نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا : پیش بازی بوستون سلتیکس و شارلوت هورنتس

Boston Celtics vs Charlotte Hornets

بسکتبال NBA آمریکا : پیش بازی بوستون سلتیکس و شارلوت هورنتس

دو تیم بوستون سلتیکس و شارلوت هورنتس از کنفرانس شرق بامداد امروز به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم از بهترین فرم خود به دور هستند و در‌صدد این هستند که بتوانند با پیروزی در این بازی کمی وضعیت خود را بهبود ببخشند. بوستون که برای رسیدن به فینال لیگ بسکتبال NBA آمریکا و قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش می‌کند نتوانسته در این فصل انتظارات را برآورده کند و شارلوت هورنتس هم با وجود اینکه از ابتدای فصل شانس چندانی برای رسیدن به  رده‌های بالای جدول نداشت اما پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده است.

بوستون سلتیکس؛ مشکل سبزها کجاست؟

سلتیکس که عمیق‌ترین و بدون شک یکی از بهترین ترکیب‌های بسکتبال NBA آمریکا را در اختیار دارد، مدعی اول کنفرانس شرق در کنار تورنتو رپتورز به حساب می‌آید. آن‌ها سال گذشته با وجود مصدومیت کایری ِاروینگ و گوردِن هی ُورد دو ستاره اصلی خود توانستند به فینال کنفرانس شرق راه ‌یابند و انتظار می‌رفت امسال با بازگشت این دو ستاره از مصدومیت بتوانند بهتر عمل کنند و حتی گلدن استیتِ دست نیافتنی را هم شکست دهند. وضعیت اما برای سبزها چندان خوب پیش نمیرود، آن‌ها در بازی گذشته در ورزشگاه اختصاصی خود TD Garden در مقابل یوتا جاز متحمل شکست سنگینی شدند. این البته تنها نقطه‌ی منفی سبزها در این فصل نبوده است. به نظر می‌آید اضافه کردن گوردِن هی‌ورد به ترکیب اصلی، باعث شده بالانسی که تیم در سال گذشته به آن دست پیدا کرده بود حسابی دچار مشکل شود.

از سوی دیگر جیسون ِتیتِم و جِیلن براون نیز تاکنون نتوانسته‌اند فرم فوق‌العاده‌ی فصل گذشته‌ی خود را پیدا کنند و بار هجومی تنها روی دوش ِاروینگ و هورفورد قرار دارد.

نکته‌ی امیدوار کننده اما برای هواداران بوستون سلتیکس، فرم فوق‌العاده‌ی کایری اروینگ است که نمایش‌های خیره‌کننده‌اش در این فصل در چند بازی سلتیکس را نجات داده است. تری روزِیر نیز مانند فصل گذشته بسیار آماده نشان داده و هر وقت به عنوان یار تعویضی به میدان آمده وضعیت را برای بوستون بهبود بخشیده است.

هرچند با وجود تمام مشکلات، بوستون نباید کار سختی برای پیروزی در این دیدار داشته باشد و انتظار می‌رود به راحتی از پس شارلوت بربیاید.

ترکیب احتمالی سلتیکس: کایری ِاروینگ – جِیسون تِیتم – الن هورفورد – گورِدن هی ُورد – جِیلن براون

شارلوت هورنتس؛ به دنبال حفظ جایگاه پلی آف

شارلوت هورنتس اکنون در رده‌ی هشتم کنفرانس شرق حضور دارد و با حفظ همین رتبه می‌تواند به پلی آف راه یابد. اما فصل تازه آغاز شده و تیم‌هایی مثل میامی هیت و واشنگتن ویزاردز روی کاغذ شانس بیشتری برای رسیدن به این رتبه دارند.

شارلوت که تیم خود را حول محور تک ستاره‌اش، کِمبا واکِر می‌چیند، فصل جدید را با هفت پیروزی و هشت شکست آغاز کرده و نشانه‌هایی از امیدواری را برای هواداران خود زنده کرده است.

مایکل جردن مالک شارلوت هورنتس، ابتدای فصل با خرید تونی پارکر، گارد راس کهنه‌کار سن آنتونیو وضعیت تیم را کمی بهبود بخشید و به نظر می‌آید حضور بازیکنی که ۵ عنوان قهرمانی بسکتبال NBA آمریکا در کارنامه دارد توانسته هم به لحاظ ذهنی و هم به لحاظ فنی به هورنتس کمک کند.

نکته‌ی منفی اما در مورد ترکیب شارلوت برای این بازی نبود مایکل کید است که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نمی‌تواند تیم را در مقابل بوستون همراهی کند.

شارلوت هورنتس در این دیدار کار بسیار سختی در مقابل بوستون سلتیکس خواهد داشت و روی کاغذ شانس چندانی برای پیروزی نخواهد داشت. اما وقتی ستاره‌ای مثل کمبا واکر در تیم حضور داشته باشد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

ترکیب احتمالی شارلوت: کِمبا واکر – نیکولاس بِیتوم – مایلز بریجز – ماروین ویلیامز – کودی ِزلر

این مسابقه از ساعت ۲:۳۰  دقیقه بامداد، در ورزشگاه ِاسپِکتروم سِنتِر(Spectrum center) به میزبانی شارلوت برگزار می شود.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل