نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی : پیش بازی بوستون سلتیکس-آتلانتا هاوکس

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی :  مخاطره در بوستون

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، دو تیم بوستون سلتیکس و آتلانتا هاوکس در ورزشگاه تی‌دی گاردنِ شهر بوستون، به مصاف هم خواهند رفت. این جدال ساعت ۳:۳۰بامداد روز شنبه برگزار خواهد شد. این دو تیم اهل کنفرانس شرق، شرایطی کاملا متفاوت دارند و شرایط‌شان در جدول کاملا گویای همه چیز است.

بوستون سلتیکس: با ثبات و شکست ناپذیر

تیمِ شهر بوستون، پنج بازی پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و اکنون با روحیه مناسب، در رده پنجم رقابت‌های کنفرانس شرق قرار دارد. آن‌ها توانسته‌اند روزهای پرنوسان خود را سپری کنند و اکنون به عنوان یکی از قدرت‌های اصلی شناخته می‌شوند. همانطور که کارشناسان می‌گویند، بوستون این روزها تبدیل به مخصمه‌ای برای رقبا شده که به سادگی نمی‌توان از آنجا قسر در رفت. آن‌ها شرایط خوبی برای رسیدن به پلی‌آف رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی دارند. باید به این نکته اشاره کرد که آمادگی بدنی بازیکنان سلتیکس در بالاترین سطح قرار دارد. کایری اروینگ، ستاره بی چون و چرای بوستون، امتیازآور‌ترین بازیکن تیمش هم محسوب می‌شود. اروینگ با آمار ۲۲.۵ امتیاز، ۶.۴ پاس گل و ۱.۷ درصد توپ ربایی، قوت قلبی برای هم‌تیمی‌هایش به حساب می‌آید. پیش بینی‌ها حکایت از یک برد دیگر به نام سبزپوشان بوستون دارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

آتالانتا هاوکس: دورانِ گذار بی‌تجربه‌ها

آتالانتا هاوکس تیمی بسیار جوان است و بی دلیل نیست که به آن‌ها لقب بی‌تجربه‌ها را داده‌اند، زیرا بهترین بازیکن‌شان یعنی جان کالینز که سابقه بسیار کمی در بسکتبال NBA آمریکای شمالی دارد، از نظر آماری بهترین بازیکن‌شان به شمار می‎آید. او پیش از این در تیم دانشگاه ویک فارست بازی می‌کرد، به خوبی خودش را با بهترین شرایط تطبیق داده است. آمار ۱۸.۳ امتیاز و ۹ ریباند خود مهر تاییدی بر استعداد کالینز ۲۱ ساله است. قطعا او تنها مهره آتلانتا برای مصاف سخت برابر بوستون سلتیکس نخواهد بود، زیرا تری یانگ و وینس کارتر باتجربه هم آماده کمک رساندن به ستاره جوان تیم‌شان هستند. مردانِ ایالات جورجیا پیش‌تر به این نتایج ضعیف عادت نداشتند، اما سلسله اتفاقاتی که نباید رخ می‎داد، اعم از تصمیمات غلط، باعث شده از نظر آماری انتظار یک بازی یک طرفه را داشته باشیم.

با این اوصاف پیش‌بینی بسکتبال NBA کار چالش بر انگیزی خواهد بود.

پیش‌بینی بازی بسکتبال تیم آتلانتا هاوکس و بوستون سلتیکس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل