نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ صعود جوکوویچ و فدرر به دور دوم تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰

f 1

در نخستین روز از مسابقات تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ نواک جوکوویچ و راجر فدرر با پیروزی برابر حریفان خود به دور دوم رقابت‌ها راه یافتند و منتظر برگزاری ادامه بازی‌های دور نخست هستند. با داشتن اطلاعات لازم در مورد این رویداد مهم ورزشی شرط‌بندی آگاهانه‌ای برروی این تورنومنت مهیج داسته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شرط‌بندی مسابقات تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۰ ؛ پیش‌بینی ادامه بازی‌های دور نخست؛ چه کسانی به دور بعد صعود می‌کنند؟

گرند اسلم اپن استرالیا ۲۰۲۰ دیروز دوشنبه ۳۰ دی ماه، با برگزاری دیدارهای نیمه پایین جدول آغاز گردید. بد نیست بدانید بنابر قرعه کشی انجام شده نواک جوکوویچ و راجر فدرر در یک طرف جدول قرار دارند و رافائل نادال نیز در طرف دیگر و امکان برخورد جوکوویچ و فدرر با نادال تا فینال وجود ندارد و در این دوره در صورت صعود سه تنیسور برتر دنیا به فینال شاهد بازی تماشایی د مهیج در دیدار پایانی خواهیم بود.

راجر فدرر که به دنبال بدست آوردن گرنداسلمی دیگر در کارنامه خود است شروعی طوفانی داشت. دارنده ۲۰ عنوان گرند اسلم در استادیوم راد لیور به مصاف استیو جانسون رفت و با ارائه نمایشی مقتدرانه ظرف مدت ۸۰ دقیقه تنیس‌باز آمریکایی را پشت سر گذاشت. نتایج بدست آمده در این دیدار ۲-۶ و ۲-۶ و ۳-۶ بود. استاد سوئیسی در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار فیلیپ کرایینوویچ و کوئنتین هالیس برود.


در مسابقه دیگر، نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی به‌رغم واگذاری یک ست به یان-لنارد اشتروف، بازیکن آلمانی را در ۴ ست شکست داد و به دور دوم رسید. نتایج بدست آمده در این دیدار ۱-۶ و ۶-۲ و ۲-۶ و ۶-۷ بود. نوله که به‌دنبال ۱۷امین عنوان گرند اسلم خود است، با این پیروزی توانست ۹۰۰امین برد دوران حرفه‌ای خود را کسب نماید. صربیناتور در مرحله دوم با برنده دیدار تاتسوما ایتو از ژاپن و پراجنش گانسواران از هند دیدار خواهد کرد و به نظر می‌رسد کار سختی برای از پیش رو برداشتن هرکدام از این دو رقیب ژاپنی و هندی نخواهد داشت.

قهرمانان پیشین گرند اسلم آزاد استرالیا

در دیگر بازی‌های دور نخست استفانوس سیتسیپاس که سال گذشته با برتری مقابل فدرر در دور چهارم، شگفتی‌ساز شد نیز مسابقه نخست خود را با پیروزی به پایان برد؛ جوان اهل آتن با برتری مقابل سالواتوره کاروزو از ایتالیا راهی دور دوم رقابت‌ها شد. نتیجه بدست آمده در این دیدار ۳-۶ و ۲-۶ و ۰-۶ بود.

متئو برتینی و گریگور دیمیتروف نیز به‌ترتیب با پیروزی مقابل اندرو هریس و خوان ایگناسیو لوندرو به دور بعدی صعود کردند. دنیس شاپووالوف تنیس‌باز جوان کانادایی اما با پذیرش شکست مقابل مارتون فوچوویچ مجارستانی از راه‌یابی به دور بعد بازماند.

اولین حاشیه جنجالی تنیس آزاد استرالیا:

فابیو فونینی یکی از تنیسورهایی است که اغلب در جریان بازی با داور صحبت می‌کند. تنیسور ایتالیایی امروز یکی از جنجالی‌ترین برخوردهایش را با داور داشت. مرد شماره ۱۲ جهان در هفته دوم اپن استرالیا در بازی که به دلیل بارندگی تا سه‌شنبه طول کشید برابر رایلی اوپلکا قرار گرفت و ۳ بر ۲ پیروز شد. جنجال زمانی شروع شد که کارلوس برناردس، داور مسابقه به فونینی در رابطه با شکستن راکت هشدار داد. فونینی صدایش را بالا برد و با اعتراض به ایتالیایی گفت:

تو به عنوان داور شرم آور هستی. نمی‌توانی از من در حالی امتیاز کم کنی که توهینی نکرده‌ام. اگر این کار را می‌کردم بحث دیگری بود.

داور برزیلی در پاسخ به شوخی گفت:

می‌دانی که زبان رسمی انگلیسی است. با من به زبان انگلیسی صحبت کن.

تنیسور ایتالیایی در کنایه به نادال و فدرر افزود:

من نمی‌توانم با داوری که نمی‌تواند به بازیکن آرامش دهد بازی کنم. من درخواست دارم که تو دیگر قضاوت بازی‌هایم را بر عهده نگیری. زمانی که رافائل نادال همین درخواست را کرد (تنیسور اسپانیایی اعلام کرد نمی‌خواهد دیگر برناردس قضاوت بازی‌هایش را به عهده بگیرد) او این کار را انجام داد. اگر راجر فدرر هم بخواهد این کار را انجام می‌دهید ولی زمانی که فونینی می‌خواهد این کار را نمی‌کنید.

بخش زنان:

در بخش زنان، نائومی اوساکا مدافع عنوان قهرمانی و زن شماره ۳ تنیس جهان در گام نخست کار نسبتاً آسانی مقابل مری بوزکووا پیش رو داشت و در دو ست با نتیجه ۴-۶ و ۲-۶ پیروز شد.

اشلی بارتی نفر اول تنیس زنان نیز با وجود واگذاری ست نخست به لسیا سورنکو از اوکراین، در دو ست بعدی به‌راحتی با نتایج ۱-۶ و ۱-۶ و ۷-۵ به پیروزی رسید و به مرحله دوم صعود کرد.


سرینا ویلیامز قهرمان ۷ دوره آزاد استرالیا هم با عبور از سد آناستازیا پوتاپووا با نتایج ۳-۶ و ۰-۶ در ۵۸ دقیقه به دور دوم رسید.

خواهر بزرگتر سرینا یعنی وینس ویلیامز اما با شکست مقابل کوکو گاف جوان از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ در این دیدار که نبرد جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکن رقابت‌ها به شمار می‌رفت کوکو گاف پدیده ۱۵ سالۀ آمریکایی با نتایج ۳-۶ و ۶-۷ مقابل الگوی خود توانست به دور دوم صعود کند. گاف سال گذشته نیز با شکست وینس ویلیامز در ویمبلدون شگفتی‌ساز شده بود‌.

با رکوردداران این گرنداسلم مهم جهت پیش‌بینی مسابقات آشنا شوید:
رکوردداران تنیس آزاد استرالیا:

رکوردهای ثبت شده در مسابقات تنیس آزاد استرالیا بعد از دوران حرفه‌ای شدن ورزش تنیس
بخش مردان:


بخش زنان:

لازم به ذکر است بارش باران موجب لغو تعداد قابل توجهی از دیدارهای روز نخست شد. به‌ این ترتیب مسابقات روز دوم با فشردگی بیشتری برگزار خواهد گردید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل