نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و میامی هیت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ لبران جیمز با لس آنجلس لیکرز، به دیدار دوستان قدیمی در میامی هیت می‌رود

دو تیم میامی هیت و لس آنجلس لیکرز، در شانزدهمین دیدار خود در مسابقات بسکتبال NBA آمریکای شمالی این فصل، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیکرزی‌ها وضعیت بهتری نسبت به رقیب خود دارند و برای جا نماندن از رقابت برای پلی‌آف، محکوم به برد در چنین بازی‌هایی هستند. در سمت دیگر، میامی هیت قرار دارد که بحران مصدومیت، ترمز این تیم را کشید. حالا این تیم باید در جدالی حساس، رودرروی لس آنجلس لیکرز قرارگیرد.

میامی هیت: دیدار با لبران جیمز در لباس جدید

آمریکن ایرلاینز آرنا، زمانی محل تماشای عملکرد مثلث طلایی میامی هیت بود. حالا این تیم، با بازیکنان جوان خود، به دنبال تاریخ‌سازی در بسکتبال NBA آمریکای شمالی است. در سال گذشته موفق شدند تا به پلی آف راه یابند اما در دور اول مغلوب فیلادلفیا سونی سیکسرز شدند. ستاره آن ها حسن وایتساید و گوران دراگیچ هستند. سنتر و گارد راسی که همواره در مسابقات حساس، به داد این تیم رسیده‌اند. میامی در اواسط فصل با سیلی از مصدومیت‌ها مواجه شد و همین بر عملکرد آن‌ها در بسکتبال NBA آمریکای شمالی سایه انداخت. حالا مصدومین این تیم بازگشته‌اند و در یک بازی خانگی، به چیزی جز برد نمی‌اندیشند. باید دید آیا موفق خواهند شد تا در برابر پادشاه بسکتبال کار بزرگی انجام دهند یا خیر.

لس آنجلس لیکرز: خاطرات خوش جیمز در میامی، با پیراهن لیکرز زنده می‌شود؟

لبران جیمز دیگر آن جوان پرشور دوران میامی هیت نیست، اما بازگشت به خانه همیشه حس خوبی دارد. جیمز رابطه خوبی با هواداران میامی دارد و آنها همیشه قدردان زحمات جیمز بوده‌اند. زرد و بنفش پوشان لس‌آنجلس لیکرز در بازی گذشته خود مقابل اورلاندو مجیک تن به شکست دادند. لس آنجلسی‌ها می‌خواهند اثبات کنند که این یک اتفاق در روند پیروزی‌هایشان بود و حالا به دنبال بازگشت روند خوب خود هستند. با وجود سنتر قدرتمندی چون حسن وایتساید، نفوذ به منطقه رنگی، کار دشوارتری نسبت به پرتاب‌های منقطه‌ای خواهد بود. لانزو بال و جیمز باید بازیکنانی چون اینگرام و کوزما را در معرض پرتاب‌های از راه دور بیش‌تری قرار دهند تا توپخانه لیکرز‌، میامی را به توپ ببندد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز آرنا (استادیوم خانگی میامی هیت)

تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۷- ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۲:۳۰ بامداد

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل