نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اونای امری: انتظار دارم بازیکنان بیشتری از آرسنال جدا شوند

ue2

اونای امری سرمربی تیم آرسنال معتقد است با توجه به اینکه به جز انگلستان، دیگر باشگاه های اروپایی همچنان فرصت خرید بازیکن را دارند، انتظار دارد فعالیت های بیشتری در تابستان جاری در شمال لندن شکل بگیرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اونای امری انتظار دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در سرتاسر اروپا، آرسنال جابجایی های بیشتری را در تیم خود داشته باشد. این در حالی است که مهلت فعالیت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای خرید بازیکن برای تیم های انگلیسی به پایان رسیده و آنها تنها می توانند بازیکنان خود را به فروش برسانند. تابستان امسال در ورزشگاه امارات شلوغتر از حد انتظار بود و بازیکنان زیادی در این پنجره نقل و انتقالات به آرسنال پیوسته یا جدا شدند. کایرن تیرنی و داوید لوئیز در روز آخر مهلت خرید بازیکن به جمع توپچی ها پیوستند و به جمع خریدهای دیگر این باشگاه شامل گابریل مارتینلی، نیکولاس پپه و دنی سبایوس اضافه شدند. همچنین بنظر می رسد کار انتقال ویلیام سالیبا، مدافع تیم سنت اتین نیز به آرسنال قطعی است. آرسنال همچنین در این تابستان بازیکنانی نظیر الکس ایوبی، آرون رمزی و ادی انکتیا و کاپیتان تیمش لورن کوشیلنی را از دست داد و اونای امری معتقد است درهای خروج برای سایر بازیکنان همچنان باز است.

صحبت های اونای امری در خصوص وضعیت بازیکنان آرسنال

در لحظات آخر بازیکنانی را در ترکیب تیم جابجا کردیم. ما لورن کوشیلنی، کاپیتان اولمان را در اختیار داشتیم اما تنها پنج روز پیش بود که او باشگاه را ترک کرد. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و در مسئله خرید بازیکن کار ما در بازار تمام شده اما در کشورهای دیگر همچنان مهلت برای خرید بازیکن وجود دارد. در ۲۰-۲۵ روز آینده بازیکنانی تیم را ترک خواهند کرد. این دلیلی است که میخواهم ترکیبم را بطور مشخص برای فصل آینده بدانم. با برخی بازیکنان قرارداد امضا کردیم و به برخی دیگر اجازه دادیم تا باشگاه را ترک کنند. به کاری که در اینجا انجام می دهیم خوشبین هستم. باشگاه تمام تلاشش را انجام داد تا بهترین بازیکنان را برای کمک به ما و قوی تر کردن ترکیب به تیم اضافه کند. روز یکشنبه کار خود را آغاز خواهیم کرد و مشتاق دیدن کار بازیکنان تیم در آن دیدار هستم. تنها روی بازی یکشنبه تمرکز داریم.

خبرنگاران به طور مشخص خواستار این شدند که بدانند اونای امری برای کار کردن با چه بازیکن خاصی مشتاق است که سرمربی اسپانیایی اینگونه پاسخ داد.

با همه! مشتاق کار با تمام بازیکنان جدید تیم و ترکیب فصل گذشته هستم. به تمام هواداران میخواهم بگویم من بسیار هیجان زده و مشتاق برای کار با نیکولاس پپه، داوید لوئیز، دنی سبایوس، گابریل مارتینلی، کایرن تیرنی و دیگر بازیکنان از جمله ویلاک، ریس نلسون، بوکایو ساکا، الکساندر لاکازت، پیر امریک اوبامیانگ، برند لنو، امیلیانو مارتینز و مت میسی هستم. به تک تک بازیکنان نیاز داریم و دوست دارم تا هر بازیکن بهترین نمایشش را در زمین ارائه دهد. چالش من رسیدن به جام های قهرمانی در فصل جاری و آینده با باشگاه است و دیگر هدفم رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا است. پیش از تمام این ها اما، اولین هدفم پیشرفت تک تک بازیکنان در دوران فوتبالشان است.

بنظر می رسد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان جاری، آرسنال تا حدودی توانسته انتظارات را برآورده کند و از خرید های خوبی در بازار استفاده کند. از اونای امری سوال شد امیدوار است در این فصل به چه اهدافی دست پیدا کند که سرمربی اسپانیایی توپچی ها اینگونه پاسخ داد.

واقع بینانه بگویم؟ در حال حاضر خوشحال هستیم و در مورد کار با بازیکنان تیم مشتاق هستم. می دانم که رقابت در فصل آینده بسیار مشکل خواهد بود اما آرزو و انگیزه ما این است که در تمام رقابت ها بهترین فرم ممکن را به نمایش بگذاریم. بدون شک مهم ترین رقابت ما در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. کارمان را از روز یکشنبه آغاز خواهیم کرد و در تلاش خواهیم بود تا نظم مورد نظرمان را برای داشتن ثبات در ۳۸ بازی پیش رو پیدا کنیم. اولین هدف ما حضور در میان چهار تیم برتر لیگ خواهد بود اما می دانیم که این کار مشکلی است. سال گذشته اختلاف را با صدر و جایگاه چهار تیم کاهش دادیم. در حال حاضر منچستر سیتی و لیورپول از دیگر تیمها قویتر هستند اما در تلاش هستم تا فاصله را با این دو تیم کاهش داده و بتوانیم با این دو تیم قدرتمند رقابت کنیم.

از اهدافمان می تواند گرفتن امتیازات بیشتری از این دو تیم باشد. به جز آرسنال، تاتنهام و چلسی و منچستر یونایتد نیز مثل ما چنین هدفی دارند. سال گذشته اختلاف امتیاز بسیار جزئی میان آرسنال و این سه تیم وجود داشت. فصل آینده چالش جدیدی برای ما و آنها خواهد بود. دیگر تیمها نظیر اورتون، وستهم، لستر سیتی، ولورهمپتون و واتفورد نیز به جریان رقابت ها برگشته، با بازیکنان خیلی خوبی قرارداد امضا کرده و به سختی در حال کار هستند. لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ رقابتی دنیاست. به سختی در حال کار با بازیکنان هستیم و چالش بزرگ ما رقابت برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ جزیره است.

لازم به ذکر است آرسنال در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل خواهد رفت. در هفته دوم این رقابتها آرسنال در دیداری خانگی در ورزشگاه امارات به مصاف برنلی خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل