نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ دیدار جذاب راجر فدرر و دانیال ایونز

تنیس اوپن استرالیا

تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹؛ راجر فدرر بی‌رقیب می‌تازد؟

در چارچوب رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا و در دور دوم مسابقات، راجر فدرر و دنیل ایوانز به مصاف هم می‌روند. دن ایوانز در حال حاضر برابر رقیبی بسیار سخت قرار دارد و به خوبی می‌داند در این مسابقه باید با تمام قدرت به مصاف راجر فدرر بزرگ برود. به همین علت، پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا  به مسئله‌ای بسیار سخت تبدیل می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

راجر فدرر: اسطوره خواهان افتخاراتی بیشتر است

پروفایل راجر فدرر

سن: ۳۷

قد: ۱۸۵

وزن: ۸۵

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۱۹۹۸

رنک جهانی: ۳

راجر فدررِ سوئیسی در حالی پا به دور دوم مسابقاتِ تنیس استرالیا می‌گذارد که در شروع بازی‌ها و اولین دیدارش برابر دنیس ایستومین قرار گرفت. اسطوره تنیسِ جهان در گام اول کار مشکلی نداشت اما اگر تجربه‌ی راجر نبود، بازی برایش گره می‌خورد. البته که فدرر به خوبی و با نتیجه ۳-۰ ایستومین را شکست داد و راهی دور دوم شد. فدرر در مصاف با ایستومین از ۸۳ درصد سرویس‌های اولش استفاده کرد، آماری که در نوع خود ‌بی‌نظیر است. علاوه بر این او توانست ۵۲ امتیاز در جریان بازی بدست آورد و ۱۴ مرتبه امتیاز را از طریق ضربه‌ی مستقیم سرویس‌هاش کسب کند. موردی که هم‌چنان نشان از قدرت راجر دارد. فدرر با گذشت زمان پیر نمی‌شود بلکه به فردی با تجربه‌تر تبدیل می‌شود. قطعا فدررِ سوئیسی به دنبال افتخار آفرینی دوباره است. او نمی‌خواهد به مانند اندی ماری خیلی زود از این مسابقات کنار برود و به همین منظور با تمام توان به مصاف ایوانز می‌رود. همین موضوع باعث جذاب‌تر شدن پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن استرالیا  می‌شود.

دانیال ایونز: وقت شگفتی‌سازی فرا رسید!

پروفایل دنیل ایوانز

سن: ۲۸

قد: ۱۷۵

وزن: ۷۵

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۶

رنک: ۱۸۹

دنیل ایوانزِ انگلیسی معروف به دَن، در حالی با فدرر دیدار می‌کند که در گام اول مسابقات موفق به شکست تاتسوما ایتو، تنیسورِ ژاپنی شد. دیداری بسیار سخت که به مدت ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه طول کشید. ایوانز در ۳ ست موفق به پیروزی شد اما او به شدت تلاش کرد تا ایتو را از پیش رو برداشت. ست‌هایی با نتایج ۷ بر۵، ۶ بر ۱ و ۷ بر ۶ نشان از نزدیک بودن این دیدار دارد. اکنون این مسابقه برای ایوانز متفاوت از بازی قبل است. او برابر سومین تنیسور برتر جهان قرار می‌گیرد. کسی که بدون شک جزوِ برترین تنیسورهای تاریخ است و ایوانز برای غلبه بر فدرر باید عملکردی بهتر از بازی قبل ارائه دهد. دن پیش از این یک بار با راجر دیدار کرده است. او در سال ۲۰۱۶، در مسابقات ومیبلدون به مصاف فدرر رفت و جز شکستی سنگین، چیزی بدست نیاورد. اکنون مسابقات استرالیا زمان خوبی است تا او با شکست فدرر، دنیای تنیس را متعجب کند. در مورد آمار دن در بازی اول باید گفت که او از ۶۴ درصد سرویس‌هایش استفاده کرد. با این اوصاف، پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن استرالیا به موضوعی بسیار مشکل تبدیل می‌شود.

مشخصات بازی

تاریخ: چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷- ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۰:۰۰ ( تقریبی است)

محل برگزاری: ملبورن پارک ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل