نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نیمار در صحبت با ناصر الخلیفی خواهان بازگشت به بارسلونا شده است

ney

نیمار ستارۀ برزیلی تیم پاری سن ژرمن از شرایط خود در پایتخت فرانسه ناراضی است و به نظر می رسد برای بازگشت به تیم سابق خود در اسپانیا تمایل داشته باشد.

شاید رئال مادرید با خرید های امسال خود که تاکنون چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون یورو بوده است در بازار نقل و انتقالات سر و صدا به پا کرده اما ممکن است شگفت آور ترین انتقال تابستان را بارسلونا رقم بزند. دلیل این شایعات این است که در روزهای اخیر اخبار مختلفی در مورد لینک شدن نیمار به تیم سابقش و بازگشت به نیوکمپ شنیده می شود. ستارۀ برزیلی در سال ۲۰۱۷ با مبلغ رکورد شکن ۲۲۲ میلیون یورویی بارسا را به مقصد فرانسه ترک کرد و اکنون نیز به نظر می رسد مبلغ مشابهی برای بازگشت او به اسپانیا باید پرداخت شود. اما قبل از تمام این شایعات باید توافقات میان سه طرف مذاکره یعنی دو باشگاه و خود نیمار انجام شود. روز یکشنبه روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش داد که پاری سن ژرمن در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب مایل است تا اجازه خروج نیمار را بدهد. ناصر الخلیفی مدیرعامل تیم متمول فرانسوی هم در مصاحبه ای گفت قرار نیست روند خریدن تمام ستاره های دنیای فوتبال را ادامه بدهد و کسی هم نیمار را مجبور نکرده تا قراردادی با ما امضاء کند.

قهرمان لالیگا هم اکنون در حال پیگیری اوضاع برای خرید آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید است اما با توجه به گزارشات به نظر می رسد آوردن دوبارۀ نیمار به ترکیب آبی اناری ها در اولویت خواهد بود. به گزارش ال موندو، جوزپ بارتومئو مدیرعامل بارسا در تلاش برای یافتن راهی برای بازگرداندن نیمار به خانه است و این انتقال ممکن است توافقات با باشگاه اتلتیکو مادرید بر سر گریزمان را از بین ببرد. از رختکن بارسا نیز خبر می رسد لیونل مسی کاپیتان بارسلونا نیز بر بازگشت نیمار به ترکیب کاتالان ها اصرار دارد و این مطلب را شخصاً به بارتومئو عنوان کرده است. با توجه به این گزارشات به نظر می رسد که هر دو باشگاه مشکلی با جابجایی بازیکن نخواهند داشت اما خود وینگر برزیلی چه چیزی می خواهد؟

نیمار دیگر نمی خواهد در پاری سن ژرمن بازی کند

نیمار در ترکیب تیم بارسلونا

به نظر می رسد که ستارۀ برزیلی نیز برای این انتقال مشتاق خواهد بود. به گزارش موندو دپورتیوو، نیمار شخصاً با ناصر الخلیفی در این مورد صحبت کرده و خواسته اش را صریحا اعلام کرده و گفته است دیگر نمی خواهد در برای پاری سن ژرمن به میدان برود. خواهان بازگشت به خانه است، جایی که نباید هرگز آن را ترک می کرده است. بنابراین به نظر می رسد که هر سه طرف مذاکره خواهان این انتقال خواهند بود اما چیزی که مهم است بارسا باید مبلغی در حدود ۲۵۰ میلیون یورو برای این انتقال کنار بگذارد. این در حالی است که شرایط انتقال گریزمان نیز در روزهای اخیر پیچیده دنبال می شود و برای شنیدن اخبار رسمی باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل