نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا: پیش بازی تورنتو رپترز کانادا – دیترویت پیستونز

detroit pistons vs toronto raptors prediction NBA

بسکتبال NBA آمریکا: پیش بازی تورنتو رپترز کانادا – دیترویت پیستونز

جدال صدرنشین کنفرانس شرق با یکی از تیم‌های خوب این روزها، می‌ تواند صحنه‌های زیبایی را خلق کند. تورنتو رپترز کانادا قصد ندارد به این راحتی‌ها صدر جدول را از دست بدهند و در طرفی دیترویت نیز با مهره‌های خوب خود، به دنبال گرفتن نتیجه خواهد بود.

تورنتو رپترز: بهترین تیم این روزها، برای برد خانگی می‌آید

تورنتو رپترز در این فصل، عملکردی خیره‌کننده را به نمایش گذاشته است. آن‌ها با ۱۲ برد و تنها ۲ شکست، بهترین تیم فعلی رقابت‌های بسکتبال آمریکا هستند. کوای لنارد و سرج ایباکا بازیکنانی بوده‌اند که بدون درخشش آنها، تورنتو به رتبه کنونی خود نمی‌رسید. با این حال تورنتویی‌ها در بازی گذشته خود مقابل نیواورلینز پلیکانز متحمل شکست شده‌اند. پرتاب‌های ۳ امتیازی گرین و لوری، نفوذ‌های کوای لنارد و دفاع جانانه از سرج ایباکا، از دلایل هماهنگی خوب این فصل تورنتو رپترز کانادا بوده است. آن‌ها در سال گذشته در پلی آف مغلوب کلیولند کاوالیرز شدند. حالا با خروج لبران جیمز از کنفرانس شرق، عطش فینالیست شدن برای آن‌ها به بیشتر از هر زمان دیگری رسیده است.

دیترویت پیستونز: پر اُفت‌و‌خیز ولی قدرتمند

دیترویت پیستونز با اتکا به دو ستاره خود یعنی بلیک گریفین و آندره درامند، عملکرد متوسطی داشته است. با این حال این تمام پتانسیل آن‌ها نیست و قطعا بیش تر از این‌ها را می‌‌توان انتظار داشت. پس از دو پیروزی متوالی، دیترویت در بازی گذشته خود مغلوب شارلوت هورنتس و یاران کمبا واکر شد. ۶ پیروزی و ۶ شکست، حاصل کار دیترویت پیستونز در این فصل بوده است. آماری که نوسان این تیم را نشان می‌‌دهد. دیترویت در ۵ بازی رودرروی اخیر خود مقابل تورنتو، چیزی جز شکست ندیده است. آیا آن‌ها این بار در یک بازی خارج از خانه، توان تغییر اوضاع را خواهند داشت؟ برای جواب باید منتظر بود.

مشخصات بازی:

ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا (استادیوم خانگی تورنتو رپترز )
تاریخ: ۲۴ آبان- ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی بازی تورنتو رپترز کانادا – دیترویت پیستونز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل