نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا ؛ ممفیس میزبان نیویورکِ بحران زده

بسکتبال NBA آمریکا

بسکتبال NBA آمریکا ؛ ممفیس میزبان نیویورکِ بحران زده

دو تیم مِمفیس گریزلیز و نیویورک نیکس از ساعت ۲:۳۰  بامداد روز دوشنبه در قالب مسابقات بسکتبال NBA آمریکا به مصاف هم خواهند‌رفت. این بازی به میزبانی ممفیس و در وزرشگاه فِدِکس فروم (FedEx Forum) شهر ممفیس برگزار می‌شود. ممفیس که در فرم بسیار خوبی قرار دارد برای ادامه‌ی روند رو به رشد خود پا به این مسابقه می‌گذارد و نیویورکی‌ها نیز برای متوقف کردن باخت‌های پیاپی بسیار با انگیزه هستند.

مِمفیس گریزلیز؛ خرس‌ها به دنبال بهترین رتبه‌ی ممکن در غرب

ممفیسی‌ها تا به اینجای کار برخلاف انتظار یکی از بهترین تیم‌های کنفرانس غرب بوده‌اند. آن‌ها با دوازده پیروزی و شش باخت در حالی در جایگاه سوم کنفرانس غرب قرار دارند که در تعداد برد و باخت با تیم‌های اول و دوم برابر هستند و فقط در امتیاز شماری در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرند.

آن‌ها هفته‌ی گذشته در دیداری بسیار نزدیک که به وقت اضافه هم کشیده‌شد، در مقابل کلیپرز صدرنشین کنونی کنفرانس غرب شکست خوردند اما همچنان در جمع سه تیم برتر قرار دارند. مایک کانلی، طبق فصول گذشته ستاره اول ممفیس بوده و در کنار مارک گَسول بهترین عملکرد را در میان بازیکنان به نمایش گذاشته‌است. در کنار این دو فوق ستاره، شِلوین مَک نیز به عنوان بهترین سه امتیازی زن ممفیس سهم بسزایی در موفقیت‌های این فصل بسکتبال NBA آمریکا داشته‌است.

شاگردان بیکِراسِتف در این فصل به هماهنگی خیلی خوبی دست پیدا کرده‌اند و از آنجایی که تیم‌های مدعی غرب بسکتبال NBA، مانند وریرز و راکتس فعلا حال و روز خوشی ندارند، از مدعیان اصلی جایگاه پلی آف هستند.

آن‌ها اکنون به دنبال این هستند که با غلبه بر نیکسِ بحران‌زده رکورد خود را بهبود ببخشند و حداقل تا زمانی که مدعیان اصلی به روزهای اوج خود برگردند، فاصله‌ی خود را بیشتر و بیشتر کنند.

ترکیب احتمالی ممفیس برای این بازی:  گَرت تِمپل – مایک کانلی – مارک گَسول – کایل اندرسون – جِرِن جَکسون

نیویورک نیکس؛ آیا نیویورک هرگز به دوران اوج باز خواهد‌گشت؟

درخشش ناگهانی پورزینگیسِ جوان در دو فصل گذشته نیویورک را پس از سال‌ها امیدوار به داشتن یک سوپراستار کرد اما مصدومیت شدید ستاره‌ی لیتوانیایی نیویورک باعث شد آن‌ها همچنان در میان قعرنشینان کنفرانس شرق باقی‌بمانند.

تیم هاردِوِی جونیور اما این فصل تک ستاره‌ی نیکس بوده و تا به اینجای کار عملکردی خیره کننده داشته‌است. او با میانگین بیش از ۲۳ امتیاز در هر بازی بهترین بازیکن تیمش و یکی از بهترین‌های بسکتبال NBA آمریکا بوده‌است.اِنس کَنتر نیز با میانگین ۱۱ ریباند در هر بازی از بازیکنان خوب نیکس در این فصل بوده‌است. اما نیویورک غیبت ستاره‌ای مثل پورزینگیس را به شدت احساس می‌کند. حضور دیوید فیزدِل به عنوان سرمربی نیز نتوانسته آنچنان دردی از مشکلات نیکس دوا بکند و آن‌ها همچنان به یک یا دوفوق ستاره برای خروج از این وضعیت نیاز دارند.

حال باید دید که آیا بازگشت پورزینگیس به ترکیب اصلی و قرار گرفتن در کنار تیم هاردوی جونیور می تواند نیکس را از این وضعیت خارج کند یا خیر. با این حال با در نظر گرفتن فرم خوب ممفیس در این فصل و همچنین فاکتور میزبانی باید گفت ممفیسی‌ها شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه دارند.

ترکیب احتمالی نیکس برای این دیدار: ِامانوئل مودیای – تیم هاردِوی جونیور – ِاِنس کَنتِر – ماریو هِزونیا – نوآ وانلِه

پیش‌بینی مسابقه مِمفیس گریزلیز – نیویورک نیکس در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل