نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیاگو سیلوا: دوست دارم خداحافظی‌ام از فوتبال مانند زیدان باشد

thiago

تیاگو سیلوا مدافع ۳۴ ساله تیم پاری سن ژرمن در مصاحبه‌ای از نقشه های خود در مورد بازنشستگی از دنیای فوتبال خبر داد.

مدافع تیم ملی برزیل عنوان کرد که الگویش در خصوص بازنشستگی از فوتبال، زین الدین زیدان است و تلاش می‌کند قبل از اینکه درون زمین مسابقه شرمنده شود از فوتبال خداحافظی کند. تیاگو سیلوا در فصلی که گذشت در تمام رقابت رتبه برای تیم فرانسوی به میدان رفت و در جریان بازی های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ نیز تاکنون در تمام دیدار های تیم برزیل به عنوان یار ثابت حضور داشته است. بازنشستگی سیلوا از دنیای فوتبال در حال حاضر امر حتمی به حساب نمی‌آید اما او معتقد است خداحافظی زین الدین زیدان از مستطیل سبز در ۳۴ سالگی آن هم بعد از بازی فینال جام جهانی ۲۰۰۶، نمونه برجسته ای از کناره گیری در بالاترین سطح فوتبال است.

صحبت های تیاگو سیلوا در خصوص کناره گیری از دنیای فوتبال

امیدوار هستم که تصمیم برای بازنشستگی را خودم بتوانم بگیرم قبل از اینکه پاهایم مرا مجبور به تسلیم شدن به اینکار کنند. نمی خواهم درون زمین مسابقه شرمنده باشم و  احساس کنم که در بهترین سطحم نیستم. دوست ندارم بازیکنان مقابلم به راحتی در دوئل مرا شکست دهند. خوشحال هستم که دوران فوتبالی ام تا به امروز موفقیت آمیز بوده و علاقه مند هستم تا در بالاترین سطح آن را به پایان برسانم. طرفدار نحوه خداحافظی زین الدین زیدان از دنیای فوتبال هستم. او درست بعد از پایان فینال جام جهانی اینکار را انجام داد. من نیز مجبورم این تصمیم را در اوج فوتبالم بگیرم. برخلاف زیدان که اکنون سرمربی رئال مادرید است من خودم را کمک مربی بهتری می بینم. نمی توانم خودم را یک رهبر متصور شوم. می خواهم تا جاییکه امکان دارد به زمین مسابقه و بازیکنان نزدیک باشم. این امر به وسیله کمک مربی بودن بهتر محقق می شود. دوست دارم در آینده هر چقدر می توانم مسابقات مختلف را تماشا کنم. دوست دارم سطوح مختلف مدرسه های فوتبالی را چه در فرانسه، ایتالیا یا هلند ببینم و فرقی نمی کند که تیم دفاعی یا هجومی داشته باشند. با تکیه بر تجربه هایم به عنوان بازیکن فوتبال، امیدوارم روزی در قامت یک مربی به تیمی کمک کنم.

لازم به ذکر است که تیاگو سیلوا به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل مقابل تیم پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ حاضر خواهد بود. برزیل در گروه اول مسابقات با دو پیروزی و یک تساوی توانست رده اول گروه را بدست بیاورد در حالیکه پاراگوئه تنها با دو امتیاز به رتبه سوم رسید و با توجه به نتایج سایر گروه ها توانست به عنوان یکی از دو تیم سوم برتر صعود کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل