نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تنیس جام هاپمن 2019؛ پیش بازی سرنا ویلیامز و بلیندا بنچیچ

تنیس جام هاپمن

پیش‌بینی بازی تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹؛ رویارویی حساس سرنا ویلیامز و بلیندا بنچیچ

مسابقات تنیس جام هاپمن از روز ۲۹ دسامبر در شهر پرت استرالیا آغاز شده است و در این مسابقات، هشت تیم از آلمان، فرانسه، اسپانیا و استرالیا در گروه یک و سوئیس، آمریکا، یونان و بریتانیا در گروه دو، در رقابت‌های انفرادی آقایان، بانوان و دوبل با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. این نوزدهمین دوره‌ی جام هاپمن خواهد بود و تیم سوئیس، متشکل از راجر فدرر و بلیندا بنچیچ، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

این رقابت‌ها که روی هارد کورت برگزار می‌شود، جنبه‌ی ملی داشته و این موضوع باعث شده تا کارشناسان پیش‌بینی بازی‌های جذاب و تماشاگر‌پسندی را در هفته‌ی پیش رو داشته باشند.

در یکی از دیدار‌های گروه دو، روز سه‌شنبه تیم‌های آمریکا و مدافع عنوان قهرمانی یعنی سوئیس، به مصاف هم می‌روند و در اولین بازی، سرنا ویلیامز تنیسور شماره ۱۶ جهان مقابل بلیندا بنچیچ قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی رقابت‌های تنیس در سایت بتکارت

سرنا ویلیامز؛ تجربه، عامل برتری ذهنی سرنا مقابل حریفان

مشخصات: راست دست، سن: ۳۷، قد: ۱۷۵ سانتیمتر، رنکینگ فعلی: ۱۶

سرنا ویلیامز تنیسور کهنه‌کار آمریکایی، سال گذشته به دلیل حاملگی از دنیای تنیس به دور بود و نتوانست در بسیاری از تورنومنت‌های رنکینگ سال شرکت کند و همین مساله باعث افت او در رنکینگ جهانی شد.

او که در سال ۲۰۱۸ در فینال رقابت‌های ویمبلدون، مغلوب آنجلیک کربر آلمانی و در رقابت‌های آزاد آمریکا، مغلوب نائومی اوساکای ژاپنی شد، قصد دارد در سال جدید میلادی باز هم به روزهای پرافتخار گذشته بازگردد و این‌بار مقابل حریفی مانند بنچیچ، پیش‌بینی بازی آسانی برای سرنا نمی‌شود.

سرنا آخرین بار در رقابت‌های آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۷ مقابل بنچیچ قرار گرفت و توانست در دو ست متوالی او را شکست دهد.

ویلیامز در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به همراه تیم آمریکا، فاتح مسابقات جام هاپمن شده و اکنون در بهترین فرم خود به این مسابقات پای گذاشته است. سرنا امیدوار است تا با تجربه‌ی بالای خود مقابل بنچیچ جوان در دو ست به پیروزی برسد تا انرژی کافی برای مسابقه دوبل را داشته باشد.

بلیندا بنچیچ؛ به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته

مشخصات: راست دست، سن:  ۲۱، قد: ۱۷۵ سانتیمتر، رنکینگ فعلی: ۳۷

بلیندا بنچیچ ۲۱ ساله از سال ۲۰۱۲ در تور حرفه‌ای تنیس حضور دارد و با توجه به سن و سال پائینش، از تجربه‌ی خوبی در دنیای تنیس برخوردار است. او سال گذشته به همراه راجر فدرر با ارائه نمایش‌های فوق‌العاده موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. شکست بزرگانی همچون نائومی اوساکا و آناستاسیا پاولیوچنکوا، نقش پررنگی در پیشروی سوئیس در مسیر قهرمانی داشت.

بنچیچ در اولین بازی سوئیس در این رقابت‌ها، روز یکشنبه در کنار فدرر مقابل بریتانیا قرار گرفت و موفق شد در دو ست پیاپی برابر کیتی بولتر به برتری دست یابد. او در مسابقه دوبل نیز به همراه فدرر، مقابل تیم متشکل از بولتر و کامرون نوری، به پیروزی رسید تا سوئیس ۳-۰ بریتانیا را مغلوب کند.

بنچیچ و ویلیامز تاکنون سه بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای ویلیامز و یک پیروزی برای بنچیچ بوده است.

پیش‌بینی بازی ویلیامز و بنچیچ بر خلاف بازی اول سرنا، چندان آسان نیست و بنچیچ امیدوار است تا با نیروی جوانی خود بتواند مقابل پنجمین تنیسور پرافتخار بانوان جهان، شگفتی‌ساز شود.

 

پیش‌بینی رقابت‌های تنیس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل