نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد سن آنتونیو اسپرز و گلدن استیت وریرز

Spurs 3

بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد سن آنتونیو اسپرز و گلدن استیت وریرز برای فرار از ناکامی‌های گذشته

سن آنتونیو اسپرز و  گلدن استیت وریرز در ادامه رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا دیداری جذاب و دیدنی، مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در بازی‌های اخیر خود خوب عمل نکرده‌اند. سن آنتونیو اسپرز، سه بازی متوالی است که چیزی جز شکست عایدش نشده است و در طرف دیگر نیز مدافع عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال NBA آمریکا، با وجود صدرنشینی در کنفرانس غرب، در دو بازی اخیر خود تنها طعم شکست را چشیده است. این بازی برای هر دو تیم سن آنتونیو و گلدن استیت وریرز در جهت بیرون آمدن از بحران، اهمیت بسیار بالایی دارد و پیش‌ بینی آن را برای دوستداران بسکتبال سخت می‌کند.

سن آنتونیو اسپرز: سیاه و سفید پوشان دیگر مثل قبل، قدرتمند نیستند

سن آنتونیو اسپرز دیگر آن تیم مدعی برای حضور در فینال بسکتبال NBA آمریکا نیست. سال گذشته و در مرحله پلی‌آف، آن ها مغلوب همین گلدن استیت وریرز شدند. ستارگان گذشته این تیم بازنشست شده‌اند یا مانند کوای لنارد به تیم دیگری پیوسته‌اند. سن آنتونیویی ها شانس آورده‌اند که در بهترین زمان ممکن به مصاف جنگجویان خواهند رفت. چون آن‌ها نیز وضع چندان جالبی ندارند. شاگردان گرگ پاپوویچ بزرگ، در فاز دفاعی مانند قبل خوب هستند اما بقیه بازیکنان سن آنتونیو اسپرز باید در امر هجومی، کمک حال ستاره‌شان یعنی دمار دروزن باشند. با پیدا کردن راه حلی برای این مشکل، سن آنتونیو می‌تواند به رقابت برای رسیدن به پلی‌آف بازگردد.

گلدن استیت وریرز: جنگجویان خسته از جنگ

در غیاب استفن کری، گلدن استیت وریرز پنجمین شکست فصل را مقابل دالاس ماوریکس تجربه کرد. کوین دورانت در امر امتیازگیری تنهاست و کلی تامپسون نیز درخشش گذشته را ندارد. اما مشکل بیش تر گلدن استیت وریرز در این فصل بسکتبال NBA آمریکا، دفاع آشفته این تیم است. آن ها میانگین ۱۱۰.۸ امتیاز را به حریفان داده‌اند و در دفاع کردن بی حوصله عمل می‌کنند. تیم‌ها به راحتی زیرسبد جنگجویان را تسخیر کرده و آن را مورد حملات خود قرار می‌دهند. شاگردان استیو کر، باید ثابت کنند می‌توانند از این وضعیت نیز خارج شده و نشان دهند که گلدن استیت وریرز همچنان قدرتمند‌ترین تیم حال حاضر بسکتبال NBA آمریکا هستند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز آرنا (استادیوم خانگی میامی هیت)

تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۷- ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۲:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه سن آنتونیو اسپرز – گلدن استیت در سایت بتکارت

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل