نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

برترین‌های تنیس جهان: پیش بازی نواک جوکوویچ- مارین چیلیچ

novak djokovic vs marin cilic

برترین‌های تنیس جهان لندن: پیش بازی نواک جوکوویچ- مارین چیلیچ

در آخرین روز از دورگروهی مسابقات برترین‌های تنیس جهان در لندن، نواک جوکوویچ با خیالی آسوده بازی خواهد کرد. در آن سمت، مارین چیلیچ برای صعود از این مرحله، باید به آب و آتش بزند. جدال دو دوست صمیمی، همواره لحظات به‌یادماندنی را خلق کرده‌است.

نواک جوکوویچ: بدون شکست به استقبال نیمه‌نهایی برو

نواک جوکوویچ، ترسناک‌ترین حریف این‌روزهاست. تنها ۱ شکست در ۱۲ بازی اخیر، آماره فوق العاده‌ای برای اوست. نوله باید در مقابل چیلیچ قرار گیرد. حریفی که در دو بازی اخیر، برای او دردسرساز بوده است. با این حال، آمار ۱۳ برد و تنها ۲ باخت، هنر جوکوویچ در شناخت حریف خود را به همگان نشان می‌دهد. بعد از یک افت مقطعی، ضربات بک‌هند و فور‌هند نوله، بهتر از قبل شده است. موضوعی که اهمیت تمرینات منظم و انگیزه را در تنیس، پر رنگ جلوه می‌دهد.در میان برترین‌های تنیس جهان واژه‌ای که جوکوویچ را به بهترین شکل توصیف کند، کلمه سرسخت است. او هنگامی که یک ست را نیز از دست رفته می‌بیند، به هیچ عنوان نمی‌توان وی را شکست‌خورده خطاب کرد. چون او مرد بازگشت به بازی‌های نزدیک است.

مارین چیلیچ: چالش سخت ولی ممکن

چیلیچ، اشتباهی بزرگ در کشاندن کار صعود به روز آخر انجام‌ داده‌است. نواک جوکوویچ، برای چیلیچ یادآور شکست‌های تلخ و نزدیک است. پس از درس گرفتن از اشتباهات خود، حالا تنیسور کروات می‌تواند وجه دیگری از بازی خود را نمایش دهد. انگیزه، مهم‌ترین وسیله برای اوست. انگیزه‌ی جبران شکست‌ها و راهیابی به جمع ۴ نفر پایانی که افتخار کوچکی نیست، اما لازمه آن، داشتن آرامش و مدیریت تک‌تک دقایق بازی است.در میان برترین‌های تنیس جهان وقتی حریف، فرد باتجربه و زیرکی چون جوکوویچ است، یک لحظه غفلت می‌تواند به کلی نتیجه بازی را تغییر دهد. از این گونه اشتباهات و غفلت‌ها، در دیدار‌های گذشته این دو تنیسور، به وفور یافت می‌شود. برای صعود از دورگروهی، چیلیچ نیاز دارد تا این بار، معادلات را به نفع خود تغییر دهد.

دیدار نواک جوکوویچ و مارین چیلیچ، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، آغاز می‌شود.

پیش‌بینی بازی نواک جوکوویچ- مارین چیلیچ در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل