نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و یوتا جاز،یک دیدار حساس

کلیولند کاوالیرز

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و یوتا جاز، دیدار حساس کنفرانس غرب

دو تیم لس آنجلس لیکرز و یوتا جاز، شرایطی کاملا متفاوت دارند. از طرفی لس آنجلس لیکرز ناکامی‌های اول فصل را فراموش کرده و به دنبال پیروزی است. در طرف دیگر یوتا جاز قرار دارد که با بالا رفتن انتظارات از این تیم، در فصل جاری عملکرد قابل قبولی نداشته است. دیدار لس آنجلس لیکرز و یوتا جاز یکی از حساس‌ترین دیدارهای کنفرانس غرب بسکتبال NBA آمریکا است.

لس آنجلس لیکرز: وقتی موتور پادشاه روشن می‌شود

هیچ چیزی مانند رسیدن به ثبات، برای لس آنجلس لیکرز بهتر نیست. این تیم روی دور برد قرار دارد ولی بازی گذشته آنها مقابل کلیولند کاوالیرز، در پایان با نتیجه نزدیکی خاتمه یافت. این نشان می‌دهد دیگر بازیکنان لیکرز نیز باید به خودشان بیایند تا این تیم نتیجه خوبی را در یک دیدار خانگی کسب کند. قبل از شروع فصل، گمانه‌زنی هایی مبنی خرید یک فوق ستاره توسط زرد و بنفش پوشان وجود داشت. با این وجود پادشاه بسکتبال NBA آمریکا، لس آنجلس لیکرز ، وزنه‌ای بزرگ برای هر تیمی است. در یک بازی خانگی و با حمایت تماشاگران، لس آنجلس لیکرز به دنبال برد و راحت‌تر کردن ادامه مسیر برای خود است.

 

 

یوتا جاز: تیم سال قبل را پیدا کنید

بدشانسی و ناکامی دو عاملی هستند که در این فصل بسکتبال NBA آمریکا گریبان‌گیر یوتا جاز شده‌اند. هیچ فرصتی بهتر از دیدار با  لس آنجلس لیکرز برای یوتا جاز و بیرون آمدن از بحران وجود ندارد. داناوان میچل که سال گذشته در تیم اول منتخب سال اولی‌ها حضور داشت، در ارائه پرتاب‌های سه امتیازی با مشکلاتی روبرو شده است. هر چند وظیفه اصلی میچل این مسئله نیست. یوتایی‌ها برای کسب موفقیت در این دور تز رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا ، باید از طریق رودی گوبرت و جو اینگلس، لبران جیمز را کنترل کنند و چشم امید به طراح خلاقی چون ریکی روبیو و بازیکن خوبی در حمله چون میچل داشته باشد. کمی دقت و حوصله، بازدهی حملات یوتا جاز را بهبود می‌بخشد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استاپلس سنتر (استادیوم خانگی لس آنجلس لیکرز)

تاریخ: ۳ آذر ۱۳۹۷- ۲۴ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۷:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز – یوتا جاز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل