نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنما شرط‌بندی؛ پیش‌بینی بازی‌های یک شانزدهم نهایی تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰

v 1

مسابقات تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ در روز ششم برگزار شد و چهره شانزده بازیکن راه‌یافته به دور یک‌ هشتم نهایی رقابت‌ها مشخص گردید. مرحله بعدی این مسابقات از روز دوشنبه با دیدارهایی حساس ادامه خواهد یافت. با اطلاعات در مورد این تورنومنت مهم شرط‌بندی آگاهانه‌ای را با بتکارت انجام دهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ ؛ اوج حساسیت در بنگاه‌های شرط‌بندی برای پیش‌بینی نتایج این تورنومنت مهم

در بخش مردان:

در ششمین روز از مسابقات اوپن استرالیا و در ادامه‌ مرحله سوم، رافائل نادال مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی قاطع برابر پابلو کارنیو بوستا به دور یک‌هشتم نهایی صعود کرد. دارنده ۱۹ عنوان قهرمانی گرند اسلم که به دنبال دومین جام خود در ملبورن است، در این مسابقه با نتایج (۴-۶ ۲-۶ ۱-۶) هم‌وطنش را مغلوب کرد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر یک هموطنش را شکست داد، در ادامه ۶ بر ۲ پیروز شد و ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

نادال در مرحله بعد با نیک کیریوس بازیکن جنجالی استرالیایی رو در رو می‌شود. کیریوس در آخرین مسابقه روز شنبه در نبردی پنج سته و تماشایی که ۴ ساعت و نیم به طول انجامید کارن خاچانوف روس را کنار زد و راهی دور یک‌هشتم شد. (نتیجه: ۶-۷ ۷-۶ ۷-۶ ۶-۷ ۲-۶)

نادال و کیریوس روز دوشنبه برای هشتمین بار با هم دیدار خواهند کرد. در دیدارهای قبلی تنیس‌باز اسپانیایی با ۴ پیروزی دست بالا را دارد. مصاف‌های نادال و کیریوس همیشه جذاب و پرحاشیه از آب درآمده است؛ از جمله دیدار آخرشان در ویمبلدون سال قبل که با برتری نادال به پایان رسید. کیریوس در جریان آن مسابقه هنگامی که نادال برای زدن والی به سمت تور آمده بود توپ را تعمدا به او کوبید که باعث عصبانیت تنیس‌باز اسپانیایی شد. کیریوس همیشه برای نبرد با نادال انگیزه زیادی دارد و این بار در حضور هواداران پرشور استرالیایی از انگیزه‌های بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

 الکساندر زورف از دیگر برندگان روز ششم بود؛ ستاره آلمانی در ادامه نمایش خوبش در طول این هفته به راحتی و در سه ست متوالی برابر فرناندو ورداسکو اسپانیایی به پیروزی رسید تا بدون از دست دادن حتی یک ست به جمع ۱۶ نفر پایانی مسابقات برسد. (نتیجه: ۴-۶ ۲-۶ ۲-۶) زورف در یک‌هشتم نهایی با آندری روبلف روس که در ۱۵ مسابقه اخیر خود بدون شکست بوده دیدار خواهد کرد. روبلف با غلبه بر داوید گوفن بلژیکی به هفته دوم بازی‌ها رسید. (نتیجه: ۶-۷ ۴-۶ ۶-۷ ۶-۲ )


دومینیک تیم نفر پنجم تنیس جهان هم با پیروزی برابر تیلور فریتس برای سومین بار در دوران ورزشی خود به هفته دوم اوپن استرالیا رسید. (نتیجه: ۴-۶ ۷-۶ ۴-۶ ۲-۶) تنیس‌باز اتریشی در دور بعد با گائل مونفیس دیدار خواهد کرد که امروز در سه ست متوالی (۳-۶ ۴-۶ ۶-۷) ارنستس گولبیس را حذف کرد.

دنیل مدودف نایب قهرمان اوپن آمریکا هم امروز کار آسانی داشت و با غلبه بر الکسی پاپیرین استرالیایی حریف استن واورینکا در مرحله یک‌‌هشتم نهایی اوپن استرالیا شد. (نتیجه: ۲-۶ ۳-۶ ۴-۶) واورینکا با انصراف جان ایزنر در میانه بازی صعود کم‌ دردسری را به مرحله یک‌هشتم نهایی تجربه کرد.

در بخش بانوان:

در بخش بانوان پلیسکووا به مصاف آناستازیا پاولیوچنکووا رفت و ۲ بر صفر شکست خورد. دو تنیسور رقابت نزدیکی داشتند و بانوی شماره دو جهان هر دو ست را با نتیجه مشابه ۷ بر ۶ واگذار کرد.

سیمونا هالپ از سد یولیا پوتنیسوا گذشت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره چهار جهان با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد.

گاربینیه موگوروسا با پیروزی ۲ بر صفر برابر الینا اسویتولینا حذف بانوی شماره پنج جهان را رقم زد. همچنین بلیندا بنچیچ، بانوی شماره شش جهان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آنت کنتاویت شد.

آنجلیک کربر، الیس مرتنس و کیکی برتنس هم  با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

با پیش‌بینی مسابقات مهم تنیس آزاد استرالیا همراه بتکارت باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل