نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

باستین شواین اشتایگر : دوست دارم دوباره شاهد قهرمانی منچستر یونایتد باشم

3 13

باستین شواین اشتایگر بازیکن سال‌های پیشین منچستر یونایتد در خصوص شرایط فعلی و حواشی مربوط به نقل و انتقالات تابستانی این تیم با خبرنگار بی بی سی مصاحبه کرد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آینده روشن منچستر یونایتد از دید باستین شواین اشتایگر

در خصوص باستین شواین اشتایگر مختصری بدانید که این بازیکن فوتبال خود را از تیم جوانان اوبر اودورف از سال ۱۹۹۰ آغاز کرد و به مدت دو سال در آن جا ماند. بعد از آن در سال ۱۹۹۲ به تیم رزنهایم پیوست و در سال ۱۹۹۸ به تیم بایرن مونیخ بی پیوست و تا ۲۰۰۵ در ۳۴ بازی ۲ گل نیز به ثمر رساند و تا سال ۲۰۱۵ نیز در ۳۴۳ بازی به میدان رفت و ۴۶ گل نیز به ثمر رساند.

او در سال ۲۰۱۵ به منچستر یونایتد رفت و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم توپ زد و در ۱۸ بازی ۱ گل در کارنامه خود ثبت کرد. اودر سال ۲۰۱۷ به تیم شیکاگو فایر رفت و هم چنان نیز در این تیم حضور دارد و تاکنون در ۲۴ مسابقه به میدان رفته و ۳ گل نیز به ثبت رسانده است. او در سال ۲۰۰۴ به تیم ملی آلمان دعوت شد و تا ۲۰۱۶ برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و در ۱۲۱ بازی ۲۴ گل به ثمر رساند.

او در مصاحبه خود در خصوص پل پوگبا و شایعات انتقالش به تیم رئال مادرید گفت:

به نظر من اگر بازیکنی خواستار جدایی است باشگاه باید به وی اجازه رفتن بدهد و نباید او را از رفتن منع کنند زیرا بازیکن اگر دوست داشته باشد و دلش اش با تیم باشد به هر قیمتی می ماند. از نظر من باید بازیکن به صورت کامل برای تیم ارزش قائل باشد و تیم نیز در صورتی موفق خواهد شد که بازیکنانی را داشته باشد که صد در صد بخواهند با تیم بمانند. پوگبا بازیکن بسیار خوبی است ولی او هم سبک خودش را دارد و دوست دارد در تیمی توپ بزند که با سبک بازی اش هم‌خوانی داشته باشد و اگر منچستر این شرایط را داشت قطعاً دوست داشت که در این تیم ادامه دهد.

اوله گونار سولشر:

از نظر من این سرمربی در حال حاضر بهترین گزینه برای منچستر یونایتد است و امیدوار هستم سولسشر به بازیکنانی که استعداد دارند فرصت بازی بدهد تا بتوانند خود را شکوفا سازند زیرا این بازیکن آینده این تیم را می سازند.
به نظر من طبیعی است که وقتی برای اولین بار بر روی نیمکت باشگاهی بزرگ‌ می‌نشینید، نتایج خوبی را به دست نیاورید زیرا باید به تیم و شرایط اش خودتان را وفق دهید. به نظر من او می‌داند که در حال انجام دادن چه کاری است و چه هدفی دارد زیرا وقتی با برخی از دوستانم در تیم صحبت می کنم آن ها هم از عملکرد او رضایت دارند و هدف خاص و مشخصی را در تیم دنبال می کنند.

باستین شواین اشتایگر در خصوص لیگ آمریکا که در حال حاضر در آن بازی می کند اذعان داشت:

امسال اولین سالی است که این لیگ می خواهد از کمک داور ویدئویی استفاده کند ولی باید به شما بگویم که از سال ۲۰۱۷ جزو اولین لیگ هایی بودند که با این سیستم آشنایی داشتند ولی دیر این تکنولوژی را به لیگ آوردند.
این لیگ هم همانند لیگ های دیگر خوبی ها و بدی هایی را دارد که برخی از آن ها را می پسندم و بعضی را دوست ندارم. مثلا در خصوص تصمیم گیری در یک مورد شاید شما مجبور باشید پنج دقیقه صبر کنید تا تصمیمی اتخاذ شود در صورتی که می توان در یک دقیقه هم در آن خصوص تصمیم گیری کرد و نیاز به این همه اتلاف وقت نیست. در هر صورت مشکلات متعددی وجود دارد و این یکی از آن ها بود که مثال زدم ولی چاره ای نیست و هر کشوری قوانین و داستان های خاص خود را دارد که باید به آن احترام گذاشت.

او هم چنین در خصوص منچستر یونایتد فعلی و سبک این تیم گفت:

منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است و طرفداران زیاد و فوق العاده ای را دارد و خوشحال هستم که توانستند سبکی جدید را بوجود آورند چون این تیم به تغییر و تحول نیاز داشت و در حال حاضر بازیکنان خطرناک و خوبی را در ترکیب خود دارد که می دانند که چه کاری را باید انجام دهند. دوست دارم بار دیگر شاهد قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر باشم و بسیار خوشحال خواهم شد زیرا من هم چنان بازی های این تیم را به شدت دنبال می کنم و طرفدار سر سخت آن ها هستم.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل