نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش بازی ساکرامنتو کینگز و دنور ناگتس

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ نوار پیروزی صدرنشینان قطع خواهد شد؟

ساکرامنتو کینگز و دنور ناگتس از سری رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی در ورزشگاه گلدن وان آرنا (ورزشگاه خانگی ساکرامنتو کینگز ) بامداد جمعه ساعت ۷:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های نهم و اول جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای ساکرامنتو کینگز  و ۵ برد برای دنور ناگتس را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از مناسب‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ساکرامنتو کینگز: جلوگیری از سومین شکست متوالی در خانه

تیم ساکرامنتو کینگز دوبازی گذشته خود را در لیگ بسکتبال NBA با شکست پشت سر گذاشته‌است. آنها در آخرین بازیشان مقابل پورتلند تریل بلیزرز در خانه با نتیجه ۱۱۳-۱۰۸ شکست خوردند. در این بازی بادی هیلد عملکردی منحصر به فرد نشان داد و توانست ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به امتیاز به نام خود ثبت کند، او همچنین از نظر امتیاز‌گیری بهترین بازیکن تیم ساکرامنتو در این فصل بوده‌است. پادشاهان از بدترین تیم‌های این فصل از نظر دفاعی بوده‌اند. آنها به طور میانگین ۱۱۶.۷ امتیازدر هر بازی به تیم حریف داده‌اند که تیم بیست و هشتم لیگ بسکتبال NBA از این نظر هستند. شاید پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی، شانس دنور ناگتس برای پیروزی بیشتر باشد اما ساکرامنتو در این فصل نشان داده این تیم در روز خوبش می‌تواند هر تیمی را شکست دهد خصوصا که این بازی در مقابل طرفداران خود برگذار می‌کند.

ترکیب احتمالی: ایمان شومپرت، نمانیا بیلیکا، دی‌آرون فاکس، کائولی استین، بادی هیلد

دنور ناگتس: دنوری‌ها باخت را فراموش کرده‌اند

تیم دنور ناگتس اکنون در صدر جدول کنفرانس غرب قرار دارد و سه بازی آخرش را نیز با برد پشت سر گذاشته‌است، از همین رو این نتایج پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی را برای بازی‌های این تیم آسان کرده‌است. تیم دنور ناگتس در بازی آخرش در خانه مقابل نیویورک نیکس با نتیجه ۱۱۵-۱۰۸ به برتری رسید. در این بازی در حالی که دنور ناگتس در پایان کوارتر سوم ۸۴-۸۲ از حریف خود عقب بود، توانست در پایان کوارتر چهارم نتیجه را به سود خود برگرداند و برنده این مسابقه مهم شود، در همین بازی نیکولا یوکیچ با عملکرد درخشانش ستاره زمین بود. او توانست ۱۹ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۵ پاس منجر به امتیاز ثبت کند که آماری بی نظیر برای یک بازیکن بسکتبال در یک بازی محسوب می‌شود. شاگردان مایکل مالون، سرمربی دنور ناگتس، در بازی‌های گذشته خود نشان داده خیال باختن در سر ندارند و هر حریفی را که در مقابل آنها قرار بگیرد را از پیش رو بر می‌دارند. باید دید پادشاهان می‌توانند نوار پیروزی صدرنشینان را قطع کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی: جمال ماری، خوان هرنان گومز، نیکولا یوکیچ، توری کریگ، میسون پلاملی

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل