نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

احتمال پیوستن قرضی تاکه فوسا کوبو هافبک ژاپنی رئال مادرید به رئال مایورکا

323

وبسایت موندو دپورتیوو مدعی شد که تاکه فوسا کوبو هافبک ۱۸ ساله و ژاپنی رئال مادرید که به تازگی به جمع کهکشانی ها اضافه شده است تصمیم گرفته است به جای حضور در رئال وایادولید که رونالدوی برزیلی سرمربی گری آن را بر عهده دارد، با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به رئال مایورکا بپیوندد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تاکه فوسا کوبو خرید موفقی برای رئال مادرید خواهد شد؟

چندی پیش رئال مادرید این بازیکن ۱۹ ساله ژاپنی را با قرار دادی ۵ ساله به جمع خود اضافه کرد و او نیز با درخشش خود در اردوهای پیش فصل رئال توانست جایگاه جدیدی را برای خود دست و پا کند.
کوبو در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ در لاماسیا بارسلونا حضور داشت، به دلیل مجرم شناخته شدن بارسلونا در رونده نقل و انتقالات بازیکنان زیر سن قانونی به کشورش بازگشت و به تیم اف‌سی توکیو پیوست تا منتظر تولد ۱۸ سالگی‌اش بماند که در صورت خواهان دوباره بتواند به فوتبال اروپا باز گردد. او پس از تولدش علی رغم پیشنهادهایی از سوی باشگاه های بارسلونا، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن و چند تیم دیگر رئال مادرید را انتخاب کرد. قبل از پیوستن به رئال، همه به او لقب مسی ژاپن را داده بودند ولی او پس از این انتقال در مصاحبه ای اعلام کرد که علی رغم این که به لیونل مسی احترام زیادی می گذارد ولی دوست ندارد او را با این نام خطاب کنند زیرا هر کسی شخصیت و سبک بازی خودش را دارد و او با مسی تفاوت های زیادی را دارد.


در خصوص این بازیکن مختصری بدانید که او در ابتدا فوتبالش را با تیم اف سی پرسیمون در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و بعد از آن در سال ۲۰۱۰ راهی باشگاه فوتبال کاوازاکی فرونتال شد. بعد از آن به مدت ۴ سال به خدمت تیم لاماسیا بارسلونا تیم دوم این باشگاه در آمد و بعد در سال ۲۰۱۵ و همزمان با جریمه بارسلونا به تیم جوانان اف سی توکیو ملحق شد. در سال ۲۰۱۶ به تیم زیر ۲۳ ساله های این باشگاه و بعد تیم اصلی نقل مکان کرد و در مدت دو سال به ترتیب در ۳۴ بازی برای جوانان ۵ گل و در ۱۹ بازی برای تیم اصلی ۴ گل را به نام خود به ثبت رساند. در سال ۲۰۱۸ به صورت قرضی و به مدت یک سال به باشگاه فوتبال یوکوهاما مارینوس پیوست و در پنج بازی ۱ گل وارد دروازه حریف کرد و رئال مادرید پس از این دوره بود که با او وارد مذاکره شد و به توافق نهایی رسید.
نام کوبو در ابتدا در تیم جوونیل که تیم زیر ۱۹ ساله های رئال است ثبت شده بود اما در ادامه نام او برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ در تیم دوم رئال مادرید یا همان تیم کاستیا که تحت هدایت رائول گونزالس است قرار گرفت.پس از این که رئال اردوی پیش فصلش را در آمریکا پشت سر گذاشت و کوبو به میدان رفت فلورنتینو پرز و بقیه کادر فنی رئال متقاعد شدند که این بازیکن باید زودتر در سطح اول لالیگا برای کسب تجربه به میدان برود و شاید او را به صورت قرضی راهی تیمی در اسپانیا کنند و بعد او را بازگردانند. حال به نظر می‌رسد گزینه انتخابی کوبو رئال مایورکا می باشد که در فصلی که گذشت باکسب رتبه پنجم در سطح دوم فوتبال اسپانیا، توانست در مرحله پلی آف از سد آلباسته و دپورتیوو لاکرونیا عبور کند و بعد از ۶ فصل غیبت، دوباره به لالیگا بازگردد و بار دیگر خود را به سطح اول اسپانیا برساند. پیشنهاد دیگری که پیش روی کوبو بود رئال وایادولید بود که رونالدو برزیلی بازیکن سابق رئال مادرید هدایت آن را بر عهده دارد ولی وبسایت موندو دپورتیوو مدعی شده است که ترجیح این پدیده ۱۹ ساله مایورکا است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل