نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ارتباط خوب با مخاطبان، رمز موفقیت در برنامه معرفی به دوستان

برنامه معرفی به دوستان

در این برنامه هدف خود از ارتباطات را به صورت شفاف مشخص کنید

برای مثال ممکن است شما بخواهید بهترین دوستانتان که در بتکارت فعال هستند، تبدیل به سفیرانی بشوند که بتکارت را به دیگران معرفی می‌کنند. در این صورت هدف شما از ارتباط با آن‌ها باید بیشتر نوع آگاهی و اطلاع‌رسانی در مورد کسب و کارتان باشد.

روی نیازهای مخاطب تمرکز کنید

به دوستانتان پیشنهاد و راهنمایی صادقانه اراده کنید، حتی اگر منجر به ثبت نام آنها در لحظه نشود. به عبارت دیگر شما باید بهترین مشاور دوستان خود در این زمینه باشید.
دوستان شما باید اطمینان داشته باشند که اولویت اول شما خیر و صلاح آنهاست نه سود خودتان. هیچ چیزی مانند این مورد در ساختن اعتماد مخاطبان برای شما مفید نیست.

شنونده خوبی باشید

شنونده خوبی باشید. این مورد به قدری مهم است که به صورت یک نکته جدا مطرح شود. هیچ کاری مانند خوب گوش دادن، در ایجاد حس خوب و اعتماد موثر نیست. کلا در هر نوع کسب و کاری که دارید و از هر نوع کانال ارتباطی که با دوستان خود تماس می‌گیرید، یک شنونده خوب بودن تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار شما دارد.

در نهایت به خاطر داشته باشید آدم‌ها دوست ندارند با یک ربات ارتباط داشته باشند. بنابراین اکیداً توصیه می‌کنیم که ارتباط شخصی -سازی شده با هر کدام از دوستان خود برقرار کنید.

اطلاعات بیشتر راجع به این برنامه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل