نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بایرن مونیخ-دورتموند؛ گذر مسیر قهرمانی بوندسلیگا آلمان از آلیانز آرنا

بوندسلیگا آلمان بایرن مونیخ دورتموند

در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگا آلمان، تیم‎های بایرن مونیخ و دورتموند از ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه ۱۷ فروردین مصادف با ۶ آوریل ۲۰۱۹ در استادیوم آلیانز آرنا با قضاوت مانوئل گرافه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. با توجه به هفته‎های پایانی مسابقات، این دیدار تاثیر زیادی در مشخص نمودن قهرمان فصل جاری فوتبال آلمان خواهد داشت و بنابراین پیش بینی فوتبال دو تیم کار آسانی نخواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بایرن مونیخ؛ باواریایی‎ها مجددا قهرمان بوندسلیگا آلمان می‎شوند؟

باشگاه بایرن مونیخ در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۷ مسابقه خود ۱۹ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست کسب کرده و با ۶۱ امتیاز جایگاه دوم بوندسلیگا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، کورنتین تولیسو در تمرینات باشگاه بایرن مونیخ شرکت کرده ولی مشخص نیست مقابل دورتموند بازی خواهد کرد یا خیر. آرین روبن و آلفونسو دیویس دو مصدوم دیگر نیکو کواچ برای این دیدار هستند. مانوئل نویر و داوید آلابا نیز وضعیت مشخصی ندارند و همچنان در حال ریکاوری برای رسیدن به این مسابقه حساس هستند.

بایرن مونیخ در دیدار قبلی خود مقابل فرایبورگ به تساوی رسید و همین موجب شد صدر جدول را به دورتموند پس دهد. این دیدار حساسیت بالایی برای نیکو کواچ خواهد داشت و تنها پیروزی در این مسابقه خانگی می‌تواند آن‎ها را مجددا در مسیر قهرمانی بوندسلیگا آلمان قرار دهد.

باشگاه بایرن مونیخ ۷ دیدار اخیر خانگی خود در بوندسلیگا را با برد پشت سر گذاشته و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت میزبان در خانه به آسانی امتیاز نمی‎دهد. باواریایی‎ها همچنین در ۷ دیدار اخیر خود مقابل دورتموند در هر مسابقه حداقل ۲ گل به ثمر رسانده‎اند که نشان دهنده خط حمله قدرتمند این تیم است.

دورتموند؛ لوسین فاوره نوار قهرمانی‌های بایرن مونیخ را پاره خواهد کرد؟

باشگاه دورتموند در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته است. این تیم از ۲۷ دیدار خود ۱۹ پیروزی، ۶ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و با ۶۳ امتیاز و ۲ امتیاز بالاتر از بایرن مونیخ، صدرنشین فوتبال آلمان است.

به گزارش وبسایت گل، اشرف حکیمی، ماکسیمیلیان فیلیپ، عبدو دیالو و کریستین پولیشیچ چهار غایب اصلی باشگاه دورتموند برای دیدار مقابل بایرن مونیخ هستند. احتمالا دن اکسل زاگادو، رافائل گریرو، مانوئل آکانجی و ماریوس ولف خط دفاعی زنبورها را در مقابل بایرن مونیخ تشکیل دهند.

باشگاه دورتموند در ۲۵ دیدار از ۲۷ مسابقه اخیر خود در مسابقات بوندسلیگا آلمان شکست نخورده است. آن‎ها همچنین در ۳ دیدار اخیر خود در بوندسلیگا در هر مسابقه حداقل ۲ گل زده‎اند و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت زنبورها خط حمله قدرتمندی دارند. البته این نکته را باید در نظر گرفت که بایرن مونیخ نیز در ۷ دیدار اخیر خانگی خود ۵ کلین‎شیت کسب کرده است.

در تقابل‎های اخیر دو تیم، مسابقات همیشه پر گل و جذاب بوده است. در ۱۰ مسابقه اخیر بایرن مونیخ ۶ برد، دورتموند ۳ پیروزی کسب کرده‎اند و یک بازی هم با تساوی به اتمام رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگا آلمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل