نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بارتومئو: لیونل مسی هوادار متعصب بارسلونا است و از باشگاه جدا نخواهد شد

324

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص آینده لیونل مسی ، ستاره باشگاه و فوتبال دنیا صحبت هایی کرد.

صحبت های بارتومئو در خصوص لیونل مسی

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و این در حالی است که بندی در قراردادش گنجانده شده که به این بازیکن اجازه می دهد در پایان هر فصل راجع به آینده اش تصمیم بگیرد. در مصاحبه با موندو دپورتیوو، بارتومئو در خصوص آینده مسی گفت:

لیونل مسی می تواند قبل از فصل ۲۱-۲۰۲۰ از فوتبال خداحافظی کند یا حتی به تیمی که دوست دارد برود. این حق انتخاب را ما پیش از این به ستاره هایی نظیر کارلوس پویول، ژاوی و آندرس اینیستا هم داده بودیم. به هر حال می خواهم به هواداران بگویم که نگران نباشند زیرا مسی یک هوادار متعصب بارسلونا بوده و از تیم ما جدا نخواهد شد. در گذشته ژاوی به فوتبال قطر رفت. اینیستا به ژاپن رفت و پویول نیز به دلیل وضعیت جسمانی فوتبال را کنار گذاشت. این بازیکنان آن قدر به بارسلونا خدمت کرده اند که حق این را دارند هر تصمیمی در خصوص آینده شان بگیرند، با آن موافقت شود. درباره لیونل مسی باید بگویم شک ندارم او در سال ۲۰۲۱ نیز در بارسلونا حضور خواهد داشت. قبلا نیز گفته ام که مسی یک هوادار بزرگ بارسلونا بوده و به همکاری با باشگاه ادامه خواهد داد. من نیز به عنوان رئیس باشگاه از این بابت نگران نیستم. ما هر سال سعی می کنیم که بهترین تیم را آماده رقابت ها کنیم. این برای رضایت هواداران و نه لیونل مسی است.

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید با مبلغی سنگین از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا در مثلث خط حمله آتشین کاتالان ها قرار گیرد. برخی در خصوص این انتقال انتقاداتی کردند. بارتومئو در این مورد گفت:

برخی می گویند رختکن تیم مخالف حضور گریزمان در بارسلونا بوده است. آیا این مسئله درست است؟ به هیچ وجه. رختکن اصلا مشکلی با جذب آنتوان نداشته است. در واقع خریدهای تیم با اجازه رختکن صورت نمی گیرد. این تصمیمات به وسیله مدیران فنی، کادر فنی و باشگاه صورت می گیرند.

بارتومئو همچنین آینده خوبی برای لاماسیا، آکادمی بارسلونا متصور است. او در ادامه گفتگوی خود تصریح کرد:

باید بهتر از این ها در خصوص لاماسیا عمل کنیم. هدف ما رسیدن به رویای لوئیس فن خال است. او آرزو داشت روزی تمام بازیکنان ترکیب بارسلونا از لاماسیا باشند. در حال حاضر شرایط به شکلی است که باید ترکیبی از بازیکنان لاماسیا و تازه وارد در تیم داشته باشیم. هر زمان بازیکنی که نیاز داریم را در آکادمی نداشتیم، از تیم های دیگر به خدمت گرفته ایم. بارسلونا بهترین آکادمی دنیا را در اختیار دارد و هواداران باید به این مسئله افتخار کنند. نه تنها بازیکنانی که به تیم اصلی بارسلونا رسیدند، بلکه دیگر بازیکنان آکادمی نیز در دیگر تیم های اروپایی مشغول فوتبال بازی کردن هستند. این نشان دهنده موفقیت سبک اداره لاماسیا و بازی تیم است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل