نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA ؛ پیش بازی بوستون سلتیکس و کلیولند کاوالیرز

بوستون سلتیکس

بسکتبال NBA ؛ پیش بازی بوستون سلتیکس و کلیولند کاوالیرز ، یادآور فینال کنفرانس شرق

دو تیم بوستون سلتیکس و کلیولند کاوالیرز، در دیداری که ما را به یاد فینال کنفرانس شرق سال گذشته می‌اندازد، به مصاف یکدیگر می‌روند. بوستونی‌ها امیدوارند برد در برابر نیواورلینز پلیکانز، بازگشت آن‌ها به دوران خوب را رقم زده باشد و کلیولند کاوالیرز نیز پس از دو بازی خوب، حالا روند اول فصل خود را پیش گرفته است و می‌خواهد در برابر تیم قدرتمند بوستون سلتیکس، شانس خود را امتحان کند.

بوستون سلتیکس: کار راحت سبز و سفید پوشان در خانه؟

پس از گذراندن یک مقطع سخت، حالا بازی‌های سلتیکس کمی راحت‌تر شده است. آن‌ها در یک بازی خانگی باید به مصاف کلیولند کاوالیرز بروند. حریفی که به نظر سختی زیادی را برایشان ایجاد نخواهد کرد. شاگردان برد استیونز با یک برد خارج از خانه مقابل نیواورلینز پلیکانز دوباره خودی نشان دادند و حالا به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول کنفرانس شرق هستند. کایری اروینگ، ستاره‌ای است که تیم سلتیکس با داشتن آن همیشه به آینده امیدوار است و در مقاطع فصل با تکیه به او‌ می‌توانند همیشه امیدوار باشند. باید دید بوستون سلتیکس موفق خواهد شد تا کلیولند کاوالیرز را قربانی کند. پیش‌بینی‌ها که حاکی از این موضوع دارند.

کلیولند کاوالیرز: جوان‌های بی انگیزه

کلیولند کاوالیرز چندی پیش کایل کورور را به یوتا جاز داد و در ازای آن دو پیک درفت از این تیم دریافت کرد. انتقالی که درک آن برای هواداران کلیولند کاوالیرز سخت است. چرا که کایل کورور پس از بازگشت خود، بسیار خوب عمل کرده بود و از امید‌های این تیم بود. این موضوع شایعات باخت‌های عمدی برای دریافت بازیکنان جوان بااستعدادتر در پایان فصل را بیش از پیش قوت بخشید. کلیولندی ها در قعر جدول کنفرانس شرق قرار دارند و به نظر نمی‌رسد امیدی نیز برای حضور در جایگاه پلی‌‌آف داشته باشند. با این حال امید به رقم خوردن اتفاقی خارج از پیش‌بینی‌ها، می‌تواند آن‌ها را امیدوار به بازی مقابل بوستونی‌ها نگه دارد. در روز‌هایی که کوین لاو نیز مصدوم است، جوانان کلیولند تمام بار امتیازگیری را بر عهده گرفته و قصد دارند تا این تیم را از منجلاب دوران بعد از پادشاه بیرون بکشند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: تی دی گاردن (استادیوم خانگی سلتیکس)

تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۷- ۱ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه بوستون سلتیکس – کلیولند کاوالیرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل