نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ نکات آماری دو تیم اینتر و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

EDE

تیم‌های فوتبال اینتر و بارسلونا امشب ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در گروه F در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مطلب در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم اینتر و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

در گروه F تیم‌های بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ حضور دارند. وضعیت جدول این گروه به این صورت است که بارسلونا از پنج بازی برگزار شده یازده امتیاز کسب کرده و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی و تیم اینتر و دورتموند شانس صعود خواهند داشت چرا که هردو ۷ امتیازی هستند و پیروزی پرگل هر دو تیم می‌تواند آنها را به دور بعدی بفرستد. دورتموند نسبت به اینتر بازی آسانتری پیش رو دارد چرا که با اسلاویا پراگ قعرجدولی روبه رو خواهد شد. متوسط میزان گل‌های اینتر در این بازی‌ها ۹.۷ و دورتموند ۶.۳ که همانطور که مشاهده می‌کنید شانس اینتر برای صعود در صورت پیروزی بیشتر است. تساوی اینتر و بارسلونا نیز می‌تواند به دورتموند کمک کند تا در صورت پیروزی با خیال راحت به همراه بارسلونا به مرحله بعدی بروند. بارسلونا لیونل مسی و آندره ترشتگن را در ترکیب اصلی خود نخواهد داشت و این مهاجم و دروازه‌بان اول تیم استراحت خواهند کرد. این موضوع می‌تواند به اینتر کمک کند تا شانسی برای پیروزی داشته باشد. در بنگاه‌های شرط‌بندی اما هیاهویی برای این بازی برپاست و بیشتر افراد برروی پیروزی اینتر در این بازی شرط‌بندی کرده‌اند.

مصدومان و محرومان دو تیم:

اینتر: الکسیس سانچز، استفانو سنسی، روبرتو گالیاردینی و نیکو بارلا مصدومان قطعی آنتونیو کاندروا مصدومیت جزیی دارد و مشخص نیست در بازی امشب به میدان خواهد رفت یا خیر.
بارسلونا: عثمان دمبله، نلسون سمدو، جوردی آلبا و آرتور مصدومان قطعی و آنسو فاتی مصدومیت جزیی دارد و مشخص نیست در بازی امشب به میدان خواهد رفت یا خیر.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۱-۰ به نفع تیم اینتر پیش‌بینی کرده‌اند.

آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با بارسلونا را چطور می‌بینید؟

این بازی تکلیف صعود ما به مرحله بعد را مشخص خواهد کرد و اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد. دورتموند نیز شانس صعود دارد و ما باید قطعا در این مسابقه پیروز شویم. مطمئنا بازی مهمی پیش رو داریم. برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد و مطمئنا لحظه مهمی برای ماست. در زمان قرعه کشی صحبت از این بود که گروه ما گروه سختی است و اکنون این موضوع که شانس صعود داریم باید به ما احساس رضایت و غرور بدهد. می‌دانیم که با نتیجه‌ای مثبت صعود خواهیم کرد و می‌خواهیم با بازیکنانی که نیاز به کسب تجربه در لیگ قهرمانان دارند به بازی در این رقابت‌ها ادامه دهیم. بارسلونا یکی از چهار یا پنج تیمی است که همیشه لیگ قهرمانان را برای قهرمانی آغاز می‌کند. آنها تیم قدرتمندی هستند و صعود خود به دور بعدی به عنوان صدرنشین را قطعی کرده‌اند و این یعنی آنها بدون هیچ گونه فشاری بازی می‌کنند. این موضوع نه تنها یک مزیت برای ما نیست بلکه می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. باید تمام تمرکز خود را در این بازی به کار بگیریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. بازیکنان نیز از اهمیت این بازی اطلاع دارند و مطمئن هستم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وضعیت تیم در غیاب بازیکنان مصدوم چطور پیش می‌رود؟

مصدومیت بازیکنان از ابتدای فصل گریبانگیر ما شد و مسئله جدیدی نیست و باید با آن کنار بیاییم زیرا چاره‌ای نیست. جنبه مثبت، مسئولیت پذیری شاگردانم است که ما را سریعتر به سمت رشد جمعی سوق خواهد داد. سه بازی تا رسیدن ما به تعطیلات کریسمس زمان باقی مانده و ما شور و شوق مناسبی را برای مواجهه با این بازی ها با رویکردی صحیح داریم و تلاش می‌کنیم همه توان خود را در آنها و به ویژه در بازی فردا ارائه دهیم. هدفی که تعیین کرده‌ایم این است که به بهترین شکل ممکن به تعطیلات کریسمس برسیم تا بتوانیم با انرژی بعد از تعطیلات به کار خود ادامه دهیم.

بازی رفت با بارسلونا؟

بازی رفت در حالی که پیروز میدان بودیم نتیجه را واگذار کردیم. بارسلونا می‌تواند همه چیز را همانطور که دیدید در یک چشم به هم زدن عوض کند. دو ماه از بازی رفت اینتر برابر بارسلونا گذشته و ما در بسیاری از جنبه‌ها رشد کرده‌ایم. تیم ما در این مدت هر بار با مشکلات و تیم‌های در حال رشدی مواجه شده است. در نیوکمپ با شجاعت بازی کردیم اما آنها به لطف بازیکنان فوق العاده‌ای که دارند موفق به شکست دادن ما شدند. به آنها احترام می گذاریم و در عین حال سعی خواهیم کرد حریف خود را محدود کنیم. احمقانه خواهد بود اگر فکر کنیم که در زمان مالکیت بارسلونا، رنج نمی‌کشیم و به نظر من باید روی مالکیت توپ خود تمرکز کنیم تا آنها نبض عمل را دست نگیرند. تمرکز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای ما اهمیت دارد تا اوضاع را مدیریت کنیم.

برخی هواداران در بازی رم اعتراض کردند، نظر شما در اینباره چیست؟

در یک بازی ما به همه چیزهایی که می‌توانند در بازی تاثیرگذار باشند نیاز داریم و هواداران نیز بخش مهمی از داستان هستند که به ما در بازی خانگی کمک کنند. جو استادیوم می‌تواند این انرژی مثبت را به ما بدهد و مطمئنا در بازی فردا اینگونه خواهد بود. می‌خواهیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم و این هدفی معتبر برای ما خواهد بود. نمی‌خواهیم پس از مسابقه حسرتی برای ما باقی بماند. مطمئنا کمک طرفداران به ما اجازه می‌دهد تا از این مانع عبور کنیم. همه بازیکنان مسئولیت پذیرتر شده اند و سزاوار حمایت هستند. با صعود به مرحله بعدی هواداران می‌توانند خوشحال شوند و به نظرم همین برای آنها مهم‌ترین چیز است.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:


بازی با اینتر را چطور می‌بینید؟

بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا در خانه حریف بازی می‌کنیم و آنها نیز به دلیل شانس صعود از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. درست است که بارسلونا صعود کرده است اما ما به زمین می‌رویم تا پیروز میدان باشیم. فصل قبل نتوانستیم پیروز شویم اما فردا تلاش خواهیم کرد تا ببریم. انتظار بهترین اینتر ممکن را دارم. آنها در اولین بازی، ما را به دردسر انداختند و حالا صدرنشین ایتالیا هستند. مهاجمان آنها خطرات زیادی می‌آفرینند. با این حال آمده ایم تا رقابت کنیم و ببریمما اجبار و تعهد به هواداران، باشگاه و مردم داریم تا ببریم. قصد هم داریم این تعهد را عملی کنیم. بازیکنان نیز واقف هستند که در هر بازی چه صعود کرده باشیم یا خیر برای پیروزی وارد میدان می‌شویم و آنها باید در بهترین فرم خود به میدان مسابقه بروند.

استراحت لیونل مسی و نبردن به ایتالیا؟

به او استراحت داده‌ام تا بتواند در ادامه راه به ما کمک کند و این تصمیمات به نظر سرمربی برمی‌گردد. ما شنبه شب بازی کرده‌ایم و به همین خاطر تصمیم گرفتم لیونل مسی را به ایتالیا نیاورم. بازی‌های مهمی داریم که باید در آینده انجام دهیم. فصل قبل در هیچ کدام از بازی هایمان مقابل اینتر، لیونل مسی بازی نکرد. با مسی یا بدون مسی، باید برابر اینتر پیروز شویم. بدون مسی هم یک ترکیب یازده نفره داریم.برای جدال با اینتر هم بازیکنان مهمی حضور خواهند داشت و فقط مسی نیست که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. مطمئن هستم دیگر بازیکنان نیز می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

در ژانویه بازیکنی را خریداری می‌کنید؟

هنوز مشخص نیست چه پیش می‌آید و زمان زیادی باقی مانده و باید ببینیم چه پیش می‌آید. باید همه چیز را به خوبی بررسی کنیم تا از ژانویه تا تعطیلات می فرصت زیادی است و بازی‌های مهمی داریم. ولی هنوز شرایط را بررسی نکردیم.

دروازه‌بان تیم چه کسی خواهد بود؟ وضعیت بازیکنان چطور است؟

تراشتگن استراحت می‌کند و نتو به جای او بازی خواهد کرد. سنگربان بزرگی که تا الان قادر نبوده بازی کند و این برای او فرصت خوبی محسوب می‌شود. اینتر اگر بازیکنانش را هم عوض کند، روحیه مشابهی خواهد داشت. ریکی پویگ دیروز با تیم تمرین کرد. آنسو فاتی کمی احساس ناراحتی داشت. خواهیم دید چه کسانی در ترکیب ثابت تیم قرار خواهند گرفت. قصد داریم رقابت را در تیم حفظ کنیم. خواهیم دید آیا آنسو فاتی بازی خواهد کرد یا خیر. آرتور نیز از تمرینات برزیل با کمی ناراحتی آمد و تصمیم گرفت استراحت کند. هنوز دقیقا از اوضاع آرتور خبری ندارم و باید با پزشکان تیم صحبت کنم.

نظر شما در مورد لائوتارو مارتینز؟

مارتینز و لوکاکو زوج خوبی را تشکیل داده‌اند و با هم هماهنگ شده‌اند. مارتینز نیز بازیکن سرعتی است ولی وی با سوارز تفاوت دارد اما خب هردوی آن ها مهاجم هستند. دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر تیم‌ها صحبت کنم.


در خصوص آمار این دو تیم بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های اینتر و بارسلونا که امشب ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در گروه F در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل