نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ ؛ صعود فدرر، جوکوویچ و نادال؛ حذف ویلیامز و اوساکا

1 10

روز پنجم تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ با چند شگفتی بزرگ همراه بود. در بخش مردان راجر فدرر و نواک جوکوویچ به مرحله بعد راه یافتند اما برخی مدعیان وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشتند. در بخش زنان بزرگ‌ترین شگفتی متعلق به حذف سرنا ویلیامز و نائومی اوساکا بود. بازی‌های این تورنومنت مهم را با بتکارت پیش‌بینی کنید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شرط‌بندی مهیج و جذاب تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ همراه با سایت بتکارت

در بخش مردان:

راجر فدرر توانست در یک رقابت زیبا جان میلمن را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. این بازی که آخرین دیدار اپن استرالیا در روز جمعه محسوب می‌شد، بیش از چهار ساعت طول کشید و در نهایت فدرر پیروز این رقابت شد. مرد شماره سه جهان ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۴ برابر حریف استرالیایی اش واگذار کرد و در ست دوم به سختی توانست نتیجه را یک بر یک کند (۷ بر۶ پیروز شد). تنیسور سوئیسی ست سوم را با پیروزی ۶ بر ۴ پشت سر گذاشت تا یک قدم با صعود فاصله داشته باشد اما ست چهارم را با نتیجه مشابه واگذار کرد. برنده باید در ست پنجم مشخص می شد. فدرر در شروع این ست عصبی بود و چند امتیاز به خاطر سرو های خطا از دست داد. با این حال به تلاش خود ادامه داد و حتی در امتیازها از حریفش پیش افتاد. دو تنیسور ۶ بر ۶ برابر شدند. در آخرین گیم میلمن نتیجه را ۸ بر ۴ به نفع خود کرد و به پیروزی نزدیک شد اما فدرر ۶ امتیاز پیاپی کسب کرد و توانست برنده بازی لقب بگیرد. فدرر که صدمین پیروزی خود در ملبورن را تجربه کرد، در مرحله بعد با مارتون فوچوویچ از مجارستان دیدار می‌کند. اسطوره سوییسی حالا تنها بازیکنی در تاریخ است که توانسته در دو گرند اسلم (آزاد استرالیا و ویمبلدون) به رکورد ۱۰۰ پیروزی دست پیدا کند‌. لازم به ذکر است او پیش از این برنده ۲۰ گرند اسلم شده است.


نواک جوکوویچ، مرد شماره دو جهان به راحتی یوشیهیتو نیشیکوری را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد‌. تنیسور صربستانی در ست اول ۶ بر ۳ پیروز شد و دو ست دیگر را با نتایج مشابه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد‌.

پیش از این دیدار استفانوس سیتسیپاس برابر میلوش رائونیچ قرار گرفت و ۳ بر صفر شکست خورد. مرد شماره شش جهان و یکی از بخت های قهرمانی ست اول را با نتیجه ۷ بر ۵ واگذار کرد و در ادامه ۶ بر ۴ شکست خورد. تلاش تنیسور یونانی برای جبران نتیجه فایده نداشت و در ست سوم هم ۷ بر ۶ مغلوب شد.

در این روز روبرتو بائوتیستا، مرد شماره ۹ جهان هم حذف شد. تنیسور اسپانیایی در یک رقابت نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد. او با وجود پیروزی در ست نخست (۷ بر ۶) در دو ست دیگر مغلوب شد (۶ بر ۴ و ۶ بر صفر). در ادامه توانست با پیروزی ۷ بر ۵ بازی را مساوی کند اما در ست پنجم ۶ بر ۳ شکست خورد تا خداحافظی زود هنگامی از نخستین گرند اسلم سال داشته باشد.

در ادامه مسابقات، دیگو شوارتسمن، مارتون فوکسوویچ، تنیس ساندرن و فابیو فونینی با پیروزی برابر حریفانشان به دور چهارم صعود کردند.

در اولین بازی شنبه رافائل نادال بامداد امروز، در دور سوم تنیس اپن استرالیا برابر پابلو کارنیو قرار گرفت و ۳ بر صفر (۶ بر یک، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴) پیروز شد تا به راحتی به یک هشتم نهایی صعود کند. مرد شماره یک جهان ممکن است حریف‌های بعدیش کریوس یا خاچانف باشد.

در بخش بانوان:

در بخش بانوان با وجود پیروزی اشلی بارتی، دو تنیسور مطرح از این رقابت ها کنار رفتند. بانوی شماره یک جهان برابر یلنا ریباکینا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور استرالیایی در ست نخست ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ پشت سر گذاشت.

کرولاین ووزنیاکی، تنیس‌باز ۲۹ ساله دانمارکی و قهرمان سابق اپن استرالیا نیز با شکست دو بر یک (۵-۷ ۶-۳ ۵-۷) برابر اونس جابر از تونس از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. جابر با این پیروزی اولین زن عرب تاریخ تنیس لقب گرفت که به جمع ۳۲ بازیکن یک گرند اسلم صعود می‌کند. ووزنیاکی پس از این شکست طبق اعلام قبلی خود از دنیای تنیس حرفه‌ای خداحافظی کرد. این بازیکن ۲۹ ساله در طول دوران حرفه‌ای خود ۳۰ عنوان قهرمانی کسب کرد. ووزنیاکی با وجود اینکه خیلی زود و در ۲۰ سالگی نفر اول تنیس جهان شد، اما در مسابقات گرند اسلم چندان موفق نبود و اولین و تنها گرند اسلم خود را در ۲۷ سالگی با قهرمانی در مسابقات اوپن استرالیا به دست آورد. از دیگر افتخارات ووزنیاکی می‌توان به قهرمانی در رقابت‌های فینال تور تنیس زنان در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. تنیس‌باز اهل اودنسه هم‌چنین سابقۀ دو نایب‌قهرمانی در مسابقات آزاد آمریکا (سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴) و دو قهرمانی در ردهٔ “Premier Mandatory” را دارد. ووزنیاکی در سال ۲۰۱۸ به بیماری آرتروز روماتوئید مبتلا شد، اما به گفته خود او خداحافظی زودهنگامش ارتباطی با این موضوع نداشت.

سرنا ویلیامز روز تلخی داشت و با شکست ۲ بر یک برابر وانگ کیانگ خیلی زود با نخستین گرند اسلم سال خداحافظی کرد.


تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۴ مغلوب شد اما در ست دوم با پیروزی ۷ بر ۶ بازی را مساوی کرد. با این حال در ست سوم حریف چینی اش ۷ بر ۵ پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. تنیس‌باز آمریکایی که در ملبورن به دنبال ۲۴ـمین گرند اسلم خود بود در این مسابقه با حساب ۲ بر یک شکست خورد تا بار دیگر از رسیدن به رکورد مارگارت کورت استرالیایی باز بماند. ویلیامز پس از به دنیا آوردن فرزندش در سال ۲۰۱۷ تاکنون نتوانسته در هیچ گرند اسلمی قهرمان شود.

در این روز نائومی اوساکا هم با شکست ۲ بر صفر مقابل کوکو گاف تنیسور ۱۵ ساله آمریکایی حذف شد تا نتواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. تنیسور آمریکایی که تنها ۱۵ سال دارد و برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرده است توانست در ست اول ۶ بر ۳ پیروز شود. اشتباه‌های اوساکا موجب شد گاف به راحتی ست دوم را نیز به نفع خود تمام کند و برنده این بازی لقب بگیرد. تنیسور آمریکایی با نتیجه ۶ بر ۴ بانوی شماره سه جهان را شکست داد.

سوفیا کنین، آلیسون ریسک، ماریا ساکاری و پترا ویتووا با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

مسابقات تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ را با بتکارت پیش‌بینی کنید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل