نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ روزهای تلخ بایرن مونیخ و سقوط به رده هفتم جدول بوندسلیگا

dcsec

به‌نظر می‌رسد ناکامی‌های این فصل تیم بایرن مونیخ حتی با اخراج نیکو کواچ سرمربی این تیم پایان نیافته و بایرن مونیخ بعد از ۲۵سال به رده هفتم جدول بوندسلیگا سقوط کرده و همه معادلات و پیش‌بینی‌ها را حتی در بنگاه‌های شرط‌بندی به هم ریخته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

باختی دیگر برای فلیک و فرصت‌هایی که برای بایرن مونیخ تبدیل به گل نشد

تیم بایرن مونیخ شب گذشته با مونشن گلادباخ صدرنشین در هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند و نتیجه بازی را ۲بر۱ به نفع گلادباخ به اتمام رسید تا این تیم جایگاه خود را ارتقا ببخشد و اما باواریایی‌ها به رده هفتم جدول سقوط کنند و بدترین آغاز خود در بوندسلیگا را پس از ۲۵سال تجربه نمایند. این بازی در ورزشگاه بروسیا پارک برگزار شد و میزبان توانست از این امتیاز به خوبی بهره برد. ترکیب گلادباخ در ابتدا زومر – لاینر – گینتر – الودی – بن سبینی – هوفمن – زکریا – بنس – پلی – اشتیندل – تورام و بایرن با ترکیب نویر – کیمیش – بواتنگ – آلابا – دیویس – تولیسو – تیاگو – گورتسکا – مولر – لواندوفسکی – کومان به میدان مسابقه رفتند.
در این بازی بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه هشت و روی پاس تیاگو در دهانه دروازه می‌توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه عجیب توماس مولر راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد و روی ارسال کومان، لواندوفسکی در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه گلادباخ به بیرون رفت. اما در دقیقه ۲۸ بهترین فرصت بازی برای بایرن مونیخ از دست رفت.


جاشوا کیمیچ در عرض حرکت کرده و اقدام به ضربه زدن کرد و توپ در آستانه ورود به دروازه بود که یان سومر موفق به مهار توپی شد که تنها چند سانتیمتر آن وارد دروازه نشده بود. در دقیقه ۳۷ لواندوفسکی موقعیت خوبی را در سمت چپ محوطه برای ایوان پریشیچ ایفا کرد، اما ضربه والی این ستاره کروات با اختلاف کمی از بالای دروازه گلادباخ به بیرون رفت تا علیرغم برتری بایرن مونیخ در نیمه اول، دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. بعد از آن با شروع نیمه دوم حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه ۴۹ بازی، مولر توپ را در محوطه جریمه حریف به پریشیچ رساند. این بازیکن هم با یک کنترل توپ دیدنی و نیم چرخش، گل اول بازی را با یک شوت دیدنی به‌نام خود به ثبت رساند. پس از آن مونشن گلادباخ حملات خود را بیشتر کرد و بن سبعینی در دقیقه ۶۰ از روی ضربه کرنری که از سمت راست ارسال شد با یک ضربه سر محکم گل تساوی را وارد دروازه نویر کرد تا همه چیز مساوی دنبال شود. گل پیروزی بخش صدرنشین اما در دقیقه ۹۲ رقم خورد تا بایرن حتی یک امتیاز نیز از این دیدار کسب نکند. خاوی مارتینز برروی تورام خطا کرد و او با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و یک پنالتی به سود میزبان اعلام شد. بن سبعینی ضربه را تبدیل به گل پیروزی بخش گلادباخ کرد. نویر جهت توپ را تشخیص داده بود ولی نتوانست آن را مهار کند تا بایرن این بازی را با دادن سه امتیاز به پایان برساند. نکته قابل توجه دیگر در این بازی مصدومیت کورنتین تولیسو بود که در دقیقه ۲۰ بازی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و مجبور شد زمین را ترک کند. به جای او ایوان پریشیچ کروات وارد ترکیب بایرن شد تا فلیک کارش بیش از پیش سخت شود. گفته می‌شود این هافبک فرانسوی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده و باید منتظر ماند و دید که مصدومیت او چند هفته طول می‌کشد.


در جدول بوندسلیگا هم اکنون مونشن گلادباخ با ۳۱ امتیاز در صدر جدول، لایپزیش با ۳۰ امتیاز در رده دوم، دورتموند با ۲۶، شالکه۰۴ با ۲۵، فرایبورگ و بایرلورکوزن با همین امتیاز و در نهایت بایرن مونیخ با ۲۴ امتیاز رتبه سوم تا هفتم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. ‌باواریایی‌ها از چهارده بازی برگزار شده هفت پیروزی، سه تساوی و چهار شکست را تا به اینجا به ثبت رسانده‌اند. البته همانطور که مشاهده می‌کنید فاصله امتیازی این هفت تیم بالای جدول نزدیک به هم است و فاصله بایرن رده هفتمی با گلادباخ رده اولی تنها هفت امتیاز است و شاید بایرن بتواند با بازگشت به دوران اوج خود این مقدار فاصله امتیازی را جبران نماید.

فلیک سرمربی بایرن پس از این شکست خارج از خانه گفت:

بازی را خوب آغاز کردیم. موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و می‌توانستیم به راحتی در نیمه اول سه گل بزنیم چون موقعیت‌ها بسیار خطرناک بودند و متاسفانه در ضربات آخر دچار مشکل شدیم. به همین خاطر مونشن گلادباخ در بازی ماند و نیمه اول گلی را نزدیم و بعد از آن هم دیدید که چه اتفاقی افتاد. در فوتبال گل‌های بازی هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند و به بازی خوب امتیازی نمی‌دهند. می‌توانستیم به راحتی برنده این دیدار باشیم و فاصله خود با صدر جدول را کم کنیم ولی بازی با لورکوزن در این دیدار برایمان تکرار شد و سه امتیاز را از دست دادیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل