نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیبو کورتوا :در تیم بزرگی مثل رئال مادرید فشار زیاد و انتقادات طبیعی است

df 1

از آن جایی که انتقادات زیادی از عملکرد تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید که فصل پیش به جمع کهکشانی ها ملحق شد، می شود این دروازه بان از بزرگی تیمی هم چون رئال مادرید سخن گفت که با کمی لغزش، باعث بوجود آمدن این فشار های سنگین می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا تیبو کورتوا می تواند شرایط خود را درون دروازه رئال مادرید بهبود ببخشد؟!

فصل اولی که تیبو کورتوا گذارند چندان جالب به نظر نمی رسید، برخی عقیده داشتند به دلیل این که در فصل گذشته همه بازیکنان از جمله مدافعان که ارتباط مستقیم با کورتوا دارند، افت زیادی کرده اند بر روی این دروازه بان نیز تاثیر گذاشته است. ولی اکثر گل هایی که تیبو در رئال مادرید دریافت می کند به خاطر اشتباهات فردی او است که همین موضوع است که عملکرد وی را زیر سوال برده است.  کورتوا فصل دوم حضور خود در رئال را نیز خوب آغاز نکرده و به نظر می‌ رسد شرایط او در مادرید روز به روز بدتر می‌ شود. در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازی رئال مادرید در برابر بروخه بود که کورتوا به خاطر دو گلی که در نیمه اول بازی دریافت کرد، بین دو نیمه در اقدامی غیر منتظر تعویض شد و آرئولا دیگر دروازه بان سفید پوشان در نیمه دوم درون دروازه قرار گرفت.


اما در تازه ترین مصاحبه خبرگذاری مارکا اسپانیا عکس و نام تیبو کورتوا دیده می شود که پس از مدت ها ترجیح داده سکوت خود را بشکند و صحبت هایی کوتاه را با هواداران انجام دهد.  کورتوا در این مصاحبه می‌ گوید از انتقاد و تحت فشار قرار گرفتن ترسی ندارد و به زودی به روز های خوب خود برخواهد گشت زیرا بودن در تیم بزرگی هم چون رئال مادرید را ملزم به این فشار ها می داند. مارکا می‌ گوید کورتوا علاوه بر عملکرد ضعیف خود در هفته‌ های اخیر، به بیماری گاستروآنتریت مبتلا است که باعث می‌ شود ظرف چند ساعت تا سه کیلو وزن کم کند.

او در مصاحبه خود به خبرنگار نشریه مارکا گفت:

دروازه بان تیم بزرگی هم چون رئال مادرید بودن، یعنی همین. یعنی این که باید بتوانی فشار های سنگین را تحمل کنی و از پس آن ها بر بیایی و شرایط خود را بازیابی کنی. من همه تلاش خود را برای جلب رضایت تیمی و هواداران خواهم کرد.

این بازیکن ۲۷ ساله و سابق تیم چلسی می‌ داند که هنوز نتوانسته در رئال قابلیت های واقعی خود را به نمایش بگذارد ولی می‌ گوید به این مشکلات فکر نکرده و فکر خود را درگیر مسائل منفی نخواهد کرد. کورتوا می‌ گوید قصد دارد با حرفه‌ ای‌ گری بر این شرایط دشوار غلبه کرده و به روزهای اوج خود برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی رئال فصل گذشته در اولین فصل حضورش در مادرید با کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی این تیم رقابتی سخت و دشوار است و به دلیل محبوبیت ناواس در بین هواداران رئال، پیروزی در این رقابت برای او بسیار دشوار به نظر می‌ رسید.کورتوا البته پیش از رئال هم سابقه چنین رقابتی را داشت و زمانی که بازیکن چلسی بود مجبور بود برای بدست آوردن پیراهن شماره یک آبی‌ های لندن با دروازه‌ بان کار کشته و مشهور این تیم پیتر چک رقابت کند.


او در پایان گفت:

تمام تلاش خود را خواهم کرد تا نظر هواداران و هم تیمی های خود را جلب کنم. سعی می کنم این انتقادات را پشت سر بگذارم و با انگیزه بیشتری خود را به همگان ثابت کنم. از بیماری رنج می برم که بعد از آن قطعا بهتر عمل خواهم کرد. امیدوار هستم به زودی در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرم و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم.

زین الدین زیدان چندی پیش تایید کرده بود که کورتوا دروازه‌ بان اول تیم اش خواهد بود چرا که با کیفیت بالای خود و تلاشی که در جلسات تمرینی می‌ کند توانسته اعتماد او و هم‌تیمی‌ های اش را جذب کند.مارکا می‌گوید کورتوا بعد از ابتلا به بیماری التهاب معده و روده از طرف رئال مادرید به متخصصین گوارش معرفی شده و با استفاده از رژیم غذایی مناسب وضعیت بهتری پیدا کرده تا در آینده کمتر با مشکلات جدی مواجه شود.وی  در حال حاضر دوران نقاهت بعد از بیماری را پشت سر گذاشته و هدف اش این است که در بازی روز شنبه رئال مقابل گرانادا به میدان برود. با این حال بعید به نظر می‌ رسد زیدان در دیدار فردا از او استفاده کند چرا که با وجود این که نتایج آزمایش‌ های پزشکی او خوب بوده ولی بعید است سرمربی فرانسوی رئال ریسک بازی دادن به کورتوا را بپذیرد و بار دیگر با وجود همه این انتقادات کورتوا را درون دروازه قرار دهد. او در بازی با گرانادا می تواند آرئولا را درون دروازه قرار دهد تا هجمه انتقادات از روی خود او و تیبو برداشته شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل