نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کارلس پویول: رئال مادرید دوبار در تلاش بود تا با من قرارداد امضا کند

cp

کارلس پویول مدافع اسطوره ای تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا می‌گوید سران لوس بلانکوس بیش از یکبار برای بردن او به سانتیاگو برنابئو تلاش کرده اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کارلس پویول اسطوره بارسا از دو مرتبه تلاش سران رئال مادرید برای امضای قرارداد با او می گوید. این مدافع تنومند تمام دوران فوتبالش را در نیوکمپ گذراند. نخستین بازی رسمی برای تیم بزرگسالان را در سال ۱۹۹۹ انجام داد و ۱۵ سال بعدی فوتبالش را در بارسلونا گذارند تا اینکه از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. اگرچه اوضاع می توانست برای کارلس پویول کاملا متفاوت باشد اگر او انتقال به رقیب سنتی بارسا را می پذیرفت و راه لوئیس فیگو ستاره پرتغالی را در انتقال از کاتالونیا به پایتخت اسپانیا پیش میگرفت.

صحبت های کارلس پویول در خصوص علاقه رئال مادرید به وی

رئال مادرید خوزه آنتونیو کاماچو را به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرد و او من و رونالدینیو را برای تیمش می‌خواست. آنها دو مرتبه برای امضای قرارداد با من تلاش کردند اما من در بهترین باشگاه دنیا بودم و می‌خواستم در اینجا جام های مختلف را قهرمان شوم بنابراین در بارسلونا ماندم.

کارلس پویول حضورش در بارسلونا را ادامه داد و در عصر طلایی این تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به عناوین متعددی را فتح کرد. در مجموع پویول موفق به فتح عناوینی چون سه لیگ قهرمانان اروپا، شش قهرمانی لالیگا، دو کوپا دل ری، دو جام باشگاه های جهان، هشت سوپرکاپ اسپانیا و سه سوپرکاپ اروپا با تیم محبوب دوران کودکی خود شد. مدافع مرکزی کاتالان ها نزدیک به ۶۰۰ بازی برای بلوگرانا به میدان رفت و در آن بازیها آمار ۱۹ گل و ۱۳ پاس گل را از خود به جای گذاشت. کارلس پویول در عرصه ملی نیز دوران باشکوهی را با تیم ملی اسپانیا پشت سر گذاشت و با لاروخا توانست قهرمانی در جام ملت های اروپا سال ۲۰۰۸ و جام جهانی ۲۰۱۰ را جشن بگیرد.

طبق گفته های پویول، رونالدینیو نیز یکی از دیگر ستارگان بارسا بوده که پیشنهادات رئال مادرید را رد کرده و در میان هواداران کاتالانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. جادوگر برزیلی بیشتر از ۲۰۰ بازی برای آبی اناری ها انجام داد و در این بازی‌ها آمار ۹۴ گل و ۷۱ پاس گل را از خود به جای گذاشت. رونالدینیو با بارسلونا دو مرتبه فاتح لالیگا شد و دو بار نیز قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را جشن گرفت. مهمترین جام رونالدینیو با بارسلونا اما در فینال اروپا سال ۲۰۰۶ بود که ستاره برزیلی توانست کاتالان ها را به دومین قهرمانی تاریخش در لیگ قهرمانان اروپا برساند. درخشش خارق العاده ستاره برزیلی در بارسا دو توپ طلا را برای او در دوران حضورش در نیوکمپ به ارمغان آورد.

لازم به ذکر است در کنار لوئیس فیگو، تعداد محدودی از بازیکنان با سابقه بازی در بارسلونا جرئت انتقال از این تیم به سانتیاگو برنابئو را داشته اند. میشل لادروپ، برند شوستر و لوئیس میلا از شاخص ترین چهره هایی محسوب می شوند که از بارسلونا به رئال مادرید پیوسته اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل