نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA ؛ تیم‌های لس آنجلس لیکرز و شیکاگو بولز

بسکتبال NBA

بسکتبال NBA ؛ تمدید شکست‌های بدون لبران یا پایانی برای آغازی نو؟

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و شیکاگو بولز به مصاف هم می‌روند. این دیدار میان دو تیمی برگزار می‌شود که در کنفرانس‌های متفاوتی از هم قرار دارند. لیکرز با ۲۳ پیروزی و ۲۱ شکست در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی کنفرانس غرب قرار دارد. در مقابل، شیکاگو ۱۰ پیروزی و ۳۳ شکست دارد و رتبه‌ی سیزدهم در کنفرانس شرق را در اختیار دارد. با این وضعیت، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی جذاب است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لس آنجلس لیکرز: هم‌چنان جیمز مصدوم است!

لس آنجلس لیکرز در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه به مصاف کلیولند کاوالیرز رفت و برابر این تیم شکست خورد. تیم لوک والتون پس از مصدومیتِ لبران جیمز، فوق‌ستاره‌ی زردها بازی‌های بسیار ضعیفی ارائه می‎‌دهد و در اکثر آنها شکست می‌خورد. مشکل لیکرز بدون شک نبودن پادشاه در ترکیب است. اکنون دومین تیم پر افتخار بسکتبال NBA از ۱۰ بازی آخرِ خود، ۷ شکست دارد. مشکل لیکرز جایی است که آنها در زمان‌های حساس مسابقات بازیکنی که به آن متکی باشند، ندارند و نبود جیمز بزرگ‌ترین صدمه را به آنها وارد می‌کند. در نبود شماره ۲۳، بهترین بازیکن مردانِ لس آنجلسی کایل کوزما است. بازیکن پست پاور فورواردی که علاوه بر عملکرد خوبش در خط دفاعی، مهم‌ترین مهره‌ی لیکرز در فاز تهاجمی هم به شمار می‌رود. پس از کوزما، براندن اینگرام و لانزو بال بازیکنان مهم زردپوشان هستند. به طور قطع این بازیکنان همگی بسیار آینده‌دار هستند اما در حال حاضر والتون به بازیکنی با تجربه برای پیروزی در مسابقات نیاز دارد. با تمام این اوصاف، همچنان نمی‌توان در خصوص بازی با شیکاگو پیش‌بینی آسانی داشت، چون لیکرز همیشه تیم بزرگی است و این مسئله پیش‌بینی بسکتبال NBA را به موضوعی بسیار سخت تبدیل می‌کند.

شیکاگو بولز: تلاش برای فرار از وضعیتی آشفته!

شیکاگو بولز در آخرین دیدارش پیش از بازی بسیار مهم، در برابر یوتا جاز قرار گرفت و مغلوب این تیم شد. شیکاگو در این فصل از مسابقات NBA تیمی پر قدرت محسوب نمی‌شود. ۷ شکست پیاپی آنها، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است. علاوه بر این، بازیکنان شیکاگو در این فصل عملکردی کاملا سینوسی دارند و یکی از مهم‌ترین دلایل هم بی‌تجربه بودن آنها است. بازیکنانی چون زک لوین، لری مارکانن و کریس دان بازیکنانی با کیفیت هستند اما در بسکتبال NBA بازیکنانی بی‌تجربه به حساب می‌آیند و تصمیم‌های غلط در زمان‌های حساس، باعث ایجاد آشفتگی در شیکاگو بولزِ این فصل شده است. هدایت بولز در این فصل بر عهده‌ی جیم بولین است. سرمربیِ ۵۳ ساله تا پیش از این، دستیار سرمربی‌های گذشته‌ی شیکاگو بود و پس از ۳ سال، به عنوان سرمربی جدید شیکاگو بولز انتخاب شد. نکته‌ای مهم که در خصوص بولز همواره بیان می‌شود، نداشتن سرمربی بزرگی روی نیمت این تیم است. شیکاگو یکی از ریشه‌دار ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌رود اما روی نیمکت آنها سرمربی خیلی بزرگی حضور ندارد. با تمام این مسائل، باز هم پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی ساده نیست.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استیپلس سنتر (استادیوم خانگی لیکرز)

تاریخ: چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷- ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۷:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل