نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پدر مکس ورشتپن : لوئیس همیلتون به خاطر عملکرد پسرم احساس راحتی نمی‌کند

aln

جوس ورشتپن، پدر مکس ورشتپن ، احساس می‌کند که راننده تیم ردبول موفق شده روی اعصاب لوئیس همیلتون راه برود.

پدر مکس ورشتپن معتقد است پسرش روی اعصاب لوئیس همیلتون است

مکس ورشتپن چند روز پیش به لوئیس همیلتون طعنه زد و گفت که او در فرمول یک هرگز وارد نبرد با یکی از هم تیمی های خود نشده است. راننده بریتانیایی در آستانه کسب ششمین قهرمانی خود است و در حال حاضر نسبت به نفر دوم جدول رده بندی یعنی والتری بوتاس، ۶۲ امتیاز فاصله دارد. تا پیش از تعطیلات تابستانی، کسی که توانست بیشتر از بقیه رانندگان همیلتون را به چالش بکشد، مکس ورشتپن بود. راننده هلندی تیم ردبول معتقد است فرمول یک به ماشین وابسته است اما راننده ۳۴ ساله مرسدس هرگز توسط راننده ای که در کنار او و در یک گاراژ حضور دارد به چالش کشیده نشده است.

ورشتپن ۲۱ ساله در گفتگو با مجله «سوپر اسپرت مگزین» گفت:

موفقیت در فرمول یک به ماشین وابسته است. فکر نمی‌کنم لوئیس همیلتون در تمام این سال ها با فشاری از جانب هم تیمی خود مواجه شده باشد.

اما سپس زمانی که ورشتپن راجع به نیکو روزبرگ، کسی که در راه رسیدن به قهرمانی سال ۲۰۱۶ فرمول یک لوئیس همیلتون را شکست داد، پرسیده شد، جوان هلندی کمی از مواضع خود عقب نشینی کرد و قابلیت اطمینان ماشین مرسدس در آن فصل را دلیل قهرمانی راننده آلمانی دانست. ورشتپن توضیح داد:

اگر به خاطر مشکل موتور نبود، همیلتون می‌بایست در سال ۲۰۱۶ حتما به قهرمانی می‌رسید اما پس از تعطیلات تابستانی همیلتون چند استارت بد داشت و مشکلاتی دیگر برایش پیش آمد که باعث شد رده نخست را از دست بدهد. در نهایت او تا به امروز هرگز با فشاری بالا از جانب هم تیمی اش روبرو نشده است.

همیلتون در تکاپو برای رسیدن به ششمین قهرمانی خود است. عنوانی که او را در یک قدمی شوماخر، دارنده هفت مقام قهرمانی فرمول یک، قرار می‌دهد. اما ورشتپن نیز در ماه های اخیر به خوبی نشان داده است که می‌تواند لوییس همیلتون را برای رسیدن به قهرمانی دچار چالش کند و سال آینده حتما رقیب اصلی وی خواهد بود، البته اگر در فصل جاری و پس از تعطیلات تابستانی اتفاق خاصی رخ ندهد. جوس ورشتپن که خود در گذشته راننده فرمول یک بوده، نشانه هایی را در لوئیس همیلتون تشخیص داده که به گفته خودش حاکی از ناراحت بودن همیلتون به خاطر چالش جدیدی است که توسط ورشتپن به وجود آمده است. پدر مکس ورشتپن در مصاحبه ای گفت:

می‌توانید از چیزهایی که همیلتون می‌گوید حدس بزنید که به خاطر عملکرد مکس احساس راحتی نمی‌کند. چرا او باید به شایعات پاسخ بدهد؟ او می‌گوید که موتور هوندا در حال حاضر از مرسدس بهتر است اما من فکر نمی‌کنم در مسیر مستقیم این ادعا درست باشد. زمانی که شما می بینید مکس در چه مسابقاتی رانندگی کرده است، فکر نکنم غافلگیر شوید.

تیم فرمول یک ردبول زمانی که سباستین فتل از سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ راننده اصلی این تیم بود بر مسابقات حکمرانی می‌کرد. راننده آلمانی با این تیم اتریشی چهار قهرمانی پیاپی کسب کرد اما پس از آن مرسدس کنترل همه چیز را در اختیار گرفت و هم اکنون در آستانه کسب ششمین قهرمانی پیاپی خود قرار دارد. هرچند، راننده اسبق فرمول یک، استفان یوهانسون معتقد است که ورشتپن این توانایی را دارد که ردبول را مجددا به روزهای افتخار خود بازگرداند. او معتقد است که ورزش فرمول یک در آستانه آغاز دوران جدیدی قرار گرفته و ورشتپن و موتور هوندا در آینده به برتری خواهند رسید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل