نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آ اِس گزارش می دهد: تابستان ۲۰۱۹ لالیگا

8776

به نقل از نشریه آ اس اسپانیا ؛ تیم های لالیگا سر و صدای زیادی در بازار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۹ لالیگا به پا کرده اند.


این نشریه نوشت در سال ۲۰۱۸ جذب کل بازیکنان تیم های مختلف در لالیگا ۸۸۷ میلیون یورو بوده است. این در صورتی است که همین باشگاه ها در حالی که چند روز از تابستان بیشتر سپری نشده و بسیاری از خریدهایان باقی مانده است ۸۰۸ میلیون یورو بابت خریدها دست به جیب شده اند این در حالی است که انتقال ژائو فلیکس و آنتوان گریزمن نیز به تیم های لالیگایی قطعی است و هنوز اعلام نگردیده است و در نظر بگیرید چه رقم نجومی ای تا پایان نقل و انتقالات در لالیگا رقم خواهد خورد و قطعاً در همین روزها این خرج ها به بالای یک میلیارد یورو خواهد رسید. تیم های رئال مادرید و بارسلونا و اتلتیکو مادرید بیشترین خرید ها و خرج ها را انجام دادند زیرا رئال برای فرار از فصل تلخ خود و ضعف هایی که در خطوط مختلف این تیم به شهود دیده می شد تا به این جا مبالغ زیادی را خرج کرده است و تیم بارسلونا نیز به غیر از قهرمانی در لالیگا عملکردش قابل قبول واقع نشده است. اتلتیکو مادرید نیز همانند رئال به هیچ عنوانی در این فصل دست پیدا نکرد و همانند همشهری خود فقط در رتبه های دوم و سوم امتیازهای خود را در جدول جا به جا کردند. جالب است بدانید تیم های لالیگا اسپانیا حداقل دو برابر نسبت به لیگ های دیگر برای خرید بازیکن خرج کرده است.

خرید پنج لیگ معتبر اروپایی تا به این جا

لالیگا: چیزی حدود ۱ میلیارد یورو
بوندسلیگا ۴۳۴ میلیون یورو
سری آ :۳۵۲ میلیون یورو
لیگ برتر انگلیس :۱۹۷ میلیون یورو
لیگ یک فرانسه:۳۶ میلیون یورو

تحلیل خرید های پنج لیگ معتبر اروپایی

در لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با ۹۵ میلیون یورو به دنبال جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی است. انتقال ۳۸ میلیون یورویی رائول خیمنز به وولورهمپتون، انتقال پابلو فورنالس از ویارئال به وستهم یونایتد و حضور دنی اینگز در ساوتهمپتون تا به این جای کار سهم لیگ جزیره بوده است ولی انتظار می رود که تیم های دیگر از جمله آرسنال، منچستر یونایتد، لیورپول و دیگر تیم ها نیز خریدهای دیگری را قطعا انجام خواهند داد. در بوندسلیگا ۴۳۴ میلیون یورو هزینه برای تمامی تیم ها تخمین زده شده که فعلا گران ترین انتقال به لوکاس هرناندز و با مبلغ ۸۰ میلیون یورو از اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ تعلق می گیرد. بایرن مونیخ نیز همچنان به دنبال جذب لروی سانه از منچسترسیتی است و مبلغ ۸۰ میلیون یورو برای این بازیکن رد شده است و بایرن باید پول بیشتری برای این بازیکن بپردازد.


در سری آ مبلغ ۳۵۲ میلیون یورو به چشم می خورد که به نظر می رسد بیشترین آن به انتقال احتمالی پل پوگبا از منچستر یونایتد و ماتیاس دی ‌لیخت از آژاکس به تیم یوونتوس اختصاص پیدا کند. سران اینتر نیز به نبال جذب روملو لوکاکو هستند که در صورت انتقال وی مبلغ هنگفتی را اینتری ها باید بپردازند. در لیگ یک فرانسه هر ساله نام پاری سن ژرمن برای خرید های گران قیمت به گوش می خورد ولی تا به این جا به دلیل رعایت کردن قوانین مالی یوفا آن ها اقدامی را انجام نداده اند و باید دید در این تیم چه خواهد گذشت ولی مبلغی در حدود ۳۶ میلیون یورو برای دیگر تیم ها تخمین زده شده است که همانند لیگ های دیگر نیز انتظار می رود این مبلغ افزایش یابد چرا که هنوز روزهای زیادی به پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است.

تابستان ۲۰۱۹ لالیگا، پرسروصدا تر از همیشه

و اما در آخر پر خرج ترین در اروپا لالیگا : از مقایسه این اعداد متوجه خواهید شد که امسال لالیگا چه انتقالات زیادی را رقم زده و خرید های مخصوصا تیم های رئال و بارسا و …. هم چنان ادامه خواهد داشت. به عنوام مثال رئال برای امباپه، پوگبا، اریکسن، فن ده بیک، دی لیخت و چند گزینه دیگر وارد عمل شده و در صورتی که یکی از این بازیکنان مخصوصا امباپه را به خدمت بگیرد خرید های این تیم می تواند معادل دو برابری یکی از لیگ های دیگر اروپا مثلا سری آ را داشته باشد. این در حالی است که این روزها پیشنهاد بارسا برای جذب نیمار و دی لیخت نیز پا برجاست و این بازیکنان نیز با قیمت های فوق العاده بالا در صورت تمایل راهی بارسا می شوند.
رئال مادرید هم اکنون از همه تیم های لالیگا بیشتر خرید کرده است و این مبلغ در تابستان ۲۰۱۸ به ۱۴۶ میلیون یورو رسید ولی تا به این جای کار حداقل بدون در نظر گرفتن پاداش ها ۳۰۳ میلیون یورو برای جذب بازیکنان جدید خرج کرده است. ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی با رقمی ۱۰۰ میلیون یورو، لوکا یوویچ (۶۰ میلیون یورو)، مندی (۴۸ میلیون یورو)، میلیتائو (۵۰ میلیون یورو) و رودریگو (۴۵ میلیون یورو) و خریدهای این تیم هم چنان ادامه دارد زیرا که زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز هم چنان دوست دارند بازیکنان دیگری را یز به خدمت بگیرند. این در حالی است که آن ها تا کنون هیچ کدام از ستاره های خود را به فروش نرساندند و برای رعایت کردن قوانین فیفا مجبور به فروش چند بازیکن هستند تا مبلغ خرید آن ها جبران گردد.


تیم بارسلونا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و در این تابستان برای جذب فرانکی دی‌یونگ ۷۵ میلیون یورو و در ادامه حدود ۱۳۰ میلیون یورو برای جذب آنتوان گریزمان خواهند پرداخت که انتظار می رود این انتقال تا چند روز دیگر رسمی شود. هم چنین در صورت آمدن نیمار ستاره سابق خود نیز باید مبلغ زیادی را به پاری سن ژرمن پرداخت کنند چرا که پاریسی ها به این راحتی این ستاره برزیلی را که دو سال پیش برای آن ها حدود ۳۰۰ میلیون یورو هزینه برداشت را نمی فروشند. اتلتیکومادرید نیز با ۳۵ میلیون یورو مارکوس یورنته را خریداری کرده اند و انتظار می رود ژائو فیلیکس نیز با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو راهی مادرید شود چرا که از پول فروش گریزمان به بارسا آن ها می توانند این انتقال گران قیمت را تامین کنند. در حال حاضر این سه باشگاه و در صدر جدول فعلا تیم رئال مادرید خریدهای نجومی و سهم قابل توجهی از خریدهای لالیگا را به خود اختصاص دادند.
از دیگر مبالغ قطعی شده انتقال بازیکنان به تیم های لالیگایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انتقال جیووانی لوسلسو به رئال بتیس: ۲۲ میلیون یورو
انتقال کارلوس و دابور به سویا: ۳۰ میلیون یورو
انتقال ژیرونا به رئال سوسیه‌داد : ۱۰ میلیون یورو
لازم به ذکر است با توجه به این که هنوز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی وقت بسیاری مانده است خرید تیم های بزرگ و خرید های دیگردر باقی تیم ها نیز که در حال گمانه زنی هستند علنی شود و آن مبالغ نیز به جمع این خرید های نجومی لالیگا اضافه خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل