نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی لس آنجلس لیکرز و نیواورلینز پلیکانز

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پادشاه و یاران در پی شکار پلیکان‌ها

لس آنجلس لیکرز و نیواورلینز پلیکانز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی در ورزشگاه استاپلس سنتر (ورزشگاه خانگی لس آنجلس لیکرز ) بامداد شنبه ساعت ۷:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های پنجم و دوازدهم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای لس آنجلس لیکرز و ۵ برد برای نیو اورلینز پلیکانز را در پی داشته است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لس آنجلس لیکرز: بازگشت به روند پیروزی در خانه

پیش بینی نتیجه بازی تیم لس آنجلس لیکرز در این روز‌ها کار سختی شده است، زیرا این تیم در یک بازی عملکردی بی‌نقص نشان می‌دهد و در بازی دیگر نمایشی دلسرد کننده دارد. لس آنجلس لیکرز که تا به این جای فصل در رده پنجم کنفرانس غرب قرار دارد، توانست در فصل نقل و انتقالات بزرگترین خرید فصل را انجام دهد و لبران جیمز را از تیم کلیولند کاوالیرز به خدمت بگیرد. این تیم پس از خداحافظی اسطوره این باشگاه یعنی کوبی برایانت شرایط وخیمی را پشت سر می‌گذاشت اما با ورود جیمز، طرفداران این تیم محبوب دوباره به بازگشت این تیم به قله لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی امیدوار شده‌اند. لیکرز دو بازی قبلی خود را مقابل واشینگتون ویزاردز و بروکلین نتس واگذار کرده است وبا دو باخت پیاپی و انگیزه‌ای دوچندان پای به میدان این مسابقه می‌گذارد. جیمز در بازی مقابل بروکلین نتس به تنهایی توانست ۳۶ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۸ پاس گل ثبت کند اما در انتها تیمش با نتیجه ۱۱۵-۱۰۰ بازنده شد، که این نشان می‌دهد فقط یک بازیکن نمی‌تواند برای تیمش برد به ارمغان بیاورد. لس آنجلس در این فصل آمار ۱۱۳.۳ امتیاز در هربازی از تیم حریف گرفته است و ۱۱۱.۷ امتیاز در هربازی به حریف داده است که از این نظر یکی از بدترین تیم های لیگ بسکتبال NBA آمریکا می‌باشد. شاید این بازی بهترین فرصت برای آنها برای بازگشت به روند پیروزی باشد.

ترکیب احتمالی: تایسون شندلر، جاش هارت، لبران جیمز، کایل کوزما، لونزو بال

نیو اورلینز پلیکانز: فرار از پنجمین شکست متوالی

نیو اوریلنز پلیکانز در این مقطع از فصل کاملا ناامیدکننده بازی می‌کند و شاید پیش بینی نتیجه بازی این تیم کار نسبتا راحتی باشد چون آنها ۴ بازی اخیر خود را با باخت پشت سر گذاشته اند و در رده دوازدهم جدول کنفرانس غرب قرار گرفته‌اند. حالا آنها باید به مصاف تیمی بروند که دو بازی آخر خود را باخته و با یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال به دنبال پیروزی در خانه است. آخرین برد این تیم به بازی مقابل دیترویت پیستونز بازمی‌گردد که با نتیجه ۱۱۶-۱۰۸ حریف را شکست دادند. نکته جالب توجه آمار امتیازگیری فوق‌العاده این تیم است، که در هر بازی آمار ۱۱۶.۷ امتیاز را ثبت کرده‌اند که از این نظر یکی از بهترین تیم‌های لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی هستند. اما نقطه ضعف آنها امتیاز دهی به حریف است، آنها ۱۱۵.۳ امتیاز در هربازی با تیم حریف داده‌اند که از بدترین آمارها به حساب می‌آید. چشم امید طرفداران این تیم به آنتونی دیویس است که آمار ۲۸ امتیاز، ۱۲.۳ ریباند و ۴.۷ پاس گل را در این فصل ثبت کرده است و شاید حضور چنین ستاره‌ای پیش‌بینی نتیجه بازی را برای کسانی که فکر می‌کنند پلیکناز از پیش باخته است، دشوار کند.

ترکیب احتمالی: آنتونی دیویس، سالومون هیل، یروه هالیدی، تیم فریزر، داریوس میلرج

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل