نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA؛ هیوستون راکتس با رهبری آقای ریش

هیوستون راکتس

دو تیم واشنگتن ویزاردز و هیوستون راکتس در چارچوب مسابقات بسکتبال NBA ، دیداری را مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند. هر دو تیم وضعیت چندان جالبی ندارند و در تلاش هستند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند. هیوستونی‌ها با وجود درخشش جیمز هاردن، در بازی گذشته خود مقابل کلیولند کاوالیرز مغلوب شدند و حالا برای یک پیروزی خارج از خانه مقابل واشنگتن می‌آیند.

پیش بینی بسکتبال هیوستون راکتس – واشنگتن ویزاردز در سایت بتکارت

واشنگتن ویزاردز ؛ اوضاع عجیب پایتخت‌نشینان

واشنگتن ویزاردز فصل را بسیار بد آغاز کردند و در ۱۱ بازی آغازین فصل تنها دو برد داشتند. پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه جان وال در تمرینات با سرمربی تیم درگیری لفظی پیدا کرده است، عملکرد این تیم نسبتا بهتر از قبل شد اما باز هم ویزاردز در دفاع مشکلات بسیاری دارد و این می‌تواند باعث شود کار آن ها برای مقاومت در مقابل تیم‌هایی که در حمله خوب هستند دشوار شود. آن‌ها در حمله هم ثبات خوبی ندارند. با وجود در اختیار داشتن ستارگان خوب مانند جان وال و بردلی بیل، ویزاردز در بسیاری از بازی‌ها برای امتیاز گیری با مشکلاتی روبرو می‌شود. واشنگتن ویزاردز در بازی قبل خودش در حالی که از پلیکانز عقب بود، توانست به بازی برگردد و به پیروزی برسد اما در اختیار نداشتن آنتونی دیویس هم در دفاع و هم در حمله برای پلیکانز بسیار گران تمام شد.

پیش بینی بسکتبال بسکتبال NBA در سایت بتکارت

هیوستون راکتس ؛ موشک‌های بی رمق

شرایط تگزاسی‌ها پس از خروج کارملو آنتونی از این تیم بهتر از قبل شد اما هنوز به ثبات نرسیده است. هیوستون راکتس پس از پنج برد پیاپی در مقابل تیم های خوب لیگ که یکی از آن‌ها در مقابل پیستونز با دو امتیاز اختلاف بود، حالا دو باخت پیاپی را تجربه کردند. یکی از این باخت ها در مقابل دیترویت پیستونز بود که در بازی قبل هیوستون مقابلشان به پیروزی رسیده بود و در خانه پیستونز درخشش بلیک گریفین، اجازه کسب ششمین پیروزی پیاپی را به آن‌ها نداد و دومی در مقابل کلیولند کاوالیرز که پس از خروج لبران جیمز دوران خوبی نداشته است. در بازی قبل مقابل کاوالیرز بازیکنان نیمکت نشین راکتس عملکرد خوبی به جا نگذاشتند تا در این بازی که یکی از مهمترین ستارگان آن ها یعنی کریس پال به میدان نرفت با ۴۰ امتیاز هاردن هم هیوستون بازنده از زمین بیرون بیاید. نکته مهم برای آن‌ها برای بازگشت به مسیر برد وابستگی کمتر به جیمز هاردن و استفاده بهتر از نیمکت‌نشینان خواهد بود.

مشخصات بازی
ورزشگاه: کاپیتال وان آرنا (استادیوم خانگی واشنگتن ویزاردز)
تاریخ: ۶ آذر ۱۳۹۷- ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش بینی بسکتبال بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل