نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رئال مادرید مصدومیت ایسکو از ناحیه همسترینگ را تایید کرد

iscoo

پس از مصدومیت نفراتی چون ادن هازارد، فرلاند مندی، براهیم دیاز، خامس رودریگز و رودریگو گوئس، حالا ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید نیز به صف طولانی مصدومان این تیم اضافه شده است.پس از مصدومیت نفراتی چون ادن هازارد، فرلاند مندی، براهیم دیاز، خامس رودریگز و رودریگو گوئس، حالا ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید نیز به صف طولانی مصدومان این تیم اضافه شده است.

رئال مادرید در بازی های آینده خود باید بدون حضور ایسکو به میدان برود زیرا مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ تایید شده است. بازیکن ۲۷ ساله در تساوی شنبه شب رئال مادرید مقابل رئال وایادولید دومین حضور خود در رقابت های لالیگا فصل ۲۰۱۹/۲۰ را تجربه کرده بود. با این حال اما او در دقیقه ۶۸ آن بازی به علت مصدومیت به ناچار تعویض شد و حالا بنظر می رسد که او دیدار های بعدی رئال مادرید را از دست خواهد داد.

دوری ۴ هفته ای ایسکو از تمرینات رئال مادرید

هنوز زمان دقیقی برای دوری ایسکو از میادین فوتبال مشخص نشده اما به نظر می رسد که هافبک ملی پوش اسپانیایی چیزی در حدود ۴ هفته از میادین به دور خواهد بود. تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید در بیانیه خود در خصوص وضعیت ایسکو این گونه توضیح داده است.

بعد از انجام دادن آزمایش های مختلف،‌ تشخیص داده شد که ایسکو دچار مصدومیتی عضلانی از ناحیه استخوان دو سر ران در پای راست خود شده است. روند بهبودی او در روزهای آینده مورد نظارت قرار می گیرد.

ایسکو ۴ هفته از میادین دور خواهد بود

خبر خوب برای هواداران کهکشانی ها این است که مصدومیت ایسکو کمی قبل از وقفه بازی های ملی روی داده است. بنابراین این بازیکن با ادامه روند بهبودی و استراحت کردن می تواند بعد از بازی های ملی دوباره برای لوس بلانکوس به میدان برود. ایسکو،‌ ششمین بازیکن رئال مادرید است که در این فصل با مصدومیت عضلانی دست و پنجه نرم می کند. مصدومیت هایی مشابه پیش از این نصیب بازیکنانی چون فرلاند مندی،‌براهیم دیاز،‌خامس رودریگز و رودریگو گوئس شده بود.

ادن هازارد نیز به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ تاکنون نتوانسته نخستین بازی رسمی اش را برای رئال مادرید انجام دهد. مارکو آسنسیو دیگر بازیکن اسپانیایی رئال نیز پس از آنکه در بازی های تدارکاتی پیش فصل مقابل آرسنال از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد،‌ حدود هفت تا هشت ماه دور از میادین خواهد بود. با توجه به لیست بلند و بالای مصدومان رئال مادرید،‌ زین الدین زیدان برای دیدار مقابل ویارئال با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود.

رئال مادرید فصل را با پیروزی خارج از خانه ۳-۱ مقابل سلتاویگو در بالایدوس آغاز کرد. گل های کریم بنزما، تونی کروس و لوکاس وازکز سه امتیاز مهمی را برای لوس بلانکوس تضمین کرد در حالی که از اوایل نیمه دوم رئال با اخراج لوکا مودریچ ده نفره به کار ادامه می داد. با این حال رئال مادرید در دومین بازی خود در لالیگا اسپانیا با نتیجه عجیب ۱-۱ در خانه مقابل وایادولید متوقف شد. گل دقیقه ۸۲ کریم بنزما با گل لحظات پایانی سرجی گواردیولا پاسخ داده شد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

بعد از رویارویی با ویارئال در روز اول سپتامبر،‌ رئال مادرید تا ۱۴ روز به علت وقفه بازی های ملی بازی نخواهد داشت تا سپس برابر لوانته در سانتیاگو برنابئو قرار بگیرد، جایی که ادن هازارد ستاره بلژیکی خط حمله کهکشانی ها می تواند برای نخستین بار در یک بازی رسمی پیراهن مادرید را به تن کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل