صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بازی ایران و یمن

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بازی ایران و یمن

ad banner

جام ملت های آسیا: مسابقه دیدنی ایران و یمن

روز دوشنبه ۱۷ دی در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا و در دور اول گروه (D) این رقابت‌ها بازی تیم ملی ایران و یمن از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد. این مسابقه در استادیوم محمد بن­زاید شهر ابوظبی برگزار می‌شود. بررسی شرایط دو تیم برای علاقه‌مندان پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ می‌تواند مفید باشد.

پیش‌بینی مسابقه ایران و یمن در سایت بتکارت

تیم‌های ملی ایران و یمن در گروه چهارم این دوره از بازی‌ها در کنار تیم‌های عراق و ویتنام قرار دارند که با توجه به سابقه تیم‌های این گروه، اکثر افراد شانس صعود به دور بعد را برای ایران و عراق متصور هستند و معتقدند که یمن و ویتنام باید برای قرارگیری در جمع چهار تیم برتر سوم در گروه‌های شش‌گانه تلاش کنند تا از این طریق بتوانند به دور یک شانزدهم نهایی راه یابند. راه‌یابی چهار تیم از شش تیم سوم گروه‌ها نکته‌ای است که برای پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ باید به آن دقت کرد.

شاگردان کارلوس کیروش در تیم ملی ایران که به دلیل عملکرد قابل‌قبول در جام جهانی روسیه شانس اول صعود از این گروه محسوب می‌شوند، برای شروع جام ملت های آسیا از چهار ماه قبل چند دیدار تدارکاتی برگزار کرده­اند. آن‌ها بعد از جام جهانی مهمان تیم ازبکستان بودند که با یک گل پیروز شدند سپس در ورزشگاه آزادی بولیوی را دو بر یک بردند، شکست دادن یک بر صفر ترینیدادوتوباگو در ورزشگاه آزادی دیگر نتیجه تیم ملی بوده است (این مسابقه). ایران در ادامه بازی‌های دوستانه خود برابر ونزوئلا در تهران یک – یک متوقف شد. سپس در اردوی آخر خود در کشور قطر مقابل فلسطین قرار گرفت که آن دیدار هم با نتیجه یک – یک به پایان رسید (این دیدار) و در آخرین بازی تدارکاتی پیش از شروع جام آن‌ها توانستند قطر را دو بر یک مغلوب کنند.

شاگردان جان کوچیان سرمربی اهل اسلواکی تیم ملی یمن اما با توجه به شرایط نامساعد این کشور و جنگ با عربستان در بدترین شرایط آمادگی، خود را مهیا این مسابقات کرده‌اند. بازی تیم ملی ایران و یمن در حالی برگزار خواهد شد که یمنی‌ها تنها سه مسابقه تدارکاتی برگزار کرده‌اند. آن‌ها که به دلیل جنگ شرایط میزبانی در کشورشان را ندارند در هر سه مسابقه مهمان بوده‌اند. شکست یک بر صفر برابر عربستان، باخت دو بر صفر به امارات و باخت یک بر صفر مقابل سوریه نتیجه سه بازی تدارکاتی این تیم بوده است.

جام ملت های آسیا

بازی تیم ملی ایران و یمن استارت ستاره‌های ایران؟

حضور علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد توقعات را از تیم ملی بالا برده است و اکنون انتظارات از آن‌ها این است که از همین اولین مسابقه، جام را قدرتمندانه آغاز کنند. حضور این بازیکنان نکته مهمی است که افرادی که پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را انجام می‌دهند باید به آن دقت کنند.

به گزارش وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا کیروش در مورد این مسابقه گفته است: بازی با یمن مهم‌ترین دیدار ما در جام ملت‌ها است. همچنین کوچیان سرمربی یمن هم اذعان کرده است که تیمش ترسی از بازی کردن برابر ایران ندارد.

جام ملت های آسیا

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *