نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

 پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ تیم های تورنتو رپترز و یوتا جاز

تورنتو رپترز

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ پیش بازی تیم های تورنتو رپترز و یوتا جاز انتقام در کانادا؟

تیم های تورنتو رپترز و یوتا جاز، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی قبلی این دو تیم در یوتا، با برتری میهمان یعنی شاگردان نیک نرس خاتمه یافت. یوتایی‌ها از فرم نوسانی خود دست نمی‌کشند و هیچ وقت روی یک نوار مستقیم حرکت نکرده‌اند. در طرف دیگر نیز تورنتو رپترز مانند اول فصل قدرتمند نیست و جایگاه نخست کنفرانس شرق را به میلواکی باکس واگذار کرده است. پیش‌بینی بسکتبال NBA در این گونه موارد که دو تیم این‌چنینی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند، بسیار سخت است. باید دید در این مسابقه چه نتیجه ای رخ خواهد داد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

تورنتو رپرز: دایناسور‌ها آرام‌تر شده‌اند

کانادایی‌ها فصل را رویایی آغاز کردند. طوری که بسیاری آن‌ها را مدعی اول کنفرانس شرق نامیدند و ستایش‌های زیادی از آن‌ها شد. با این حال در پیش‌بینی بسکتبال NBA، نکته حائز اهمیت آن‌جاست که فرم هیچ تیمی همواره یکسان نیست و همیشه نوسان وجود دارد. این قانون شامل حال تورنتو رپترز هم شد و تیمی که با اختلاف خوبی در صدر جدول کنفرانس شرق بود، جای خودش را به میلواکی باکس و یاران یانیس آنته‌تکومپو داد. حالا نیک نرس باید به فکری بکند. قطعا در یک فصل عادی، نمی‌توان با تنها با تعداد محدودی تاکتیک به جایی رسید و کمی تنوع تاکتیکی لازم است. نیک نرس، دستیار سرمربی قبل تورنتو رپترز یعنی دوین کیسی بود. رگه‌های از آن تیم قبلی هنوز وجود دارد و به نظر بعضی چیزها برای تداوم پیروزی، باید در تورنتو تغییر کند.

یوتا جاز: همچنان بی‌ثبات و سردرگم

یوتا جاز در فصل جاری، از آن تیم‌هایی شده که اگر بتواند بازی خود را به حریف تحمیل کند، پیروز بازی خواهد شد اما در غیر این صورت به راحتی بازی را واگذار می‌کند. همین پیش‌بینی بسکتبال NBA را سخت کرده است. هیچکس از قبل به طور دقیق نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه در انتظار آن‌ها خواهد بود و پیش‌گویی آن، نیازمند تجربه و مهارت بالایی است. چیزی که نمی‌توان درباره آن‌ها منکر شد، پتانسیلی است که دارند. بازیکن پرجنب و جوشی چون داناوان میچل، یک دفاع مستحکم مانند رودی گوبرت و یک پوینت گارد باهوش چون ریکی روبیو، از آرزوهای هر تیمی است. اما تمام این‌ها باید در هدفی صحیح به کار گرفته شود. هدفی که به نظر هنوز در یوتا جاز مشخص نیست.

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا (استادیوم خانگی تورنتو رپترز)

تاریخ: چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷- ۲ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل