نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ ایندیانا پیسرز ،تداوم پیروزی‌ها برابر لیکرز

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ ایندیانا پیسرز در پی تداوم پیروزی‌ها برابر لس آنجلس لیکرز

تیم های لس آنجلس لیکرز و ایندیانا پیسرز بامداد روز جمعه ساعت ۷:۰۰ در قالب مسابقات بسکتبال NBA آمریکای شمالی به مصاف هم خواهند رفت. این جدال حساس در حالی برگزار می‌شود که لیکرز در رده هفتم جدول کنفرانس غرب و پیسرز در رده چهارم کنفرانس شرق قرار دارد. این بازی به میزبانی لس آنجلس لیکرز و در ورزشگاه استاپلس آرنا برگزار می‌شود. در ۶ بازی اخیر دو تیم، ۴ برد سهم ایندیانا پیسرز و ۲ برد سهم لس آنجلس لیکرز بوده است.

لس آنجلس لیکرز: در جستجوی ثبات

یاران جیمز این فصل را بد شروع کردند و در ادامه بازی‌ها، لیکرز در این دور از رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی چند برد خوب کسب کرد و به نظر می‌رسید لوک والتون سرمربی جوان لیکرز ترکیب مورد نظر خود را پیدا کرده است اما دو بازی آخر لیکرز که با باخت این تیم مقابل اورلاندو مجیک و دنور ناگتس همراه شد، نشان داد مشکلات این تیم هنوز رفع نشده‌اند و جیمز به تنهایی نمی‌تواند برد کسب کند. لیکرز تلاش می‌کند متحمل سومین شکست پیاپی نشود. لس آنجلس لیکرز قبل از بازی با اورلاندو، ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی خود را برده بود. پس از باخت به اورلاندو، آن‌ها ۱۱۷-۸۵ به دنور ناگتس باختند تا بدترین باخت مقابل دنور ناگتس در تاریخ باشگاه را ثبت کنند. لیکرز ممکن است در پست گارد رأس به مشکل بر بخورد زیرا لانزو بال در جریان شکست مقابل ناگتس از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد و نتوانست بازی را به پایان ببرد. همچنین آن‌ها راندو دیگر گارد رأس خود را به دلیل شکستگی دست در اختیار ندارند. لانزو بال در مصاحبه‌ی اخیر خود گفته بود که می‌خواهد در این مسابقه به میدان برود.

ترکیب احتمالی لس آنجلس لیکرز: لانزو بال، براندان اینگرام، لبران جیمز، کایل کوزما، جوال مک گی

ایندیانا پیسرز: به دنبال سومین برد پیاپی در هالیوود

ایندیانا پیسرز در این فصل از بهترین تیم‌های کنفرانس شرق بسکتبال NBA آمریکای شمالی بوده و در ۲۱ بازی، ۱۳ برد و ۸ باخت سهم آن‌ها بوده است. بعد از برد هیجان‌انگیز در فینیکس، آن‌ها به دنبال سومین برد پیاپی خود هستند که شاید عدم حضور ستاره این تیم در این فصل یعنی ویکتور اولادیپو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو کار را برای ایدیانایی‌ها سخت کند. ایندیانا پنج بازی آخر خود را بدون اولادیپو گذرانده که به نظر می‌رسد راهِ بدونِ او بازی کردن را پیدا کرده است. در جریان پیروزی مقابل فینیکس سانز، دومانتاس سابونیس آمار ۲۱ امتیاز و ۱۶ ریباند را به ثبت رساند که این عملکرد طرفداران ایندیانا را به ادامه این رقابت‌ها امیدوار کرده است. شاگردان مک میلن از شانس‌های اصلی حضور در پلی آف این فصل هستند.

ترکیب احتمالی ایندیانا پیسرز: دارن کالیسون، تایرک اوانز، بویان بوگدانویچ، تادیوس یانگ، مایلز ترنر

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز – ایندیانا پیسرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل