نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

توماس توخل : از وضعیت نامشخص نیمار در پاری سن ژرمن کلافه شده ام

65

تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و تولوز شب گذشته در هفته سوم لیگ یک فرانسه در تاریخ ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و پاریسی ها در یک بازی خانگی با نتیجه چهار بر صفر پیروز شدند. توماس توخل سرمربی این تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مصدومیت امباپه و کاوانی، خبری بد برای توماس توخل و هواداران پاری سن ژرمن !

این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم پاری سن ژرمن استادیوم پارک ده پرنس آغاز شد و قضاوت این بازی را بریسارد جرومه بر عهده داشت. پاریسی ها توانستند در یک بازی خانگی و در حضور ۴۷۳۲۵ هزار نفر هواداران خود سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. در این بازی برای یاران توماس توخل ماکسیم چوپو موتینگ دو بار در دقایق ۵۰ و ۷۵ و در دقیقه ۸۳ مارکنیوس و گل دیگر گل به خودی بود که متیو گونکالاوز در دقیقه ۵۵ وارد دروازه خودی کرد.
لازم به ذکر است تیم پاری سن ژرمن در حال حاضر از سه بازی خود با دو پیروزی و یک شکست با ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و تیم تولوز نیز با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست که در بازی دیروز متحمل شد با ۴ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول قرار گرفته است.
توماس توخل سرمربی پی اس جی در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:


نظرتان در خصوص انتقال نیمار؟

این قضیه بیش از اندازه ادامه پیدا کرده است و ما در نظر داشتیم که زودتر این کار انجام شود. من به شخصه تمایل دارم او در پاریس بماند ولی این فقط به من بستگی ندارد و قضیه پیچیده تر شده است. بهرحال باید این قضیه زودتر مشخص گردد زیرا سه بازی انجام شده و هنوز وضعیت بازیکنان اصلی من در ترکیب مشخص نیست و من از این بابت کلافه هستم.

نظرتان در خصوص بازی مقابل تولوز؟

بازی خوبی بود ولی مصدومیت ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه من را ناراحت کرد و امیدوارم مشکل جدی وجود نداشته باشد. شرایط تیم در حال حاضر خوب است و امیدوار هستیم روز به روز بهتر شود.

در جریان بازی دیشب، امباپه در دقیقه ۶۶ مسابقه، درحالی که روی زمین افتاده بود، پشت پایش را با دست گرفت و مشخص بود که احساس درد می‌کند. او به اجبار از زمین بیرون برده شد و گفته می ‌شود از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.
لوپاریزین نشریه نزدیک به باشگاه پی اس جی امروز ادعا کرد که امباپه به دلیل کشیدگی عضلانی بین سه هفته تا یک ماه قادر به حضور در میادین نیست. البته او خوش شانس است که وقفه بازی های ملی به کمک او خواهد آمد و به احتمال زیاد تنها دو بازی تیم اش را از دست خواهد داد.ولی مصدومیت امباپه سومین مصدومیت در بازی دیشب برای پاریس ها بود. پیش از او هم ادینسون کاوانی و عبدو دیالو به دلیل مصدومیت ناچار به ترک زمین شده بودند.مصدومیت کاوانی در دقیقه ۱۴ مسابقه اتفاق افتاد و مهاجم اروگوئه‌ای که از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد بلافاصله تعویض شد. دیالو هم در دقیقه ۴۰ بعد از یک دوئل هوایی مصدوم شده و توخل چاره‌ای جز تعویض او نداشت.
هنوز وضعیت مصدومیت ادینسون کاوانی مشخص نیست. با مصدومیت این دو بازیکن، گفته می شود که شاید پی اس جی از فروش نیمار منصرف شود. در عکس زیر لحظه مصدومیت امباپه و انتقالش به بیرون از زمین مسابقه را مشاهده فرمایید:


وضعیت امباپه و کاوانی به چه صورت است؟

فعلا نمی دانم و هنوز با کسی صحبت نکردم که وضعیتشان به چه صورت است ولی آن ها خواستار تعویض بودند و این برای من ناراحت کننده است و به نظر جدی می آسد. دوست ندارم در همین ابتدای فصل ترکیب اصلی ام را از دست بدهم و از این بابت نگرانم. امیدوارم مصدومیت هر دو جدی نباشد و به زودی خبر قطعی در مورد مصدومیتشان را اعلام خواهیم کرد.

بازی بعدی آن ها را در اختیار نخواهید داشت؟

همان طور که گفتم هنوز چیزی مشخص نیست. اگر مصدومیت آن ها زمان بر باشد طبیعتا در بازی حضور ندارند و کار برای ما سخت می شود ولی این بدین معنی نیست که در بازی بعدی تمرکز خود را از دست بدهیم و انگیزه نداشته باشیم. ما در همه بازی ها با امید برد وارد زمین می شویم و دوست داریم با نفرات اصلی پا به میدان بگذاریم. وقتی به این صورت چنین مسئله هایی پیش می آید کاری از دستمان بر نمی آید و فقط باید بر روی تقویت دیگر بازیکنان زمان بگذاریم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل