نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیشبینی فینال رقابت های تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹

2 2

تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ که هشتمین مسترز ۱۰۰۰ امتیازی فصل به شمار می آید به ایستگاه پایانی رسید. این مسابقات از هفته گذشته و در زمین هارد پیگیری شد که در نهایت این دنیل مدودف و الکساندر زورف بودند که با شکست حریفان به مرحله فینال این رقابت ها راه یافتند. مدودف روسی که در رنکینگ برترین تنیسور های حال حاضر دنیا در رتبه ۴ قرار دارد، به ترتیب با شکست کامرون نوری از انگلیس، وازل پوسپیسیل از کانادا، فابیو فونینی از ایتالیا و در نهایت تسیتسیپاس از یونان، راهی مرحله فینال شد. در مقابل الکساندر زورف، ستاره جوان آلمانی دنیای تنیس به ترتیب با شکست ژرمی چاردی از فرانسه، آندری رابلوف از روسیه، راجر فدرر از سوئیس و در نهایت متئو برنیتی از ایتالیا جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد.

الکساندر زورف-دنیل مدودف

نکات آماری پیرامون بازی دنیل مدودف و الکساندر زورف (فینال تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹):

  1. مدودف ۸ امین برد پیاپش را با پیروزی برابر تسیتسیپاس به دست آورد.
  2. مرد اول تنیس روسیه در حالی در مرحله نیمه نهایی تسیتسیپاس را شکست داد که موفق شده بود ۴ دیدار قبلی اش برابر این تنیسور یونانی را با پیروزی پشت سر بگذارد.
  3. بازی فینال تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹، ششمین حضور متوالی دنیل مدودف در فینال تور های رسمی که در آن شرکت کرده است می باشد. او در ۵ فینال قبلی ۲ بار برنده شده و ۳ بار بازنده دیدار بوده است.
  4. مدودف ۲۸ بازی از ۳۱ بازی اخیرش در تور های رسمی را پیروز شده است.
  5. زورف در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ یکی از تنیسور های آماده دنیا به شمار می آمد و ۳ قهرمانی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی در رم، مادرید و کانادا را تجربه کرده بود. با این حال او فصل ۲۰۱۹ را با آمادگی کمتری نسبت به سال های قبل دنبال کرد و فینال تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ اولین فینال او طی ۱۲ ماه گذشته در رقابت های مسترز به شمار می آید.
  6. پیش از دیدار فینال، زورف به تمجید از مدودف پرداخت و او را بهترین تنیسور جهان طی ماه های گذشته دانسته است.
  7. طی سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ فقط نواک جوکوویچ، راجر فدرر، رافائل نادال و اندی ماری توانسته بودند قهرمان مسابقات مسترز شانگهای شوند و امروز مدودف یا زورف به این رکورد خاتمه خواهند داد.
  8. دنیل مدودف در ۸ دیدار گذشته اش حتی یک ست هم واگذار نکرده است.
  9. مدودف در ۱۰ دیدار گذشته اش فقط یک بار طعم شکست را چشیده است. شکست او به فینال مسابقات اوپن آمریکا ۲۰۱۹ باز میگردد. او در این دیدار، با نتیجه ۲ بر۳ بازی را به رافائل نادال واگذار کرد.
  10. زورف در ۱۰ بازی گذشته خود ۲ بار بازی را واگذار کرده که شکست های او مقابل تسیتسیپاس و ایسنر بوده است.
  11. این دو تنیسور تا به حال ۴ بار مقابل هم قرار گرفته اند که هر ۴ بازی با پیروزی الکساندر زورف همراه بود.
  12. آخرین دیدار رودررو این ۲ بازیکن به مسابقات تنیس تورنتو در سال ۲۰۱۸ بازمیگردد که زورف با نتیجه ۲ بر ۰ مدودف را در مرحله یک هشتم نهایی شکست داد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل