نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ بارسلونا می‌تواند با سرمربی جدید خود گرانادا را شکست دهد؟

sdcs 4

تیم‌های فوتبال بارسلونا و گرانادا امروز ۲۹ دی ۱۳۹۸ در هفته بیستم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۱ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم بارسلونا و گرانادا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. بارسلونا در تلاش است بار دیگر خود را به صدر جدول برساند زیرا حریف هم امتیاز آنها یعنی رئال مادرید در بازی شب گذشته خود مقابل سویا موفق شد ۲ بر ۱ این تیم را مغلوب کند و با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول قرار گیرد. بارسا برای اینکه از رئال عقب نماند به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرم خواهد داشت.

اولین بازی سرمربی جدید بارسلونا، کیکه ستین

لازم به ذکر است سران آبی اناری‌ها به تازگی سرمربی خود ارنستو والورده را به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کردند و کیکه ستین برروی نیمکت این تیم خواهد نشست. باید دید واکنش بازیکنان بارسا بعد از اخراج والورده پس از سه سال و کار با سرمربی جدید در بازی امشب چگونه خواهد بود. سرمربی باتجربه و صاحب سبکی که خود را از مقلدان کرایوف فقید می‌داند و بر روی مالکیت بی چون و چرای توپ، اصرار دارد. واقعیت این است که ستین علی رغم فصل درخشانی که در بتیس داشت، چندان کارنامه قابل توجهی ندارد و انتخاب او از سوی بارسا و بستن قراردادی دو سال و نیمه شاید کمی تعجب آور باشد. در هر صورت ستین روی کاغذ به چیزی که هواداران بارسا دوست دارند، نزدیک تر است. حال باید دید او بدون سوارز چگونه خواهد توانست با انتظارات بسیار بالای موجود در نیوکمپ پاسخ بدهد. جالب اینجا است که دوران مربی‌گری کرایوف در بارسلونا هم با دیدار مقابل گرانادا شروع شد.


واکنش کاپیتان لیونل مسی نسبت به انتصاب ستین چه خواهد بود؟!

باید دید ستاره آرژانتینی و کاپیتان تیم بارسا لیونل مسی چه واکنشی نسبت به این اخراج و روی کار آمدن سرمربی جدید خواهد داشت چرا که والورده در طول این فصول از حمایت کامل مسی برخوردار و رابطه خوبی بین آنها برقرار بود.  هرچند امسال سال پرگل لیونل مسی نیست. او پس از یک آسیب دیدگی در شروع فصل هشت هفته طول کشید تا نخستین گلش را به ثمر برساند. این اتفاق در دیدار برابر سویا رخ داد و سپس توانست آمار ۱۲ گل در هشت دیدار را به ثبت برساند. او در چهار دیدار اخیر لالیگا تنها برابر آلاوس گلزنی کرد. ستاره بارسونا برابر رئال سوسیداد، رئال مادرید و اسپانیول در گلزنی ناکام بود. به نظر می‌رسد مهاجم آرژانتینی دیگر نمی‌تواند برای کسب هفتیمن توپ طلایش در این فصل رقابت کند چون تاکنون ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۲۶ امتیاز کسب کرده است و با چیرو ایمبوله صدرنشین هفت گل و ۱۴ امتیاز فاصله دارد. در چنین شرایطی مسی در لالیگا برترین گلزن محسوب می‌شود. ولی در حالت کلی تصور این که مسی نسبت به سرمربی جدید تیم (کیکه ستین که هفته گذشته به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد) چه واکنشی نشان دهد سخت است. این هفتمین سرمربی است که هدایت ستاره آرژانتینی را در باشگاه کاتالانی بر عهده می‌گیرد. پیش از این فرانک رایکارد، پپ گواردیولا، تیتو ویلانوا، تاتا مارتینو، لوییس انریکه و ارنستو والورده در این تیم حضور داشتند. مسی با گلزنی به اغلب آنها خوش آمد گفت. ستاره آرژانتینی در نخستین بازی ویلانووا گلزنی کرد. او در سوپرجام ۲۰۱۲ یک گل در پیروزی ۳ بر ۲ برابر رئال مادرید به ثمر رساند و در لالیگا در پیروزی ۵ بر یک برابر رئال سوسیداد توانست دبل کند. به همراه مارتینو در شروع فصل ۱۵-۲۰۱۳ دبل کرد. بارسا در آن دیدار با هفت گل لوانته را شکست داد. زمانی که انریکه اولین بازی‌ خود را به عنوان سرمربی بارسلونا تجربه می‌کرد مسی (فصل ۱۵-۲۰۱۴) در پیروزی ۳ بر صفر مقابل الچه دبل کرد. در نهایت در نخستین دیدار والورده از روی نقطه پنالتی دروازه رئال مادرید را باز کرد. باید دید این اتفاق برای ستین هم می‌افتد یا خیر.


وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۴۳ امتیاز از ۲۰ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا با یک بازی کمتر و با ۴۰ امتیاز در جایگاه دوم و اتلتیکو مادرید با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز در رده سوم جای دارند. سویا نیز که شب گذشته از رئال شکست خورد هم امتیاز با اتلتی با ۳۵ امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار دارد. گرانادا حریف کاتالان‌ها نیز با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی و با نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رده هشتم جدول صعود کند.
سهم بارسا تا به اینجا از نوزده مسابقه برگزار شده، ۱۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست بوده است و گرانادا ۸ پیروزی، ۳ تساوی و ۸ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم بارسلونا و گرانادا

این بازی در استادیوم خانگی بارسلونا، نیوکمپ به قضاوت والنتین پیزارو گومز برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

بارسلونا: دمبله و سوارز مصدومان قطعی و آرتور مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر. ضمن اینکه فرنکی دی یونگ از این بازی محروم است.

گرانادا: فده ویکو و کینی مصدومان قطعی و یانجل هررا و یان برایس مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر. ضمن اینکه آنخل مونتورو از این بازی محروم است.


کیکه ستین سرمربی جدید بلوگرانا پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

این بازی قطعا برای ما سخت خواهد بود. آنها امسال خوب کار کرده‌اند و در بازی رفت نیز نتیجه خوبی گرفته‌اند. گرانادا مطمئنا برای تکرار نتیجه‌ بسیار خوبی که در بازی رفت گرفت، می‌آید. شاید در همان سطح هم ظاهر شود. منتظر بهترین رقیب ممکن هستیم. باید در جای گیری درست عمل کنیم. گرانادا کار را برای ما مشکل خواهد کرد و بازی آسانی نخواهیم داشت. در طول فصل گاهی بردهای راحتی به دست می‌آوریم ولی همیشه این طور نیست. یک هفته اخیر بسیار خوب پیش رفت. خیلی بهتر از آن چیزی که انتظار داشتم. وقتی خودتان را در جایی معرفی می‌کنید، همیشه این استرس را دارید که از شما چطور استقبال می‌شود. استقبال بسیار خوبی از من به عمل آمد. از دیدن نگرش بازیکنان بارسا و اینکه تلاش داشتند خیلی سریع تغییرات را بپذیرند، غافلگیر شدم. بابت همه چیز راضی‌ام. به خصوص ذهنیت بازیکنان در درک ایده‌هایم. همه چیز در حال حاضر خوب است و امیدوار هستم بهتر شود.

بازیکنان؟

هنوز برای تصمیم گیری درباره آینده بازیکنان فعلی، خیلی زود است. باید به دقت همه چیز را زیر نظر داشت. دوست دارم به همه چیز فکر کنم. باید ببینم چه تیمی در اختیار دارم و سپس انتخاب کنم. با مسی مثل خیلی دیگر از بازیکنان تیم حرف زده‌ام. در اینکه لئو بازیکن منحصر به فردی است، چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. با این حال مکالمه‌ای مشابه با پیکه و نتو هم داشتم. این یک اتفاق عادی است. دوست دارم بازخورد بازیکنان را نسبت به حرف‌هایم ببینم. امروز مشخصا چیزی به آرتورو ویدال متذکر شدم و او خیلی خوب در تمرینات آن را پیاده کرد. روال کار ما این است. ارتباط همه جانبه و بی پرده‌ای با هم خواهیم داشت. درباره همه بازیکنان پایه این اصل برقرار است که اول از همه باید از آنها شناخت پیدا کنم. ریکی پویگ مثل بقیه هم تیمی‌هایش، بازیکن فوق العاده‌ای است. به همه آنها فرصت خواهد رسید. بابت شرایط خاص موجود او با ما تمرین کرده است. معمولا به نام افراد نگاه نمی‌کنم؛‌ به کاری که در تمرینات انجام می‌دهند، نگاه می‌کنم. شاید یک روز شما بابت حضور یکی از بازیکنان تیم پایه در بازی، غافلگیر شوید. در مورد آرتور ملو قرار نیست من او را کشف کنم چون همین حالا هم فوتبالیست فوق العاده‌ای است که همه چیز را می‌فهمد. همه بازیکنان اینجا فوق العاده‌اند. از همه می‌خواهیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. البته عملکرد تیم روی عملکرد بازیکن اثر می‌گذارد پس باید کار گروهی را ارتقا ببخشیم تا کار فردی بازیکنان خوب پیش برود.


آیا پست گریزمان مهاجم نوک خواهد بود؟

برای بازیکنان فرقی ندارد که در کدام پست بازی کنند. اصولا آنها کاری را می‌کنند که ما از آنها می‌خواهیم. آنها نیاز تیم را درک می‌کنند. نداشتن سوارز یک معضل است. کاملا مشخص است چون او یکی از بهترین مهاجمان دنیا است. تلاش می‌کنیم با به کارگیری دیگر بازیکنان، فقدان او را زیاد حس نکنیم و بتوانیم جای خالی او را پر کنیم. هنوز مشخص نیست که می‌خواهیم برای او جایگزینی خریداری کنیم یا خیر.

اخراج ارنستو والورده؟

من نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم چون من نیز مانند او سرمربی هستم. همه ما مربیان وقتی این شغل را انتخاب می‌کنیم، می‌دانیم که شرایطمان ریسکی است. باید برای هر چیزی آماده باشیم. اینکه اخراج ما درست هست یا نه، فرد دیگری باید پاسخ بدهد و دست ما نیست. نمی‌توانیم همه چیز را تحلیل کنیم. چندین بازی باید انجام شود تا ما به یک نتیجه گیری خاص برسیم و سپس تصمیم می‌گیریم. باید در زمان درست، تصمیمات درستی گرفته شود که بازیکنان به راحتی آن را بپذیرند. فوتبال همین است و شرایط به اینصورت پیش می‌رود.

روحیات کیکه ستین؟

دوست دارم همان حسی را داشته باشم که برای اولین بار در اولین تیمم برروی نیمکت نشستم. همه چیز قرار است از نو آغاز شود. با این حال مشخص است که هدایت بارسا یک هدیه غیرمنتظره بود و از آن لذت خواهم برد. در زندگی هر چیزی یک پروسه است و البته این را انکار نمی‌کنم که هنوز درک اتفاق اخیر برایم دشوار است. گاهی از خواب که بیدار می‌شوم به خودم می‌گویم واقعا قرار است دوباره این بازیکنان را تمرین بدهی! به عنوان مربی نمی‌توانید در جای بهتری نسبت به بارسا باشید. همیشه بردن را ترجیح می‌دهم. خواهان برد هستم. اگر تیمم بد بازی کند ولی ببرد، خوشحال به خانه نخواهم رفت. هرگز به بازیکنانم نخواهم گفت که بردن، ارزش بد بازی کردن را دارد. همه باید این را درک کنیم که تیمی که بهتر بازی می‌کند، شانس بیشتری برای پیروزی دارد. همیشه سعی دارم تیمم خوب بازی کند. برای انتخاب من به عنوان سرمربی نیز هنوز وقت نکرده‌ام ببینم رسانه‌ها چه نوشته‌اند. می‌گویند ظاهرا استقبال خوبی از من شده ولی باید بگویم ۷۰۰ پیغام جواب داده نشده دارم. دوست دارم به همه بگویم متاسفم که نمی‌توانم جواب بدهم و از همه آنهایی که به من تبریک گفته‌اند تشکر می‌کنم.


در خصوص آمار دو تیم بارسلونا و گرانادا بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های بارسلونا و گرانادا که امروز ۲۹ دی ۱۳۹۸ در هفته بیستم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل