صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ پیش‌بینی روز سوم مسابقات لالیگا همراه با بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ پیش‌بینی روز سوم مسابقات لالیگا همراه با بتکارت

ad banner

ادامه دیدارهای هفته سی و چهارم لالیگا، فردا شب بین لوانته و رئال سوسیداد برگزار خواهد شد.  شما می‌توانید این دیدار را همراه با سایت بتکارت پیش بینی کنید.

اختصاصی بتکارت؛ نکات آماری بازی های لالیگا در روز سوم  هفته سی و چهارم

دیدارهای حساس و تعیین کننده این هفته لالیگا برگزار شدند و حال نوبت به دیدار دو تیم میان جدولی رسیده است. لوانته با 50 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و لوانته با 42 امتیاز، در رده دوازدهم حضور دارد. در زیر به بررسی این دیدار پرداخته ایم

لوانته – رئال سوسیداد

روز دوشنبه، 16 تیرماه، از ساعت 23:30 دو تیم لوانته و رئال سوسیداد در ورزشگاه کویتات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اخبار بازیکنان:

انیس باردی به علت کارت زردی که در دیدار مقابل رئال وایادولید دریافت کرد، در این بازی محروم خواهد بود و قادر به همراهی تیمش نیست.

روبن روچینا احتمالا برای لوانته در سمت چپ خط میانی بازی خواهد کرد و خوزه کامپانا احتمالا به خاطر مصدومیت ملرو، در سمت راست خط میانی به میدان خواهد رفت.

ایوان لوپز، مصدوم قطعی لوانته است و قادر به همراهی تیمش در این دیدار نخواهد بود.

برای رئال سوسیداد اما اوضاع متفاوت است. آنها عدنان یانوزای را به خاطر مصدمیتش در دیدار مقابل اسپانیول در اختیار نخواهد داشت.

مارتین اودگارد نیز که دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده بود، به نظر ریکاوری کرده و می‌تواند تیمش را همراهی کند. ایوان آیساک پس از درخششی که مقابل اسپانیول داشت، احتمالا در این دیدار در ترکیب قرار خواهد گرفت.

با این حال لوکا سانیالی، آندر گوئوارا و آسیر ایارامندی غایب خواهند بود و آمادگی آندر بارنتکسا هنوز مشخص نیست.

 

f7503d3f6ae91b7c2b358a8a8575fbf5

 

آمار دو تیم:

رئال سوسیداد در 6 بازی اخیرش، 4 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده و در فرم چندان خوبی قرار ندارد. با این حال، آنها پس از 4 شکست پیاپی موفق به کسب پیروزی شدند که همین موضوع روحیه آنها را برای این بازی بالاتر خواهد برد.

لوانته در آن سو، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده و شرایط چندان بهتری نسبت به سوسیداد ندارد. با این حال، بازی در خانه آنها برگزار خواهد شد و باید دید آیا امتیاز میزبانی بدون حضور تماشاگران، فایده ای برای این تیم خواهد داشت یا نه.

با این حال انتظار می‌رود که لوانته که تنها 1 شکست در 5 بازی اخیرش داشته، همچنان به شراط خوبش ادامه دهد. آنها پس از شروع مسابقات توانسته اند اوضاع را کنترل کنند و دچار افت شدیدی نشده اند.

لوانته همچنین در بازی پیشینش مقابل بتیس موفق شد 4 گل به ثمر برساند و آمادگی خود را به رخ حریف کشید.

در تقابل های رو در رو دو تیم، لوانته 9 پیروزی کسب کرده و رئال سوسیداد 7 پیروزی به دست آورده است. همچنین 9 بازی بین دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. به صورت میانگین دو تیم در دیدارهای مستقیم، 2.48 گل به ثمر رسانده اند.

لوانته در حال حاضر، آمار 1.30 گل در هر بازی را در این فصل به ثبت رسانده است. در 13 بازی خانگی آنها(65 درصد) بیش از1.5 گل (مجموع گل‌های دو تیم) به ثمر رسیده است. در 6 بازی خانگی این فصل بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

رئال سوسیداد در آن سو، میانگین 1.75 گل در هر بازی را در این فصل به ثبت رسانده است. در 18 بازی خارج از خانه (66.67 درصد)، آنها بیش از 1.5 گل به ثمر رسیده است. در 15 نیز مجموع گل‌های دو تیم بیش از 2.5 بوده است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

ناتینگهام فارست چلسی

راهنمای شرط بندی بازی ناتینگهام فارست – چلسی

دیدار دو تیم ناتیگهام فارست – چلسی در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *