدایت تیم دوم بایرن مونیخ را بر عهده داشته است و باید صبر کرد و دید که وی بار دیگر به مونیخ بازخواهدگشت یا خیر.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل