نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم بارسلونا به دنبال ماتیس د لیخت و آنتوان گریزمان !

dee

خبر جدیدی از تیم بارسلونا این که چند روز پیش حذف تلخی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردند، این بار به دنبال خرید آنتوان گریزمان و ماتیس د لیخت هستند تا بتوانند از طریق خرید بازیکن شکست سنگین مقابل تیم لیورپول را فراموش کنند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

چراغ سبز آنتوان گریزمان و د لیخت به تیم بارسلونا

آن ها که دو هفته پیش قهرمانان لالیگا اسپانیا شدند، بعد از حذف از این دوره از رقابت ها،کوپا دل ری جام حذفی اسپانیا را پیش رو دارند.نا گفته نماند که وضعیت سرمربی تیم بارسلونا ارنست والورده هنوز مشخص نیست و مدیریت باشگاه تصمیمی برای ماندن یا اخراج او اعلام نکرده است ولیکن که خرید های بارسلونا به حضور این سر مربی بستگی ندارد و دیگر عوامل کادر فنی برای خرید های پیش رو تصمیماتی را اتخاذ کردند.تیم بارسلونا که امید زیادی به ۳ گانه داشت روز سه شنبه امید هایش به باد رفت و تیم لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که تیم بارسلونا در بازی رفت در ورزشگاه نیو کمپ ۳ بر ۰ پیروز شده بود، در ورزشگاه خانگی خود آنفیلد توانست ۴ گل به این تیم بزند و به فینال صعود کند.

از سوی دیگر از باشگاه بارسلونا به گوش می رسد که آن ها به دنبال خرید آنتوان گریزمان و ده لیخت هستند.بازیکنی از باشگاه اتلتیکو مادرید و دیگری از آژاکس.

گریزمان ۲۸ ساله که به عنوان مهاجم در تیم اتلتیکو مادرید توپ می زند، از سال ۲۰۱۴ در این تیم حضور دارد و تیم بارسلونا سعی دارد این بازیکن ملی پوش را در اختیار بگیرد.در تابستان پارسال گریزمان پیشنهاد بارسلونا را رد کرده بودولی از آن جایی که امسال بند آزاد سازی وی ۱۲۰ میلیون یورو است، خود گریزمان نیز چراغ سبزی به بارسلونا نشان داده و بارسایی ها هم در تلاش اند برای اینکه این مذاکره را رسمی کنند.از آنجایی که لوییس سوارز در لیگ قهرمانان اروپا ضعیف ظاهر شد، بعید نیست که مدیریت باشگاه تصمیم به خرید بازیکن جدیدی در پست مهاجم گرفته باشد.

ماتیس د لیخت هلندی که سن کمی دارد کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده است.این بازیکن ۱۹ ساله که در پست دفاع است در لیگ هلند ۳۱ بازی انجام داده که ۳ گل به ثمر رسانده است.او تا سال ۲۰۱۷ در جوانان آژاکس توپ می زد و در سال ۲۰۱۷ به بعد به تیم اصلی انتقال یافت.بازی درخشان او باعث شده تا تیم بارسلونا به فکر خرید این بازیکن جوان بیفتد.

بارسلونا که چند ماه پیش دیگر بازیکن جوان آژاکس فرنکی دی یونگ را با ۷۵ میلیون یورو به تیم خود آورد این بار دنبال د لیخت می باشد تا این دو بازیکن آژاکس را در آینده جانشین بوسکتس و پیکه دیگر مدافعان قدیمی خود کند.انتظار می رود که حدود مبلغی که برای دی یونگ پرداخت شده برای این بازیکن هلندی نیز پرداخت شود.گفته می شود طرفین قرار داد وارد مذاکره جدی شده اند و مذاکرات در جهت خوبی حرکت می کند ولی مدیر برنامه های د لیخت شرایطی را قرار داده که بر روی آن در حال بررسی هستند.

گفته می شود باشگاه بارسلونا تمایل دارد حتی چند بازیکن بزرگ خود نظیر کوتینیو و راکیتیچ را در تابستان به فروش بگذارند. این دو بازیکن که چندی پیش رسما اعلام کردند که تمایل دارند در تیم بارسلونا بمانند و قرار داد خود را تمدید کنند، از سوی مدیریت باشگاه با مخالفت رو به رو شده و سود خوبی از فروش این دو بازیکن به دست خواهد آمد. برای ایوان راکیتیچ که گفته می شود تیم اینتر پیشنهاد هایی ارائه کرده و تیم های لیگ جزیره نیز از کوتینیو استقبال خواهند کرد.باید دید آینده این بازیکنان به کجا خواهد رسید و خرید های آبی اناری ها به کجا راه خواهد یافت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل