صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بازی تیم ژاپن-ازبکستان؛ جنگ سامورائی‌ها و گرگ‌های سفید

پیش بینی بازی تیم ژاپن-ازبکستان؛ جنگ سامورائی‌ها و گرگ‌های سفید

ad banner

از دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، در گروه ششم، تیم ژاپن و ازبکستان به مصاف هم می‌روند. این دیدار فردا پنجشنبه، ۲۷ دی‌ماه، ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه شیخ خلیفه برگزار خواهد شد. دو تیم در بازی اول خود پیروز شده و در حال حاضر شش امتیازی هستند. با این حال، تیم  ازبکستان با تفاضل گل بهتر، در حال حاضر صدرنشین است. این دیدار، صدرنشین گروه ششم را مشخص خواهد کرد. تیم اول این گروه به مصاف قطر یا عربستان می‌رود و تیم دوم باید با استرالیا بازی کند. برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا، به نکات زیر توجه کنید.

پیش بینی بازی ژاپن ازبکستان

تیم ژاپن: اولویت، بازی نکردن با استرالیا است

تیم ژاپن جام ملت های آسیا ۲۰۱۹
تیم ژاپن در این دیدار بنا به گفته مربی‌اش تغییراتی را در ترکیب اصلی خواهد داشت. یویا اوزاکو و ماساکی هیگاشیگوچی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند اما موریاسو، سرمربی ژاپن در مصاحبه‌اش اعلام کرد برای سه امتیاز به میدان می‌روند. تاکومی مینامینو در دیدار با عمان چهار شانس خوب گلزنی را از دست داد تا سامورائی‌ها برای برتری به یک پنالتی نیازمند شوند و همان پنالتی، سه امتیاز را برای آنها در پی داشت. مینامینو باید در بازی فردا دقت بیشتری داشته باشد زیرا حریف، خطرناک‌تر است.

ازبکستان: کوپر پیروزی می‌خواهد

تیم ازبکستان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹
با وجود آنکه هکتور کوپر، سرمربی ازبکستان، پیش از بازی گفت ممکن است به بعضی از نفرات تیمش استراحت دهد، اما قطعا او همچنان برای پیروزی به میدان می‌رود. تیم ازبکستان در دیدار یکشنبه مقابل ترکمنستان، فوق‌العاده ظاهر شد. هر چهار گل آنها در نیمه اول به ثمر رسید اما این‌طور نبود که آنها در نیمه دوم عقب بنشینند. ازبک‌ها در نیمه دوم هم حمله کردند اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. در حالی که ده دقیقه به پایان بازی مانده بود و آنها ۰-۴ جلو بودند، کوپر با اشتیاق بالا از شاگردانش درخواست حمله داشت و این ذهنیت پیروز این تیم را می‌رساند. الدور شومورودوف، گل‌های دوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند تا در جام ملت‌های آسیا، سه گله شود. پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا سخت است اما به نظر می‌رسد او فردا هم امید اول گلزنی تیمِ کوپر خواهد بود.

پیش بینی بازی ژاپن ازبکستان

مصاف‌های رو در رو:

ازبکستان و ژاپن تاکنون ده بار مقابل هم قرار گرفته‌اند و ژاپنی‌ها شش پیروزی به دست آورده‌اند. سه دیدار با تساوی و یک دیدار با شکست سامورائی‌های آبی تمام شده است. در مجموع، ژاپن در دیدارهای رو در رو، ۲۸ گل به ثمر رسانده و ۹ گل دریافت کرده است. آمار می‌گوید فردا ژاپن شانس بیشتری دارد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *