نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

عنوان بهترین بازیکن سری آ ایتالیا ، به کریستیانو رونالدو رسید

crrr

کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال سری آ ایتالیا فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ معرفی شد. این بازیکن ۳۴ ساله پرتغالی که پیش از این فصل به مدت ۹ سال برای تیم رئال مادرید به میدان رفته و عناوین زیادی را به دست آورده بود، این بار در سری آ ایتالیا این عنوان مهم را از آن خود کرد.

او امسال همراه با تیم یوونتوس ایتالیا هشتمین عنوان قهرمانی پیاپی این باشگاه را جشن گرفت. او با این جایزه به فردی تبدیل شد که در سه لیگ معتبر اروپایی اسپانیا، انگلیس و ایتالیا توانسته این عنوان را به دست بیاورد. او در این فصل از ۳۰ بازی که برای یوونتوس در سری آ به میدان رفت توانست ۲۱ گل به ثمر برساند که ازین حیث برترین گلزن یوونتوس محسوب می شود که فاصله زیادی با ماریو مانژوکیچ با ۸ گل زده دارد. او همچنین با ۸ پاس گل برترین پاسور این تیم نیز به حساب می آید. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز تا مرحله ای که این تیم در برابر تیم آژاکس هلند حذف نشده بود، یعنی در ۹ بازی برگزار شده توانسته بود ۶ گل و ۲ پاس گل بدهد که در این تورنومنت نیز یکه تاز تیم اش است.

یوونتوس در این فصل توانسته تا به این جای فصل از ۳۶ بازی برگزار شده ۸۹ امتیاز کسب کند و قهرمان زود هنگام این مسابقات نام گیرد.همچنین دقت پاس های رونالدو تا به این جای فصل ۸۴ درصد بوده و ۲ کارت زرد نیز از داور دریافت کرده است. او که سهم زیادی در قهرمانی تیم اش در این فصل داشته است توانسته به خوبی خودش را در تیم جا بیاندازد و در دو بازی باقی مانده نیز انتظار می رود رکورد فردی خود را ارتقا ببخشد. یوونتوس در دو بازی باقی مانده امروز از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران میزبان آتلانتا خواهد بود و ۰۵ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ مهمان سمپدوریا می باشد.

یک عنوان فردی دیگر برای کریستیانو رونالدو این بار در سری آ ایتالیا

از دیگر بازیکنان برتر با عناوین مختلف می توان به لیست زیر اشاره کرد:
– بهترین هافبک فصل: سرگی میلینکوویچ ساویچ
– بهترین دروازه بان فصل: سمیر هندانوویچ
– بهترین مدافع فصل: کالیدو کولیبالی
– بهترین بازیکن جوان فصل: نیکولو زانیولو
– بهترین مهاجم فصل: فابیو کوالیارلا
هنوز تاریخ دقیق اهدای جوایز و نحوه برگزاری این جشن اعلام نشده ولی انتظار می رود به روال معمول هر سال این مراسم برگزار شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل