نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی بازی‌های بوندسلیگا آلمان

112ew

بازی‌های بوندسلیگا آلمان پس از گذشت حدود سه ماه که به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در هفته بیست و ششم در شش بازی برگزار خواهد شد تا تیم‌ها همچنان برای کسب قهرمانی تلاش خود را از سر گیرند. با پیش بینی این مسابقات همراه سایت بتکارت باشید.

با بتکارت پیش بینی کنید

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگا آلمان همراه سایت بتکارت

در جدول رده بندی بوندسلیگا آلمان هم اکنون تیم بایرن مونیخ از ۲۵ بازی برگزار شده با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم دورتموند با ۵۱ امتیاز در جایگاه دوم و لایپزیش با ۵۰ در رده سوم جای گرفته است.
بازی‌های بوندسلیگا نیز که همانند سایر لیگ‌های دیگر به حالت تعویق درآمده بود، به دلیل افت آماری شیوع ویروس از امروز دوباره از سر گرفته خواهد شد تا تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خود را ادامه دهند. البته قطعیت برگزاری این مسابقات هنوز تایید نشده و باید دید باتوجه به برگزاری این رقابت‌ها، تکلیف ویروس کرونا چه خواهد شد!
بازیکنان تمام لیگ‌ها به صورت دائم و مرتب چک می‌شوند تا از ابتلا به ویروس در امان باشند. در ادامه مطلب به بازی‌های روز بوندسلیگا خواهیم پرداخت. برای پیش بینی این رقابت‌ها می‌توانید از آمار زیر که به صورت اختصاصی برای شما عزیزان تهیه شده است، استفاده نمایید.

نکات آماری بازی‌های امروز بوندسلیگا:
هوفنهایم- هرتابرلین

دورتموند- شالکه۰۴

آگسبورگ- وولفسبورگ

لایپزیش- فرایبورگ

فورتونا دوسلدورف- پادربورن

آینتراخت فرانکفورت- مونشن گلادباخ

با پیش بینی بازی‌های بوندسلیگا آلمان همراه ما باشید
بتکارت منتظر پیش بینی شما است

با بتکارت پیش بینی کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل