نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

روبرت لواندوفسکی: مذاکرات تمدید قرارداد با بایرن مونیخ پیشرفت داشته است

ajuyj

روبرت لواندوفسکی ، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که مذاکرات جهت تمدید قراردادش با بایرن مونیخ، ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

توضیحات روبرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد با بایرن

مهاجم لهستانی در دیدار شالکه برابر بایرن مونیخ در چارچوب هفته دوم بوندسلیگا بازی کرد که این دیدار با نتیجه ۳ به ۰ به نفع باواریایی ها به اتمام رسید. وی در این دیدار ۳ گل زد تا اولین هت تریک فصل جدید خود را به ثبت برساند. روبرت لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و حال به گفته خودش به زودی قراردادش با باشگاه آلمانی تمدید خواهد شد. روبرت لواندوفسکی در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای اسپورتس که از او پرسیده بود وضعیت تمدید قراردادش به چه شکل است، بیان کرد:

این مسئله کاملا حل نشده است. فکر می کنم ۹۵ درصد راه طی شده است.

روبرت لواندوفسکی فصل گذشته ۲۲ گل در بوندسلیگا به ثمر رساند تا عنوان آقای گلی این رقابت ها را در سال ۱۹-۲۰۱۸ کسب کند. او می خواهد در فصل جدید مسابقات نیز به مانند گذشته عمل کند و موفقیت های قبلی را تکرار کند.

مهاجم لهستانی در ادامه صبحت هایش گفت:

من همیشه می توانم بهتر بازی کنم. در واقع پتانسیل این را دارم که هر فصل بهتر از سال گذشته ظاهر شوم. می توانم هر فصل کاری خاص انجام دهم ولی تنها می خواهم به تیمم کمک کنم. مهم نیست چه تیمی روبروی من باشد، من می خواهم همیشه به تیمم با گلزنی کمک کنم.

نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ نیز در تمجید از روبرت لواندوفسکی پس از هت تریک برابر شالکه افزود:

عملکرد او واقعا فوق العاده بود. این چیزی است که باید از روبرت ببینیم و این چیزی است که او می تواند انجام دهد. روبرت خود را در سال های اخیر به خوبی در فوتبال آلمان ثابت کرده و بهترین مهاجم بوندسلیگا است. این فقط مربوط به بازی با شالکه نیست و در کل او بهترین مهاجم است. تاثیرگذاری و دقت بالای لواندوفسکی واقعا خاص است. خوشحالیم مهاجمی مانند او را در اختیار داریم و امیدوارم او به این روندش طی هفته ها و ماه های گذشته در بایرن مونیخ ادامه دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل