نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تنیس بریزبن ؛ پیش بازی تاملانوویچ و پلیشکووا

13 9

تنیس بریزبن ؛ تاملانوویچ، در خانه آماده پذیرایی از پلیشکووا

در ادامه مسابقات تنیس بریزبن، روز جمعه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۷، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران، کارولینا پلیشکوا و آیلا تاملانوویچ برابر هم قرار خواهند گرفت. کارولینا در رنکینگ جهانی، در رده هشتم قرار دارد و تاملانوویچ هم رتبه چهل و شش را از آنِ خود کرده است. این دو پیش از این، تنها یک بار برابر هم قرار گرفته‌اند که آن دیدار هم با پیروزی پلیشکوا به پایان رسیده بود. پلیشکوا به نظر شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی دارد، اما فرمِ بسیار عالی تاملانوویچ، کار را برای علاقه‌مندان به پیش بینی تنیس بریزبن سخت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس در سایت بتکارت

پلیشکووا: همیشه و همه جا، مدعی

در مورد این دیدار چیزهای زیادی می‌شود گفت، اما هیچ‌کدام به اندازه آمار این دو بازیکن در زمین‌های سخت، مورد اعتماد نخواهد بود. این تنیسور اهل چک، تاکنون در زمین سخت ۱۷۹  پیروزی به دست آورده که آماری نزدیک به ۶۴ درصد پیروزی می‌شود و این بسیار قابل توجه است. در سوی مقابل این آمار بای تاملانوویچ، روی ۴۲ درصد ایستاده است که در این زمینه، پلیشکووا برتری محسوسی دارد. در شش بازی قبلی، کارولینا توانسته ۴ پیروزی کسب کند و روی فرم خوبی قرار دارد.  قطعا هدف اصلی این تنیسور ۲۶ ساله، شروعی عالی به سال ۲۰۱۹ و شاید بازپس گیری رتبه یک رنکینگ جهانی تنیس خواهد بود.

تاملانوویچ: دستانی توانمند و پرقدرت

از ویژگی‌های بارز آیلا تامولانوویچ، سبک بازی ریسکی و البته کاملا هجومی است. او در دیدار قبلی خود برابر کونتا، توانست با اتکا بر قدرت خود در ارسال ضربات بک‌هند، رقیب خود را به زحمت بیندازد و در نهایت توان و نفس او را بگیرد. پیش بینی تنیس بریزبن بسیار سخت است، از این جهت که شاید پلیشکووا از بهترین‌ها باشد، اما در تورنمنتی که بسیاری از خوب‌ها حذف شدند، تاملانوویچ تا بدین جای کار پیش آمده و حتی شانس تکمیل کردن شگفتی را هم دارد. انتظارات از این بازی، در این جهت است که سه ست یا حداقل یک تای‌برِک را شاهد باشیم. فراموش نکنیم تاملانوویچ در خانه بازی خواهد کرد و تاثیر هواداران در امتیازات حساس، بسیار مشهود خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات تنیس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل