نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ وضعیت وخیم اینتر و تاثیر مصدومان در بازی مقابل اسلاویا پراگ

SZA

تیم فوتبال اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های سری‌آ ایتالیا در هفته سیزدهم توانست با سه گل تیم تورینو را مغلوب کند و خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند اما نکته قابل توجه باز هم مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان این تیم بود که این بار نوبت به نیکولو بارلا رسید و کار اینتر را برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بیش‌تر افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی این بازی را ۲-۱ به نفع اینتر پیش‌بینی کرده‌اند

با توجه به وضعیت وخیم اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن این تیم در رده سوم جدول گروه خود، مصدومیت‌های بازیکنان اینتر نیز ادامه دار شده است و به نظر می‌رسد کار آنتونیو کونته و شاگردانش سخت‌تر شده است. شاگردان کونته باید روز چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ادن آرنا جمهوری چک به مصاف اسلاویا پراگ بروند و اینتر برای صعود به مرحله بعدی در این گروه باید حتما پیروز میدان و نیم نگاهی به بازی بارسلونا و دورتموند دیگر بازی مهم این گروه داشته باشد. در صورت پیروزی اینتر تساوی بارسلونا و دورتموند می‌تواند کار را به هفته‌های پایانی برای صعود دو تیم از این سه تیم بکشاند. بارسلونا هم اکنون از چهار بازی برگزار شده با هشت امتیاز در صدر جدول، دورتموند با هفت امتیاز در رتبه دوم، اینتر با چهار و اسلاویا پراگ با دو امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. نکته قابل توجه برای اینتری‌ها مصدومیت بازیکنان این تیم است که در این هفته‌ها گریبان گیر آن‌ها شده است.


آخرین مصدوم این تیم به بازی شب گذشته برابر تورین باز می‌گردد که یک اتفاق تلخ برای نیکولو بارلا، هافبک جوان و آینده‌دار اینتر رخ داد. این پدیده ایتالیایی در دقیقه ۴۸ روی یک برخورد دچار مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست شد. بارلا نهایتا و در حالی که درد شدیدی احساس می‌کرد زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به بورخا والرو داد. باشگاه اینتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که مصدومیت بارلا از ناحیه زانوی پای راست است و برای تعیین مدت زمان دوری این بازیکن از میادین، باید تست‌های پزشکی بیشتری روی زانوی او انجام شود. با توجه به مصدومیت بارلا به نظر می رسد که بد شانسی های آنتونیو کونته تمامی ندارد. پیش از این استفانو سنسی، روبرتو گالیاردینی، کوادو آساموا، متئو پولیتانو و الکسیس سانچز نیز مصدوم شده بودند و اضافه شدن بارلا به این نفرات قطعا خبر بسیار بدی برای کونته در این مقطع فشرده فصل خواهد بود. استفانو سنسی بهترین بازیکن اینتر در فصل جاری بوده و وی موفق شد عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر را نیز از آن خود کند. این هافبک ۲۴ ساله در اواسط نیمه اول دیدار مقابل یوونتوس مصدوم شد و در ابتدا به نظر می‌رسید مصدومیت او جدی نیست و او آماده به بازگشت به میادین است، اما سایت رسمی باشگاه اینتر مدعی شد وی دوباره از ناحیه ستون فقرات مصدوم شده و مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. سنسی در شش پیروزی اول اینتر در هفته‌های نخست نقش مهمی را ایفا کرد و حالا و در شرایطی که اینتر نیاز فراوانی به حضور وی در بازی‌های حساس پیش رو داشت، سنسی دوباره آسیب دید.


الکسیس سانچز نیز دچار مصدومیت در جریان تساوی بدون گل تیم ملی شیلی مقابل کلمبیا در دیداری دوستانه شد و مجبور به ترک میدان در اواخر مسابقه شد. این مهاجم که از منچستر یونایتد به اینتر قرض داده شد امید زیادی می‌رفت تا در کنار خریدهای جدید اینتر بتواند برای این تیم مفید واقع شود ولی بازی‌های ملی کار دست این بازیکن داد تا آنتونیو کونته از این بازیکن نیز محروم شود و جای او را با بازیکنان دیگر پر نماید. مشکل سانچز دررفتگی تاندون زانوی چپ او اعلام شد. این بازیکن ۳۰ساله در اینتر در سری آ یک گل زده است که آن هم برابر سمپدوریا بوده است و در آن مسابقه نیز اخراج شد.

آنتونیو کونته در خصوص مصدومیت بارلا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

متاسفانه وضعیت اضطراری ادامه دارد اما فقط می‌توانم از بازیکنانم به خاطر تلاش فوق العاده تشکر کنم. ما همچنان تلاش می‌کنیم تا در آینده نیز بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. بازیکنان اینتر فداراکاری زیادی از خود نشان می‌دهند و می‌توانند نتیجه این تلاش‌ها را ببینند. آنها ساعت‌های زیادی را در زمین و اتاق ویدئو گذرانده‌اند. بارلا طی چهار ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است. او یک بازیکن خیلی مهم برای ما به حساب می‌آید و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که مصدومیت او جدی نباشد. نیکولو یک جنگجو است و امیدوارم به زودی او را در زمین ببینم. از مصدومیت او نیز مانند سایر بازیکنان ناراحت شدم و امیدوار هستم او زود به میادین بازگردد زیرا بازی‌های مهمی پیش رو داریم.

کونته در خصوص عملکرد دفاعی تیم اضافه کرد:

رفته رفته وضعیت خط دفاعی بهبود پیدا کرده است و بازیکنان در خط میانی با هم هماهنگ‌تر شده‌اند. این یک عملکرد دفاعی خوب از اینتر بود. ما اگر در قسمت دفاعی خوب کار کنیم فوق العاده خواهد بود چرا که مطمئن هستیم که دیر یا زود موفق به گلزنی می‌شویم. اگر سعی کنیم که در ابتدا گلی را دریافت نکنیم به احتمال زیاد می‌توان به برد تیم امیدوار بود چون در گلزنی مشکلی نداریم.


وی در خصوص بازی مهم با اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

این بازی برای ما بسیار مهم است و به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم خواهیم داشت چرا که کار در این گروه برای ما پیچیده شده است. از طرفی باید به نتایج بازی دیگر نیز توجه کنیم زیرا همه چیز به هم مرتبط شده است. مقابل بارسلونا برد را با باخت عوض کردیم و دیگر نباید آن اشتباه را تکرار کنیم. باید این بازی را پیروز شویم تا بازی بعدی بتواند سرنوشت این گروه را مشخص کند. بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند و امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم. البته این را هم خوب می‌دانیم که اسلاویا تیم خوبی است و آن‌ها هم به این پیروزی نیاز دارند چرا که در صورتی که پیروز شوند می‌توانند به صعود امیدوار باشند و همین کار را برای ما بسیار سخت می‎‌کند.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای بین تیم‌های اسلاویا پراگ و اینتر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، که چهارشنبه شب ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ادن آرنا جمهوری چک برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل